eli olen 13 vuotias tyttö kuopiosta. Käyn mökilläni pielavedellä kesällä joka toinen viikko ja kaipaisin mukavaa heppaystävää. olisi kiva jos voitaisiin käydä ratsastamassa hepoillasi, saisit minusta myös juttukaverin( kaverini eivät voi sietää kun hölötän 24/7 h hepoista niille :D) Voitaisiin käydä maastoilemassa, Järjestää omat pikku estekisat ja kaikkea muuta hauskaa... eli jos omistat heppoja niin vistitäppäs mulle :) auttaisin totta kai myös tallitöissä ja varustamisessa. Isäni voisi kyydittää minua sinne ja takaisin ja olisi valmis maksamaan vähän minun ratsastuksestani. Kiva jos saisin sieltä syrjäkylältä heppakaverin kun ne tuntuvat olevan vähissä :) kiitos :)
Myös kuopiossa asuvat heppojen omistajat, ottakaa yhteyttä koska tallien hinnat ovat taivaissa niin olisi kiva päästä ratsastamaan :)
LUKEKAA!
HeppaRakas<3<3
0
581
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112777- 282404
- 421807
- 471485
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411371
- 81335
- 521243
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115