R&B/Pop-laulajaa???

JS

Hei!

Etsisin laulajaa joka haluaisi alkaa tekemään RnB ja popmusiikkia.
Olen 20-vuotias tuottaja ja viihtynyt alalla jo 7 vuotta.
Teen laadukkaita taustoja ja mukaansatempaavia taustoja joka varmasti yhdessä laulusi kanssa viihdyttäisi monia klubeja ja musiikkialan suuria ammattilaisia. Itseäni kiinnostaisi alkaa tekemään yhteistyötä hyvän laulutaidon omaavan ihmisen kanssa,
joka ei pelkää esiintyä ja halu musiikkibisnekseen on kova.
Iällä tai sukupuolella ei ole väliä kunhan talenttia löytyy.
Itselläni on kontakteja saada artisti keikoille ja olisi mukavaa päästä tekemään yhteistyötä musiikin parissa.
Olen varma että jos sinä omaat laulutaidon joka taustoihini yhdistetään niin lopputulos ei voi olla muutakuin hyvää!

Ota rohkeasti yhteyttä pikimmiten osoitteeseen [email protected] ja kerro itsestäsi jonkinverran ja kuinka paljon olet valmis satsaamaan musiikkiin.
Itse asustelen Tampereen alueella joten olisi hyvä jos itsekin olisit läheltä niin studiokäynnit ei tule maksamaan paljoa. Ikäsi saisi mieluiten olla 18 tai yli koska keikkoja tulisi enimmäkseen olemaan yökerhoissa sun muissa k-18 paikoissa :)

6

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R & B fani

      Olisko keikat homodiskoissa?

    • ärränbee valuu!!!

      ärränbeetä limanuljaskaa imelää valuvaa siirappia ja puhdasta paskaa valuu....

      • niinonnäinon

        Tai sit sun päässä on reikä josta kaikki järki valu ulos jo synnytysosastolla. I feel bad for ya..


      • Ui ui ui uiiiii!
        niinonnäinon kirjoitti:

        Tai sit sun päässä on reikä josta kaikki järki valu ulos jo synnytysosastolla. I feel bad for ya..

        tykkään Whitneystä ja Beyoncesta ja Annti Tuiskusta ja musta fab five on kova porukka stailaamaan Vois stailata muakin vaikka kaikki jäbät yhtä aikaa. Oi oi ui ui! Nyt haluttaa...


      • Aivot on!
        niinonnäinon kirjoitti:

        Tai sit sun päässä on reikä josta kaikki järki valu ulos jo synnytysosastolla. I feel bad for ya..

        Eim ole aivoissa enää limanuljaskaa paskaa!


    • Analoss Virtuoso

      Oon kyl laulanutki tollasta Antti Tuiskuu ja muuta siirappia. Onks sul jotai sitä vastaa et mä tykkään meikat itseeni, oon parikymppinen mies. Laulan kans aika korkeelta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe