Vietettiin tuossa kaverin kanssa iltaa kun hän yhtäkkiä totes et sä varmaan olet konfirmoitu?
Kun en tienny mitä oikein olisi pitänyt vastata niin nyökyttelin vaan niin et niskanikamat rutisi, mut sit kaveri jatkoiki ei, et hän varmaan muisti väärin, sähän olet reformoitu!!
Mulla rupes hiukan lämpötila nouseen kun en tienny mihin hän oikein pyrki, kyllähän me aina ollaan nimitelty toisiamme kaikennäköisillä sanoilla, mut tää rupes menee jo yli hilseen.
Ja onhan kaveri paremmin koulutettu kuin minä, kävihän hän oppikoulunki kahteen kertaan.
Sit hän päätti nostaa panoksii ja sanoi et kyl hän mun kans edelleen on kaveri vaikkamä olenkin sellainen opponoitu!
Siin vaihees mä sit tinttasin.
Kyl sentään kaverinki pottuilulla on raja, vaik kui olis apuope tarkkailuluokalla..
http://www.youtube.com/watch?v=arxhW1RgDDo
Sivistystäkö???
2
162
Vastaukset
konsti tuo "pieni" tinttaus :)
Ainakin kaveri hetken muistaa puhua ihmisten kielellä.- vilulätsä*
kaveriltas, että onkos sut jo sebaroitu? Hetken ajak's olis sillä mennyt pasmat sekaisin. ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23548Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1023429"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin942996IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612703Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭702672Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922515Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.172202Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261464- 1021360
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3921293