tekstarirahoja! Lähetin sinne 3e maksavan hakemusviestin tunnistauduttuani ensin verkkopankkitunnuksilla ja haettuani 200e 30vrk lainaa. Ensin tuli vastausviesti "viesti vastaanotettu" ja lähes samaan aikaan toinen viesti "Hakemusta ei löytynyt. Tarkista ohje". Sitten tuli kolmas viesti "Lainahakemuksesi on hyväksytty. Voimme myöntää teille 100e suuruisen lainan. JOS hyväksyt tämän vastaa tähän viestiin GC OK (3e/viesti) kahden tunnin kuluessa hyväksyäksesi lainaehdot. Sitten tuli vielä neljäs viesti "Hakemusta ei löytynyt. Tarkista ohje."
Enpäs viitsi enempää heittää tekstarirahoja hukkaan.Pitäisiköhän ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä? Eikö juuri tälläiset pitänyt saada lakimuutoksen myötä karsittua pois? Kiinnostavaa kaikessa on myös se, että tämä Get Capital kuuluu "luotettavaan" pienlainayhdistykseen, mutta vaikuttaa siltä että on tekstarirahojen kalastusfirma ja suosittelen muita pysymään erossa siitä.
Get Capital kusettaa
19
2273
Vastaukset
- gg
Vaikka on pienlainayhdistyksen jäsen niin kannattasko vaikka olla yhteydessä ko.puljuun ja kysyä what's going on? Ennenkuin ottaa siihen kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.. Hohhoijaa.
- -o
jotain niiden tietotekniikassa taas vikana. s- postilla otin yhteyttä joskus, vastaus tuli n. vuorokaudessa. kait niillä puhelinkin on???? voi tulla korjausviestikin myöhemmin.???
- drdrddd
puupääyhdistyksen paikoissa, joten älä välitä.
- jutsjoo 11
drdrddd kirjoitti:
puupääyhdistyksen paikoissa, joten älä välitä.
Olisikohan käyttäjässä vika?? Minulla on ainakin aina toiminut moitteetomasti. Yleensäkin rahaa saa paikasta kuin paikasta jos hoidat/olet hoitanut asiat kunnolla. En väitä ettäkö heidän järjestelmässä ei olisi voinut olla vikaa mutta onhan pankkienkin järjestelmissä välillä vikaa, Hyväs esim. Sampopankki.
Nykyään kaikki jotka ensin täällä valittaa otatamatta yhteyttä kyseiseen yritykseen ovat pääsääntöisesti 100 % luusereitä joille ei pidä lainatakaan mitään. - GCentinenasiakas
jutsjoo 11 kirjoitti:
Olisikohan käyttäjässä vika?? Minulla on ainakin aina toiminut moitteetomasti. Yleensäkin rahaa saa paikasta kuin paikasta jos hoidat/olet hoitanut asiat kunnolla. En väitä ettäkö heidän järjestelmässä ei olisi voinut olla vikaa mutta onhan pankkienkin järjestelmissä välillä vikaa, Hyväs esim. Sampopankki.
Nykyään kaikki jotka ensin täällä valittaa otatamatta yhteyttä kyseiseen yritykseen ovat pääsääntöisesti 100 % luusereitä joille ei pidä lainatakaan mitään.Puhelun hinta on 2,80e / minuutti. Äänitämme kaikki puhelut turvallisuussyistä.
Mulle noi lainan korot on tarpeeks suuret muutenkin, joten en viitsi soitella niiden rahastuspuhelimeen, kun kyseessä on kuitenkin asia joka muilla vippifirmoilla hoituu suoraselkäisesti ongelmitta. - åro
jutsjoo 11 kirjoitti:
Olisikohan käyttäjässä vika?? Minulla on ainakin aina toiminut moitteetomasti. Yleensäkin rahaa saa paikasta kuin paikasta jos hoidat/olet hoitanut asiat kunnolla. En väitä ettäkö heidän järjestelmässä ei olisi voinut olla vikaa mutta onhan pankkienkin järjestelmissä välillä vikaa, Hyväs esim. Sampopankki.
Nykyään kaikki jotka ensin täällä valittaa otatamatta yhteyttä kyseiseen yritykseen ovat pääsääntöisesti 100 % luusereitä joille ei pidä lainatakaan mitään.etkö osaa ottaa yhteyttä heidän asiakaspalveluun?? Tänne tulet ensinmäisenä itkemään. Voi vittu mitä porukkaa. Varmaan joku vammanen..
- samoin
Olen kokenut aivan samaa tämän firman hakemuksista ! Hukkaan on menneet rahat vaikka asiat "kunnossa".. Ihme juttu että hakemukset "katoaa" ym. Laittavat aina semmoisen viestin takaisin että tulee kokeiltua uudestaan ja uudestaan.. omaa tyhmyyttä toki sekin !
- 5yss13
Varmaan joku retardi tän palstan tehny haha
- Vippisivusto
5yss13 kirjoitti:
Varmaan joku retardi tän palstan tehny haha
vippisivuston aikanahan Ger Capital oli boikotissa
ja ei se siittä mihinkään ole muuttunut. vippisivusto teki
reklamaation myös pienlainayhdistyksen toiminnan johtajalle
ilman minkäänlaista vastausta. GC:n viestit taitaa nykyisin
maksaa enään 1,90€/kpl, mutta asiasta on ollut erimielisyyksiä
kun sivustollakin on ristiriitaista tietoa 2 ja 3 egen välillä.
GC toki myöntää joskus lainoja mutta päätöksen kielteisenä
saa hyvin suuri osa asiakkaista. pikaiseen rahantarpeeseen
kannattaa käyttää siis luotettavia kuten vippi.fi / everyday.fi / risicum.fi
tai ferratum.fi ! jos nämä eivät yhteensä riitä, niin päässä on vikaa?
Fiktiota vai Faktaa, tiedät kyllä.
-Hega - getlost
Vippisivusto kirjoitti:
vippisivuston aikanahan Ger Capital oli boikotissa
ja ei se siittä mihinkään ole muuttunut. vippisivusto teki
reklamaation myös pienlainayhdistyksen toiminnan johtajalle
ilman minkäänlaista vastausta. GC:n viestit taitaa nykyisin
maksaa enään 1,90€/kpl, mutta asiasta on ollut erimielisyyksiä
kun sivustollakin on ristiriitaista tietoa 2 ja 3 egen välillä.
GC toki myöntää joskus lainoja mutta päätöksen kielteisenä
saa hyvin suuri osa asiakkaista. pikaiseen rahantarpeeseen
kannattaa käyttää siis luotettavia kuten vippi.fi / everyday.fi / risicum.fi
tai ferratum.fi ! jos nämä eivät yhteensä riitä, niin päässä on vikaa?
Fiktiota vai Faktaa, tiedät kyllä.
-Hegaettä sinä et Heikki saanut ymmärrettävästi lainaa, tehnyt Getcapitalista huonoa. Se todensi sen, että sinä Heikki olet huono asiakas, joka ei maksa velkojaan ajallaan.2
- Vippisivusto
getlost kirjoitti:
että sinä et Heikki saanut ymmärrettävästi lainaa, tehnyt Getcapitalista huonoa. Se todensi sen, että sinä Heikki olet huono asiakas, joka ei maksa velkojaan ajallaan.2
mielenkiintoista totta vie!
Taas yksi puupää ilmoittautui.. olisikohan
itse Mr. GetCapitaler? No 15 vuotiaita apinoita
piisaa loputtomiin, jotka suunnittelevat pilaavansa
elämänsä 3 vuoden kuluttua. Onnittelut valinnasta!
Vippisivusto suositteleekin luoton saamisen
ikärajan nostamista vähintään 19 vuoteen,
koska juuri täysi-ikäiseksi leimattu henkilö
ei välttämättä ymmärrä kaikesta kaikkea. o/
-Hega = Heikki? ^^ - raja!!
Vippisivusto kirjoitti:
mielenkiintoista totta vie!
Taas yksi puupää ilmoittautui.. olisikohan
itse Mr. GetCapitaler? No 15 vuotiaita apinoita
piisaa loputtomiin, jotka suunnittelevat pilaavansa
elämänsä 3 vuoden kuluttua. Onnittelut valinnasta!
Vippisivusto suositteleekin luoton saamisen
ikärajan nostamista vähintään 19 vuoteen,
koska juuri täysi-ikäiseksi leimattu henkilö
ei välttämättä ymmärrä kaikesta kaikkea. o/
-Hega = Heikki? ^^28- 45 vuotta. ensin ollaan liian nuoria ja sitten liian vanhoja. 19 vuotias on aivan liian nuori. tänä päivänä. itselläni ei tarvitsisi olla mitään ikärajaa, olis jo aikaa sitten pitänyt laittaa kielto; ei vippiä tuolle.
- onkohan sitäkään enä
Vippisivusto kirjoitti:
vippisivuston aikanahan Ger Capital oli boikotissa
ja ei se siittä mihinkään ole muuttunut. vippisivusto teki
reklamaation myös pienlainayhdistyksen toiminnan johtajalle
ilman minkäänlaista vastausta. GC:n viestit taitaa nykyisin
maksaa enään 1,90€/kpl, mutta asiasta on ollut erimielisyyksiä
kun sivustollakin on ristiriitaista tietoa 2 ja 3 egen välillä.
GC toki myöntää joskus lainoja mutta päätöksen kielteisenä
saa hyvin suuri osa asiakkaista. pikaiseen rahantarpeeseen
kannattaa käyttää siis luotettavia kuten vippi.fi / everyday.fi / risicum.fi
tai ferratum.fi ! jos nämä eivät yhteensä riitä, niin päässä on vikaa?
Fiktiota vai Faktaa, tiedät kyllä.
-Hegamusta get capital ja onnilaina on joteskin samanlaisia. onni on jotenkin onnellinen. ja en ole päässyt perille gc; stä. joskus saa vippiä, joskus ei.
- 453w
onkohan sitäkään enä kirjoitti:
musta get capital ja onnilaina on joteskin samanlaisia. onni on jotenkin onnellinen. ja en ole päässyt perille gc; stä. joskus saa vippiä, joskus ei.
..
- HeganHelga
453w kirjoitti:
..
19 vuoden alaikärajaa, mutta vasta kesällä, kun ensin itse täyttää 19 v.
- tuhmaa!!!
HeganHelga kirjoitti:
19 vuoden alaikärajaa, mutta vasta kesällä, kun ensin itse täyttää 19 v.
moittia hegaa. se sentään tietää täälä jotain ja täälä vaan vitsaillaan. sitte ku ite on h:vetissä, sitte kysellään hegaa.
- Saman kokenut
Samalla tavalla huijattu multakin noi tekstarirahat. Kuten todennäköisesti monilta muiltakin. Eikun ilmoitusta tekemään. Kuluttaja-asiamiehet tietää kyllä että tätä tapahtuu, eri asia pystyvätkö mitään tekemään noille.
- Jaripekkaa24
Ehdottomasti vaan ilmotusta tuollasista. Tuonne yhteyttä vaan: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/
- Saman kokenut
Kiitis neuvosta, isohoomo. Huomioithan, että neuvosi on kaksi ja puoli tuotta myöhässä, vai leikkaako sinulla hoomo vähän hitaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483