Kuka soittaa??

15+12

Kuka soittaa jatkuvasti numerosta 0941585772 vaikka on markkinointikielto tehty, soitetaanko tästä numerosta muillekin? Tässähäån on jo kotirauhan rikkominen kyseessä!

136

46087

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+15
      • 5+10

        Itselleni on myös useampaan kertaan soitettu kyseisestä numerosta. Yhden kerran olen vastannut, jolloin luuri lyötiin vain kiinni eikä kukaan puhunut toisessa päässä mitään.


      • viddu

        Ai jaaha että ne tuollaisia puheluita joilla halutaan rahastaa, juurikin noin koitettiin ilmeisesti herätellä mielenkiintoa soittaa numeroon koska se jäi näkyviin, totesin vain kun jotakin kähinää sieltä kuului, sen päälle että jaahas joku pilasoitto selvä se katkaisin puhelun, jäin hieman hämmennyksiin kun numero oli näytössä mistä puhelu tuli.
        No onneksi ei herännyt mitään kiinnostusta soittaa takaisin, jäin vain mieleen ajatus kunhan oppii puhumaan kähinän sijaan, soittaa varmaan uudestaan jos on jotain asiaa.
        Mutta että sitä ****tusta taas http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/03/huijauspuhelut_yleistyneet_613708.html


    • antirauha

      Eikö näitä soittelijoita kukaan saa kuriin?

    • Willas

      Hyvä että tästä on kirjoitettu! Sain tänään puhelun juuri tästä numerosta. Kun Enirosta ei löytynyt mitään niin googlasin numeron ja löysin tämä viestiketju.

      Nyt tiedän ettei pidä vastata.

      • -M-

        Veit jalat suustani.


    • whocalls
    • vilivinkkeli

      Kovastihan yrittää tunkea. Tässä kuussa näköjään jo viisi kertaa. Joka kerta lyö automaattinen systeemi luurin korvaan tuolle soittajalle, eli jokainen soitto maksaa soittajalle. Tuo numero on lähes sama, mistä on tunnetusti suoritettu mm. lehtimyyntiä. Eroa jo tunnettuun myyntinumeroon on vain muutama pykälä. Eli eiköhän se ole aika selvä, mikä tämä on.

      Kännykkäihmisten kannattaa pelkän punaisen luurin painamisen sijasta painaa ensin vihreää ja sitten punaista; näin jokainen soitto maksaa soittajalle, jolloin luulisi häirintäsoittelun jossain välissä loppuvan.

      • outo juttu...

        "Kännykkäihmisten kannattaa pelkän punaisen luurin painamisen sijasta painaa ensin vihreää ja sitten punaista; näin jokainen soitto maksaa soittajalle, jolloin luulisi häirintäsoittelun jossain välissä loppuvan."
        Kertoisitko tarkemmin mitä tällä tarkoitat?


    • waah

      Yep, puheluita samasta numerosta tullut tännekin. Yhden kerran olen vastannut, jolloin oli hetken hiljaista ja löytiin luuria korvaan. Jos on kysymys tällaisesta huijausnumerosta, niin onneksi ei ole tapana soitella takaisin tuntemattomiin numeroihin. Toinen puhelu tuli tänään.

      • vilivinkkeli

        Kuudes kerta tässä kuussa aivan äsken. Ovelaa; puhelut tulevat lähes minuutilleen samoihin vuorokaudenaikoihin, pari puhelua jopa lähes sekunnilleen samaan vuorokaudenaikaan. Selvästi joku automaattisysteemi käytössä. Mitähän vakoilua tämäkin oikeasti on?

        Noh, sen kun soittelevat. Minun automaattisysteemi lyö nimittäin luurin korvaan nopeammin kuin heidän automaattisysteeminsä... :-)


      • raippaluotojyrää
        vilivinkkeli kirjoitti:

        Kuudes kerta tässä kuussa aivan äsken. Ovelaa; puhelut tulevat lähes minuutilleen samoihin vuorokaudenaikoihin, pari puhelua jopa lähes sekunnilleen samaan vuorokaudenaikaan. Selvästi joku automaattisysteemi käytössä. Mitähän vakoilua tämäkin oikeasti on?

        Noh, sen kun soittelevat. Minun automaattisysteemi lyö nimittäin luurin korvaan nopeammin kuin heidän automaattisysteeminsä... :-)

        Tänne on tullut 4 kertaa saman päivän aikana ja sama tulos, että mitään ei kuulu, joku huijausjuttu ilmeisesti.


    • 10+10

      vastaa, mutta älä soita takaisin!

    • degfniwerunvfiuvn

      Kauppaa jotain internet-palvelua. Vastasin ja kaveri sanoi että tärkeää asiaa internetistä sun muuta paskaa, sanoin että oon töissä ja on kiire. Tiiä sitten mikä on.

    • josko ei vastaa

      Sain tänään taas puhelun, olin töissä, enkä ehtinyt ajatella, puhelu katkesi ja minä hölmö soitin takaisin.
      Joku siellä selitti lehtimyynnistä, katkaisin puhelun, Nyt tallensin soittajan nimellä ÄLÄ VASTAA
      On vain aina ensin katsottava, kuka soittaa :)

      • ------

        Minulla myös on markkinointikielto ja ihmettelin tuota numeroa, soitti aina töissä ollessa. Kerran löin luurin korvaan niin soitti uudestaan (sehän on tietysti automaatti joka soittelee). Lopulta sain vastattua, niin olikin joku mielipidekysely. Ja näitä on tullut muistakin numeroista.


      • humal
        ------ kirjoitti:

        Minulla myös on markkinointikielto ja ihmettelin tuota numeroa, soitti aina töissä ollessa. Kerran löin luurin korvaan niin soitti uudestaan (sehän on tietysti automaatti joka soittelee). Lopulta sain vastattua, niin olikin joku mielipidekysely. Ja näitä on tullut muistakin numeroista.

        Minullekkin kys. numerosta soittaneet tänään. Kyllästyttää kun jaksa mihinkään enää vastata ellei varmaksi tiedä tutuksi numeroksi..


    • per....

      Tänään tullut 2 kpl puheluita kyseisestä numerosta ainakun vastaan niin jonkun aikaa täysin hiljaista jonka jälkeen puhelu katkeaa

      • 1565 uhri

        Tänään 1.3. minulle tullut 2 puhelua kyseisestä numerosta. Ei kuulu mitään vaan luuri lyödään korvaan. Saikos jostain asetuksesta estettyä kyseisen numeron soitot ?


    • ''

      Tänään tuli soitto ko. numerosta. Ihan meni samalla tavalla tuossa muissakin viesteissä oli kerrottu; mitään ei kuulunut ja puhelu loppui.

      • aaasdfg

        Eilen soitti kaksi kertaa, tänään neljä. V**un ärsyttävää.


      • samoin
        aaasdfg kirjoitti:

        Eilen soitti kaksi kertaa, tänään neljä. V**un ärsyttävää.

        Tällä viikolla yhtenä päivänä kaksi soittoa: pelkkää hiljaisuutta jonkin aikaa, sitten katkaisin itse puhelut.


      • Mylly-Antti
        samoin kirjoitti:

        Tällä viikolla yhtenä päivänä kaksi soittoa: pelkkää hiljaisuutta jonkin aikaa, sitten katkaisin itse puhelut.

        Tästä numerosta 0941585772 tuli 3.3. puhelu 12.41 ja toisen kerran 4.3. klo 15.27
        ÄLÄ VASTAAksi minäkin olen tuon laittanut. Kuukausi sitten soittoja tuli puolenkymmentä.

        Oliskohan Poliisilla parempi numerotiedustelu "kone"


      • jepjepjep10
        Mylly-Antti kirjoitti:

        Tästä numerosta 0941585772 tuli 3.3. puhelu 12.41 ja toisen kerran 4.3. klo 15.27
        ÄLÄ VASTAAksi minäkin olen tuon laittanut. Kuukausi sitten soittoja tuli puolenkymmentä.

        Oliskohan Poliisilla parempi numerotiedustelu "kone"

        kolme puhelua tänään ko. numerosta, ensin kaksi 10 minuutin välein ja muutaman tunnin jälkeen taas yksi puhelu.


      • jp
        jepjepjep10 kirjoitti:

        kolme puhelua tänään ko. numerosta, ensin kaksi 10 minuutin välein ja muutaman tunnin jälkeen taas yksi puhelu.

        Eilen tuli kaksi puhelua, tänään tullut yksi puhelu klo 10, seuraavaa odotellaan. Tosi ärsyttävää.


      • yx
        jp kirjoitti:

        Eilen tuli kaksi puhelua, tänään tullut yksi puhelu klo 10, seuraavaa odotellaan. Tosi ärsyttävää.

        Olipa hyvä tämä numerohaku täällä. Tallensin numeron puhelimeen nimelle. ÄLÄ VASTAA


      • mustalinja
        yx kirjoitti:

        Olipa hyvä tämä numerohaku täällä. Tallensin numeron puhelimeen nimelle. ÄLÄ VASTAA

        Sitkeää on kilpailijoille soittaminen ja vastaamattomia puheluita putsata jopa viimeisellä matkallakaan saa olla rauhassa,kun keskusteluhalut yltyy.Älä vastaa on tosi hyvä idea.


      • 0941585772
        jp kirjoitti:

        Eilen tuli kaksi puhelua, tänään tullut yksi puhelu klo 10, seuraavaa odotellaan. Tosi ärsyttävää.

        Eilen soitti kaveri mullekki nopeampaa Soneran liittymää


      • samaasgdgagdghad
        Mylly-Antti kirjoitti:

        Tästä numerosta 0941585772 tuli 3.3. puhelu 12.41 ja toisen kerran 4.3. klo 15.27
        ÄLÄ VASTAAksi minäkin olen tuon laittanut. Kuukausi sitten soittoja tuli puolenkymmentä.

        Oliskohan Poliisilla parempi numerotiedustelu "kone"

        joo sama juttu aika outoo seon jostai kazakstanista ku tuli täs parivuot sitte et eikannata todellakaa soittaaa takas.


    • sama paska tuokin
      • perseestä

        Juuri koitti soittaa minullekkin, en varmaan kerrenyt vastaamaan, kun jäi näytölle että yksi puhelu tullut


    • ärtynyt

      Tänään on taas tullut pari kolme puhelua samasta numerosta. Kenelle voin tehdä ilmoituksen ko. häiriköstä alkaa nimittäin jo kyrsimään jatkuva soittelu.

      • _Mallu87

        Pelottaako ihmisiä puhelimeen vastaaminen? Itse aina vastaan kaiken maailman myyjille ja jos ei innosta niin sanon että ei kiitos. Ei soi kymmeniä kertoja päivässä turhaan.

        Mielikuvana joku kyyninen erakko, joka tuijottaa puhelintaan siihen vastaamatta. Minulla on puhelin ja joku soittaa siihen, törkeätä nyt tehdään valitus. Herätkää pahvit!!


    • JP

      Näyttääpi olevan iso Call Center, josta sinulle voi tulla soittoja periaatteessa kenen tahansa puolesta. Itse sain puhelun DNA:n asiakaspalvelusta, oli lasku unohtunut maksaa. Toisena kertana taas myytiin jotain lehtiä.... joten eiköhän niihin parane vastata ja jos ei halua myyntisoittoja niin ilmoittaa. Tein näin eikä ole tullut sen jälkeen myyntipuheluja.

      -JP

    • Nuukia N73

      Päivittäin on ko numerosta soitettu ja kun menee vastaajaan niin sinne oli jätetty niin pitkä huohotusviesti kuin vastaajaan mahtuu. Sairaan ärsyttävää! Operaattori ei voi kuulemma estää soittoja, enkä puhelimestakaan löytänyt estolista toimintoa.

    • ulkomainen

      Saattaapi olla ulkomaan numero 094 suunta alkuinen koska ulkolaisillakin sivuilla asiaa samasta.Löytyi myös englannin kielinen kohde 094 alkuisille.Oliskohan kallis vastapuhelu systeemi kyseessä?

      • tai blokkaa kokonaan

        ja ilmoita operaattorille huohottajasta. Omssa puhelimessa voin blokatata nämä huijausviestit pois. Ja joka kännyssä pitäisi olla mahdollisuus valita numerolle vaikka joku hiljainen (wc:n veto !) soittoääni niin huijarit ei häiritse.


      • kaisla12

        Mulle tuli tänään ensimmäinen soitto. Kännykässä numeron edessä näkyy kyllä alkuun 358-suunta, joten kotimaisia asialla. On markkinointiesto, mutta silti soittavat. Tiiänpähän nyt, ettei oo kellään oikeasti mitään asiaa.


      • Ivan Ivanovits

        suunta ole 358. Suomesta tuo numero on.
        GoExcellent Suomi: Os: Munkkiniemen Puistotie 25, 00330 Helsinki ( 358 9 4158 5000) E-mail: Info(at)goexcellent. com


    • ärsyttäväääää

      0975851605 soittaa myös monta kertaa peräkkäin.

    • Kiittäjä!

      Kiitos siitä! ;)

    • Lepaa

      Mulle soitettiin kyseisestä numerosta eilen. Eikö tosiaan kukaan tiedä mikä numero toi (09)75851605 on? Olen yrittänyt googlettaa tuloksetta. Pitäisi rekisteröidä kyllä eniroon tällaiset numerot

      • puhelinfuni

        Otsikon numero vain jatkaa häirikkösoitteluaan !!!!


    • R

      Yleensä hyvä tapa etsiä numeroa on mennä eniroon ja ottaa numerosta viimeisiä numeroita pois ja laittaa nollia tilalle kunnes tulee keltaisilta sivuilta tietoa yrityksestä. Tässä tapauksessa kyseessä on luultavasti saksalaisomisteiselta goexcellent puhelinmarkkinointiyritykseltä tulleita puheluita.

      • annuli92

        0975851605 on soittanu koko kesälomani ajan vähint. 2x päiväs. sairaan ärsyttävää. laitoin älä vastaa kansioon ja soittoääneks äänettömän. siinähän soittelee lopun ikäänsä


    • Lumikeksi

      Mun siskolle soitettiin tänään tuosta numerosta, mutta ei vastannut siihen. Haluttiin saada selville soittaja ja löydettiin tämä keskustelu.

      • +358453142490

        Äsken soitti 358453142490, liekö samaa porukkaa. En voi vastata työaikana enkä taatusti ala soittelemaan perään.


    • mabula

      mulle soittelee sama numero useita kertoja päivässä

      • ginom

        just äsken soitti ja googlaamalla löysin tänne.
        Heräsi vain kysymys, että miten tuollasilla soitoilla voisi huijata? Jos soitan takaisin, niin numerohan ( 358941585772) on kotimaan lankapuhelin ja maksaa siis aika vähän per minuutti ja nekin rahat menee operaattorille. Operaattoriko huijaa?


      • STTTTT
        ginom kirjoitti:

        just äsken soitti ja googlaamalla löysin tänne.
        Heräsi vain kysymys, että miten tuollasilla soitoilla voisi huijata? Jos soitan takaisin, niin numerohan ( 358941585772) on kotimaan lankapuhelin ja maksaa siis aika vähän per minuutti ja nekin rahat menee operaattorille. Operaattoriko huijaa?

        Soneran Koti-TV:tä kauppasivat ilmaseksi.
        Eivät tienneet että mulla on jo se.


    • NWO:ko se on?

      Tänään tuli puhelu. Soi hetken, sitten lakkas.

      • ginom

        Mulle tuli monta soittoa elo/syyskuussa, en ehtiny vastata koska hälytti vain pari kertaa.
        Sitten lopulta 17.9. ehdin vastata ja puhelu tietysti katkesi heti.
        Nyt 27.9. tuli sitten tekstiviesti, jossa myydään 6e/vuosi -hintaista puhelinmyyntikieltoa. Viestissa sanotaan, että "Ystäväsi suosittelee"
        Tämäkö on noitten soittojen tarkoitus?


      • ginom
        ginom kirjoitti:

        Mulle tuli monta soittoa elo/syyskuussa, en ehtiny vastata koska hälytti vain pari kertaa.
        Sitten lopulta 17.9. ehdin vastata ja puhelu tietysti katkesi heti.
        Nyt 27.9. tuli sitten tekstiviesti, jossa myydään 6e/vuosi -hintaista puhelinmyyntikieltoa. Viestissa sanotaan, että "Ystäväsi suosittelee"
        Tämäkö on noitten soittojen tarkoitus?

        niin tekstiviesti kehotti siis lähettämään viestin "ESTO" numeroon 173322
        mukana oli linkki Telemarkkinointiliiton www.stml.fi -sivuille


    • Tunnista itsesi

      Kaikenlaisia soittajia,kun vastataan lakkaa puhumasta soittelee uudelleen,kukapa herää tuntemattomiin soittoihin,jos ei ole tallennettu työssä tarvittava soittoääni.MItäpä tarpeetonta tarvitaan,kun kaikkea on,muuta ei sitten tarvita ja sitten köyhyyskin pitää loitolla.

      • Tiedoksi

        0975851605 soittaa tehdäkseen galluppia. Ei myy mitään, eikä kerää tietoja markkinoijien "myöhempää yhteydenottoa varten". . Nopein tapa päästä eroon, on joko vastata kyselyyn, tai ainakin vastata puheluun ja sanoa, ettei halua vastata galluppiin. Eivät soita enään sen jälkeen ainakaan siitä tutkimuksesta, koska numero poistuu soittovalikosta. Näin useampien puhelinmyyjien kohdallakin. Toisin kuin puhelinmyyjät, puhelinhaastatteluja tekevät eivät kuitenkaan jää sitä haastattelua sinulta tinkaamaan. Puhelinmarkkinointikielto ei päde,koska eivät markkinoi mitään. Mutta jos heille sanoo, että ei halua enää galluppisoittoja,laittavat nimesi omiin listoihinsa, eivätkä soita enää.


      • hoho.
        Tiedoksi kirjoitti:

        0975851605 soittaa tehdäkseen galluppia. Ei myy mitään, eikä kerää tietoja markkinoijien "myöhempää yhteydenottoa varten". . Nopein tapa päästä eroon, on joko vastata kyselyyn, tai ainakin vastata puheluun ja sanoa, ettei halua vastata galluppiin. Eivät soita enään sen jälkeen ainakaan siitä tutkimuksesta, koska numero poistuu soittovalikosta. Näin useampien puhelinmyyjien kohdallakin. Toisin kuin puhelinmyyjät, puhelinhaastatteluja tekevät eivät kuitenkaan jää sitä haastattelua sinulta tinkaamaan. Puhelinmarkkinointikielto ei päde,koska eivät markkinoi mitään. Mutta jos heille sanoo, että ei halua enää galluppisoittoja,laittavat nimesi omiin listoihinsa, eivätkä soita enää.

        mitä kaikkea? galluppia, nettikauppaa, operaattorikauppaa, markkinointikieltoa, tutkimusta...? taitaa olla samat tyypit linjan päässä ja puhua lämpimikseen. voisiko olla, että vastaaminenkin maksaa ja ne tienaa vastaanotetuilla puheluilla mutta myös sillä,että ihmiset soittaa takaisin?

        mulle on soitettu useamman kerran, tänään vastasin ja luurin löivät korvaan. ihme touhua.


    • anna palautetta

      0941585772 , Telemarketer GoExcellent www: http://www.goexcellent.fi

      Niillä on vastauslomake noilla sivuilla. Täyttäkää se 'luovasti' vaikka 10x joka soitosta.
      Toivottavasti viesti menee perille.

    • puhelinmyyjätappaja

      itseäni on piinattu jo yli puolen vuoden ajan ko numerosta ajoittain. nyt tuli mitta täyteen ja laitoin juuri postia krp:lle. saa nähdä, pitääkö tehdä rikosilmoitus.

    • Tympääntynyt

      Mullekki on tullu soittoja reilusti samasta numerosta, en oo vastannu vaan lyöny luuria korvaan ja saman teen jatkossa. Alkaahan tollanen olemaan jo turhanki rasittavaa häiriköintiä.

    • sama ongelma

      Minullekin on tuo samainen numero soitellut jo neljä kertaa kolmen päivän sisällä. Numero soittaa aina puoli kahdentoista aikoihin ja joskus myös illalla seitsemän maissa. Kertaakaan en ole vastannut, sillä en yleensäkään vastaa outoihin numeroihin (olen 14-vuotias tyttö). Moneen vuoteen ei ole kukaan lehtimyyjä tms. soitellut minulle, joten tämä 0941585772:n jatkuva soittelu alkaa jo häiritä ja pelottaa. Kumpa tämä jatkuva soittelu loppuisi jo.

    • lopettaisivat jo

      Siis tää on varmaan joku automaattisysteemi, joka sattumanvarasesti arpoo numeroita (ittelleni on alkanu tulla puheluita numerosta 0941585772 päivittäin, mutta muille perheenjäsenille ei ole tullut, eikä tuttaville) ja alkaa sitte pommittaa puheluita päivittäin. Sitte ku joku vastaa, nii kone katkasee automaattisesti puhelun. Lienee joku kansainvälinen "häirintäkeskus", ku on kuulemma ulkomaisillakin sama ongelma samaisesta numerosta.

      • Myös markkinointikie

        Minulle soitettiin tuosta samaisesta numerosta 0941585772 muutama päivä sitten ja kertoivat olevan soneran laajakaista asialla. Tarjosivat nettiyhteyteen lisää nopeutta ja suostuinkin lisäämään sitä edulliseen hintaan. Myyjä sanoin 10 min sisällä laittavansa varmistusviestin sähköpostiini, mutta ei edes kysynyt osoitettani. Nyt on soitosta mennyt 3 päivää eikä sitä vahvistusta ole edelleenkään tullut. Taisi olla ihan omijaan jutteleva jätkä, jolle lopussa tuli tavaton kiire lopettaa puhelu.


    • Try it

      http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/osoitteellisen_suoramainonnan_rajoituspalvelu

      Oletteko kokeilleet tuota palvelua ? Oman kokemuksen mukaan aika tehokas.

    • Maiju59

      Juuri äsken minulle soitettiin em. numerosta. Olin tilanteessa, etten voinut vastata. nneksi googlasin numban ennenkuin ryhdyin soittamaan. Nää on ällöjä tällaaset puhelut. Tiedä sitten kuinka paljon raksuttavat laskua jos vastaa tai soittaa takaisin. Olen myös tehnyt markkinointikiellon, mutta lehtikauppiaat vain soittelee.

    • mabula

      moi!
      mua kanssa ärsyttää tämä numero, kun on markkinointtikielto päällä. Ei auta vaikka lyö luurin korvaan

    • koiranpsk

      On tuosta numerosta soiteltu kymmeniä kertoja ja vastatessa luuri korvaan. Nyt sitten soitteli Soneran asialla ja koitti kaupata jos mitä. Paljonkohan tuo lysti maksoi...

    • Ärhä

      miten saa markkinointikiellon?
      huohottajat ja tuntemattomasta numerosta soittelut häiritsevät!
      onko poliisilla konstit tuntemattomien numeroiden avaamiseen?

      • Ohi on

        Itse sain soittoja tuosta samaisesta numerosta kaksi viikkoa ja joka päivä kolme kertaa, erikoista kyllä se että aina melkein samaan aikaan. Homma alkoi vituttaa jo aika hyvin ja lopulta päätin pistää asialle lopun. Soitin GoExcellenttiin ja sanoin että nyt saa pelleily loppua tai pistän asiasta kohta rikosilmoituksen kotirauhan häirintään vedoten. Yhtiöstä pahoiteltiin asiasta ja että kyseessä on tekninen häiriö...mutta oli syy mikä tahansa. Puhelut loppu. :D Suosittelen tätä kaikille. Soittakaa yhtiöön jos saatte numerosta 0941585772 puheluita ja käskekää lopettaa se.


    • erittäin ärsyttävää

      perkeles!! ontuo numero androidpuhelimessa estettyjen listalla ja silti tulee soittoja??? mitä vit!?

    • vituttaa jo nyt

      Vittu meninpä hölmönä soittamaan takaisin. katotaan nyt mitä puhelinlasku sanoo.! onko kukaan menny soittamaan takaisin päin numeroon? kohta kait sit joutuu tekemään rikosilmotuksen jos laskussa näkyy tää perkeleen soitto..

      • marke57

        094 alkuiset puhelut tulevat australiasta tai seelanninta auckland, jos olet antanut numerosi esin naamakirjaaan fagebook puheluita soitellaan sitten naamakirjan perusteella minulle kin soitti joku arvioilta noin 10 vuotias poika aucklandista mutta osasi kylläkin suomea.


      • mikki
        marke57 kirjoitti:

        094 alkuiset puhelut tulevat australiasta tai seelanninta auckland, jos olet antanut numerosi esin naamakirjaaan fagebook puheluita soitellaan sitten naamakirjan perusteella minulle kin soitti joku arvioilta noin 10 vuotias poika aucklandista mutta osasi kylläkin suomea.

        Minullekin soitettiin. Ja anopin kaimalle myös. Ei vastattu, mutta jos vielä yrittää soittaa tuolta, niin tehdään rikosilmoitus!


      • marke570
        marke57 kirjoitti:

        094 alkuiset puhelut tulevat australiasta tai seelanninta auckland, jos olet antanut numerosi esin naamakirjaaan fagebook puheluita soitellaan sitten naamakirjan perusteella minulle kin soitti joku arvioilta noin 10 vuotias poika aucklandista mutta osasi kylläkin suomea.

        takaisin soitto hinta 2.66 e min ja 1.66 e jotakin siihen tuuntaan yli 3 ekun minuutti


    • Halloo.. halloo?

      Tänään oli jollakin asiaa numerossa 0206341611. Josko se on joku kuuromykkä joka kaipaa seuraa. Fonecta ei tuntenut numeroa.

    • anonym:

      Mulle tuli kans ed.mainitusta (0206341611) puhelu.
      Jätti vastaajaankin viestin, jotta kelalta päivää (kansaneläkelaitos)

    • -A

      Tarkistin 0206341611 numeron Kelan sivulta, mutta kenelläkään ei ole 1611 - numeroista loppua. Mitäköhän ne mahtaa soittaa? Minkä asiaan liittyen numero on? (asumistuki, työttömyystuki= ei ole tietoa.)

      • fffffffa12

        onko jo tietoa tuosta 020 634 1611 numerosta?


      • KCA

        Mä asioin muutama päivä sitten KELAlla ja tänään oli tullut puheluita 2 kpl.tta samasta 0206341611 numerosta.
        Epäilin KELAa myös ja tarkistelin niitten papereista numeroita, muttei natsannut.Sit soitin 020202 ja ne löysivät ko numerolla jonkun ihme KELAN alanron tms?Eivät osanneet tosiaan sielläkään tarkemmin sanoa muutakuin että mitä GOOGLE kertoi ko numerosta ja mainitsivat juuripa tän keskustelun.
        Pitänee huomenna soittaa-kai?(Aika tyyristä vissiinkin!:/)
        Mun asiani koski vain lääkekattoa ja apteekinkuitteja jnpp.


      • Sup
        KCA kirjoitti:

        Mä asioin muutama päivä sitten KELAlla ja tänään oli tullut puheluita 2 kpl.tta samasta 0206341611 numerosta.
        Epäilin KELAa myös ja tarkistelin niitten papereista numeroita, muttei natsannut.Sit soitin 020202 ja ne löysivät ko numerolla jonkun ihme KELAN alanron tms?Eivät osanneet tosiaan sielläkään tarkemmin sanoa muutakuin että mitä GOOGLE kertoi ko numerosta ja mainitsivat juuripa tän keskustelun.
        Pitänee huomenna soittaa-kai?(Aika tyyristä vissiinkin!:/)
        Mun asiani koski vain lääkekattoa ja apteekinkuitteja jnpp.

        0206341611 on Kelan numero, sieltä mulle soittivat työttömyysturvahakemukseen liittyen eli joku työntekijän numero tai vastaava.. Ja kannattaa vastata jos juuri on asioinut Kelan kanssa aiemmin, ties vaikka antaisivat rahaa ;)


      • kelaaaan
        KCA kirjoitti:

        Mä asioin muutama päivä sitten KELAlla ja tänään oli tullut puheluita 2 kpl.tta samasta 0206341611 numerosta.
        Epäilin KELAa myös ja tarkistelin niitten papereista numeroita, muttei natsannut.Sit soitin 020202 ja ne löysivät ko numerolla jonkun ihme KELAN alanron tms?Eivät osanneet tosiaan sielläkään tarkemmin sanoa muutakuin että mitä GOOGLE kertoi ko numerosta ja mainitsivat juuripa tän keskustelun.
        Pitänee huomenna soittaa-kai?(Aika tyyristä vissiinkin!:/)
        Mun asiani koski vain lääkekattoa ja apteekinkuitteja jnpp.

        Minulle soitti juuri äsken tuosta 1611 -loppuisesta ja arvelin sen koskevan juuri hakemaani lääkkeiden lisäkorvausta. Tai työmarkkinatukea.. :) Ihan normi Kela asia siis.


    • hmmh

      Mua kiinnostaisi myös tuo 0206341611 numero, soittanut tänään muutaman kerran, enkä oikein uskalla vastata numeroihin joita ei löydy mistään...

      • aakeaa

        358206341611 mullekin tuli soitto tuosta numerosta. Kukaan ei puhunut mitään siellä!! Kuka tietää minkä numero on???? Mistään ei saanu tietoa!


      • aakeaa kirjoitti:

        358206341611 mullekin tuli soitto tuosta numerosta. Kukaan ei puhunut mitään siellä!! Kuka tietää minkä numero on???? Mistään ei saanu tietoa!

        No minä voin ainakin sen verran valaista että tämä numero todellakin on KELA:n numero. Tästä numerosta tulee puhelu, jos olet jättänyt esim. soittopyynnön koskien jotain hakemustasi, tai jos hakemuksestasi puuttuu joitakin liitteitä.


    • plööö

      sama homma, sama numero...en ehtinyt vastata. kai se on sit helvetin kela :D

    • nannnnnnaa

      kyseessä on kelan vaasan toimiston numero, siis tuo 0206341611. kannattaa vaan vastata;) oikeen ystävällistä palvelua!

      • nannnnnnaa

        Niin ja siis opintotukiasiaa soittelivat ko numerosta!


    • nonni

      Mulle soitti myös,en ehtinyt vastata ja soitin takas niin oli todellakin KELA,mutta automaattinen tiedote eli sieltä kautta ei enää ihmistä saa kiinni. Pitää soittaa asiakaspalvelun kautta tai odotella soittelevatko uudestaan.

    • Mulle soitettiin kans tuosta 0206341611 numerosta, mutta en ehtinyt vastaan. Eikä kyllä mulle tullut vastaajana viestiä.

      No, jos ois tärkeetä asiaa ollut, niin kaippa ne ois Vastaajaan jättänyt viestin tai soittavat uudestaan.

      • priipeid1

        Mulla soi äsken piitkään tosta numerosta..onneks älysin googlata sen ja löyty täältä tämmönen keskustelu.. Onneksi en vastannu! Kumma et priipeidiin!!??


    • ihminen0580

      Juu, minäki ihmettelin että mikä pirun numero mulle soittaa.. nyt tiedän! Kiitos teille!

    • hmm....

      0206341611 Soittanut tänään jo kolme kertaa. Kello nyt 12.23. En taida siltikää vastata.

    • hihhei

      0206341611 soitti tänään. Ajattelin, että näyttää puhelinmyyjän numerolta, mutta päätin kuitenkin googlettaa ja päädyin tänne. Ehdin jopa vastaamaan sitten ja sain selvitettyä asian nopeasti. Asiani käsittely olisi venynyt, jos en olisi vastannut, joten suosittelen kaikkia vastaamaan. Eivät ne siellä kelassa pure.

      • Jäne

        mulle soittaa 0947830750, niin ettei puhelin soi vaan näytölle jää numero, nyt kaksi kertaa soittanut


    • jonn2

      Mulle soitettiin tänään myös 0947830750 helsinki, en vastannut. Kiinnostais tietää mikä numero tuo on..

      Alkaa ärsyttää nämä osta tilaa tarjous teidät on valittu -puhelut joista ei pääse eroon. viimeksi kun puhmyyjä soitti kysyin suoraan että mitä mun pitää sanoa että tää puhelu loppuu että aivan sama mitä sanon nii sä et lopeta tätä... "nii, voi että, mutta kerrataanko nämä tarjousehdot?" ... sen jälkeen oon lyöny luurin suoraan korvaan jos on myyntipuhelu niin inhottavaa kuin se onkin :(

    • häiritsevää

      Minulle oli tuli tänään puhelu tuosta 0947830750 numerosta. En vastannut, mutta puhelin soi ehkä 10 sekunttia. En soittanut takaisin.

    • soittaja2

      0406781648 ja 0207417913 soittivat mulle mutta annoin heidän soittaa vaan, en vastanut kun en tienyt kenen numerot ovat.
      Vastaan vaan jos tiedän kuka soittaa mulle.

    • Vastattu020

      KELAn numero 0206341611.

    • Ärsyttävää

      Mites tällainen numero ku 0947830801? Soitellut jo aikaisemminkin, mutta tänään innostunut. Numeroa kun ei tunnu mistään hauista löytyvän, ni vähän epäilyttää.

    • Lehtimyyjähänse

      Lehtimyyjä soittelee numerosta. Vastasin juuri ja vaikutti ihan normaalilta lehtimyyjältä, ties mun joskus tilanteen me naisia ja yritti saada uudestaan tilaamaan :D

    • Aaaapuuuvvva!

      Mulle soitettiin kaks kertaa tosta 094783081 numerosta tunnin erolla ja heti aloin epäilemään että nyt sitten minäkin uhriks jouduin.. Todella helpottava olo tuli kun paljastit vaan myyjäks! Kiitos siitä! :)

    • Salainen numero

      094783081 tuli juuri hetki sitten puhelu... :( en vastaa kun en tiiä kenelle kuuluu numero..

    • Mamadsagsagfa

      0947830801 soitti mulle äsken, luuri korvaan. 020202 kertoo sen olevan Sanoma Magazinen nro

    • en osta

      Minä toimin näin. Kun kaupataan puhelimessa jotain. Kysyn kohteliaasti.

      Onko sinulla tarkoitus kaupata jotain? Soittaja joutuu myöntämään jolloin sanon että en tee puhelinkauppoja.

      Kannattaa muuten keskeyttää aina kaupustelija ja kysyä....kaupitteletko?

    • sähkömyynti

      Puhelu tuli sähkömyyjältä, ihan hyvältä diililtä vaikutti mutta onneksi/harmiksi sähkö kuuluu minulla vuokraan. Sano moneen otteeseen että voisi jopa satoja euroja säästää.

    • Täälläsoitellaan

      Tänään on tullut pari puhelua numerosta: 094 245 0887. Ekalla kerralla vastasin ja tuli luuria korvaan, nyt toisella kerralla en vastannut.

    • VP?

      Mainostaja SUOMI24:ssä

      Kuinka vahvalla eettisellä/moraalisella pohjalla lepää yrityksesi.
      Tiedätkö että SUOMI24 sallii sivuillansa vkavilla sairauksilla 8diabetes, liikalihavuus) pelleilemisen ja sairaiden naurettaviksi tekemisen.
      Mainostaisitteko myös prostituointia harrastavien yhtiöiden tai rasistien sivuilla??

      Lahjoittakaa mainosrahanne mielummin hyväntekeväisyyteen. Mainituilla sivuilla hilluvien, niin SUOMI24:n henkilökunnan kuin alaikäisten räkänokkienkin, ostovoima on täysin mitätön.

      Veijo Puustinen, Linköping, Ruotsi

      http://terveydeksesi.fix4you.se/#home

      Lähetetty mainostaville yhtiöille.

    • Hermoraunio

      Onko kellään tietoa tästä numerosta: 0988664919? Alkanut tulla puheluita tästä kyseisesta numerosta. Hermot palaa kun sama numero soittaa koko ajan!

      • Ärsyttäähän tämä jo

        Ja tänne soittelee numero 358941585772. Mitään sieltä ei puhuta, vaan lyödään luuria korvaan. Taas joku ihme afrikan rahankerjäyshuijari luultavasti. Eikö näitä saa mikään lopettamaan, tai voiko MITENKÄÄN estää, ettei aina puhelin soi samasta syystä?


    • outoja numeroita

      On aika hyvä ohjelma semmonen joka blokkaa numeroita :)

    • jokutyyppifr

      Mulle on kanssa soitettu eilen ja toissapäivänä numerosta 0206341611. Onneksi olen ollut töissä joten en ole pystynyt vastaamaan. No, tottapahan soittaa uudelleen jos on niin tärkeää asiaa :) en vastaa numeroihin joita en tunne.

      • tiedoksisinulle

        Tuo on kelan tai TE-toimiston numero. 02 alkuisiin kannattaa vastata.


    • 020 634 1611 on kela

      Tämä löytyi kelan sivuilta:

      Kun Kela soittaa asiakkaalle

      Kun Kelasta soitetaan asiakkaille, puhelut tulevat numerosta 020 692 219 tai 020 634 1611. Jos asiakas soittaa tähän numeroon hän saa tiedotteen, jossa kerrotaan Kelan asiakaspalvelun ottaneen häneen yhteyttä. Numerossa on vain tiedote, eikä siihen vastata muuten.

    • Kukasoitti..
    • ernukki

      358206341611 soitti kaksi kertaa peräkkäin, ei ollut aikaa vastata joten löin luurin. Pitääpäs ensi kerralla vastailla, mitähän se Kela nyt valittaa :)

    • så här

      Minulla on vanhanaikaisessa kasettinauhurissa ruotsin kielikurssi valmiina ja aina kun tuntematon numero soittaa, vastaan viemällä puhelimen nauhurin luo ja play. Siinäpähän kuuntelevat ruotsin kielikurssia ihan vapaasti. Sitäpaitsi se vinkuu niin ihanasti, että varmaan soittaja nauttii. Nyt ovat puhelut vähän harvenneet. Mistähän se johtuu,,,,

    • MULLESOITTIKANS

      ko numero on (kuopion) KELA :)

    • +358447736690

      Kuka

      358447736690?

    • en kyllä vastaa

      Kyllä esimerkiksi Kela tai TE voisivat ennakolta ilmoittaa, että aikovat soittaa, koska ei voida edellyttää, että ihminen vastaa tuntemattomiin numeroihin, koskaan.

    • +358236105121

      Kuka soittaa, aika lyhyesti,

      358236105121?

      Turun suunta?

    • 358406527888?

      Kuka

      358406527888?

      • 0943660552?

        Entäpä 0943660552? Tuleekohan tuo ulkomailta vai oisiko jopa pääkaupunkiseudun lankaliittymä...


    • 358447736702

      Kuka soittaa 358447736702,

      aivan kuin Englannin suuntanumero. Jos olet puhelinmyyjä, älä enää soita.

    • 358406878720

      Kuka soittaa

      358406878720?

      En voi vastata ellen tiedä ja maksamaan en ryhdy siitä tiedosta.

    • Puhehätä

      Puhelimesta tullut leikkikalu vastaamattomia paljon.Pitäisi olla 24/7 päivystää,jos jollain on asiaa.Käyppä koulua tai remppaa teet puhelin pärisöö tämän tästä tuntemattomat,koska tunnetut oikeita asioita tietää,koska soitellaan.Tilaisuuksissa,joissa puhelin äänettömällä.Soittajille oma linja jossa asioitasi käsiteltäisiin tai turhien puheluiden YT-neuvottelut kuten muissakin yrityksissä.

    • pöllön

      Sonerakin soittaa muuten 020 alkuisista numeroista

    • Anonyymi

      Kukahan soittaa tämmöisestä numerosta en löytänyt mistään tietoa tästä
      358942450528 kiitos avusta

      • Anonyymi

        Mikset edes yritä hakea Googlella? Ei ole vaikeaa. Copy-paste ja return.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset vastatko näihin puheluihin, niitä tulee tuutin täydeltä

      • Anonyymi

        Älä toista vääriä ohjeitasi jatkuvasti. Olet selvästi itse terroristi!

        Aina pitää vastata. Ja jos soittaja yrittää kysellä jotain tai kertoa jotain, ei tietysti saa kuunnella eikä vastata sanallakaan vaan pitää tietysti ensin kysellä kuka soittaja on ja yrittää selvittää hänen kaikkien henkilökohtaisten ongelmien syyt. Voi esittää vapaasti arvauksia. Saa olla vapaasti rasisti.


    • Anonyymi

      112 porukka, joka pelastuslaitos takkkia kantaa, saa palkan siitä että SOITTAA , JA KIISTÄÄ OSAA SANOA

    • 358206341611 joku huijaus soitto... en vastaa jos ei oo 040, 041 jne. Tai 09 /020

    • Anonyymi

      Edelleen tulee näitä epämääräisiä soittoja ja heti katkaistaan!. Ja minulla on markkinointi esto! Et soitin num.tiedusteluun ei löytny numeroo. Eli hiujaus todellakin jos soitat siihen voi tulla maksaa! En vastaa enää pelkiin numerihin. Jos jollakin asiaa laittaa viestin.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa vastata. Pääse vähimmällä. Ei tietysti tarvitse olla tyhmä ja soittaa numerotiedusteluun. Jos kaikki toimisivat sinun tavoin, numerotiedustelujan soittaisi kaikille heti katkeavan robottipuhelun muutaman kuukauden välein.

        Et ikinä joudu maksamaan mitään, jos et itse tahallasi ja ihan harkiten töppäile.


    • Anonyymi

      +358341091002

      • Anonyymi

        Sain juuri puhelun yllä mainitusta numerosta. En vastannut.


    • Anonyymi

      Tekaise maistraatissa tietosi salaisiksi niin eivät helposti löydä sinua. Aika varma nakki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe