varoitus Nelly.com:sta

huijattu

Tilasin Nelly.comista vaatteita, paketin mukana tuli lasku. Vaikka laskun maksoi kokonaisuudessaan viikkoa ENNEN eräpäivää, lähettivät maksullisen (3,95eur/kk toimistokuluja) osamaksusopparin jälkikäteen jossa mukana uhkaus, että ellei allekirjoita sopparia ja palauta lomaketta, he lisäävät huomautuskulut päälle. Uskomatonta liiketoimintaa! Epärehellistä huijausta. Varokaa ihmiset tätä nettikauppaa, ettette joudu selvittelemään samaa sotkua!!!!!

88

20327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nellystä

      Mulle kävi samoin jo usempi kuukausi sitten. Olin palauttanut tuotteita ja maksoin tietenkin vain ottamani tuotteet. Tuli tuo samanlainen uhkaus ja lasku, otin yhteyttä asiakaspalveluun, aikoivat selvittää asian, mutta ei sen jälkeen ole mitään kuulunut. Enkä siis maksanut laskua.

      • huijattu

        Oi voi, harmillista. Minulle vastattiin juuri meilillä Nelly:stä, että heidän laskutustaan hoitaa ulkopuolinen yritys, käskettiin ottaa sinne itse yhteyttä ja selvittää laskutussotkut. Uskomatonta, eihän asiakkaalle kuulu mistä he ostavat alihankintana palvelunsa. Ei kait Nelly voi pestä noin vain käsiään asiakkaittensa asioista, tyyliin "hoida itse ongelmasi". Taidan ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen..


      • Anonyymi

        Otitko numeritse vai ihan sähköpostilla?


    • pettynyt tode

      En suosittele myöskään Nelly.com.

      • huijattu myös

        samanlainen huijari yritys


      • cm
        huijattu myös kirjoitti:

        samanlainen huijari yritys

        Tilasin useamman vaatekappaleen Nelly.com ja palautin heti seuraavana päivänä kaikki epäsopivina. Olin tilannut laskuun enkä ollut siis mitään vielä maksanut paketin vastaanottaessani. Lähettivät pian hyvityslaskun jossa oli 0-summa. Siis ihan hyvin toimi minun kohdallani.


      • Merffis
        cm kirjoitti:

        Tilasin useamman vaatekappaleen Nelly.com ja palautin heti seuraavana päivänä kaikki epäsopivina. Olin tilannut laskuun enkä ollut siis mitään vielä maksanut paketin vastaanottaessani. Lähettivät pian hyvityslaskun jossa oli 0-summa. Siis ihan hyvin toimi minun kohdallani.

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)


      • tämä on
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        diiva.fi on hyvä ja nopea. itse tykästyin täysin.


      • Muotimuoti
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        Kuin tuo diiva on www.oliviaoscar.com


      • Petramaria
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        Olen tilannut vaatteita muutaman kerran Ellokselta ilman mitään ongelmia Suosittelen


      • jbåuoboubj
        tämä on kirjoitti:

        diiva.fi on hyvä ja nopea. itse tykästyin täysin.

        Ja ennen kuin kukaan harkitsee tilaavansa Diiva.fi kaupasta mitään, kannattaa lukea kokemuksia tästä ketjusta
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9892270


      • jeans for ever
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        Itse olen tilannut paljon funkyjunk.fi; nopea toimitus eikä ole mitään ongelmia ollut esim.palautuksien suhteen. Laatu esim.farkuissa ollut hyvä.


      • minnakas
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        www.ronjafashion.fi
        Ihania kenkiä!


      • ziin
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        Mulla pitkän ajan kokemus jeans.fi -verkkokaupasta. Todella nopeat toimitusajat, kaikki maksujutut toiminu aina niinku pitääkin ja asiakaspalvelukin hyvin toimiva. Koskaan ei ole ongelmia tämän puljun kanssa ollut!


      • Suosittelen
        Merffis kirjoitti:

        Olisko mitään muita kivoja vaatekauppoja netissä josta sais tilattua suht helposti ilman ongelmia? Oon tilannut useamman kerran trend-onesta ja tykännyt hirmuisesti. Onko muita ehdotuksia :)

        zalandoa (: Ite tilasin mekon ja kengät. Laatu tuotteita, eikä mitään ongelmia. Kaikki sanoo, että on kallista, mutta laittakaa siihe hinta juttuun pienempi hinta, kyllä sieltäki löytyy kaikkee ihanaa.


      • Pettynytnellyyn

        Nellyltä tilasin kengät. Olivat rikkinäiset, selvästi paljon käytetyt. Älytöntä, miten voi lähettää valmiiksi rikki kävellyt kengät!!????


    • pettynyt91

      kunnon huijausta!!

    • vittuuntunut

      Itsellä kanssa ongelmia tuon outiikin kanssa. Kerran tilasin kengät ja kaikki oli ok. Seuraavana kertana tilasin bikinit äidilleni, koska hänellä ei ole tunnuksia (eikä osaa käyttää kunnolla tietokonetta :D). Tai siis sivuilla luki bikinit mutta näköjään se tarkoitti vain yläosaa. Äiti sitten halunnut oudon muotoista ja turhan kallista yläosaa pelkästään ja palautti tuotteen parin päivän päästä ohjeiden mukaan. Vähän ajan päästä sain mailia, jossa kyseltiin maksun viivästymisen syytä. Vastasin palauttaneeni tuotteen. Melkein heti tuli vastaus ettei tuote ole tullut ja että minun pitäisi tarkistaa klarnalta asia. Nyt eivät millään usko, että olen palauttanut tuotteen. Ensimmäinen perintäkirje tuli tänään postissa. Enpä aio tuotetta maksaa tai jos se on pakko maksaa niin haluan edes kyseisen tuotteen!

      • srdh

        Mutta eihän tuo ole millään tavalla nettikaupan vika, jos palauttamasi tuote ei ole koskaan tullut perille. Sinä tai äitisi olet/on tietysti pyytänyt kuitin palautuksesta ja sen voi lähettää todisteeksi palautuksesta. Silloin menee hukkaaminen palautuksen toimittaneen piikkiin eikä itse tarvitse maksaa.

        Arvaa vaan kuinka moni yrittää huijata tuolla "Palautin kyllä, mutta ei minulla ole kuittia, antakaa rahat takaisin". Todistat vain palauttaneesi ja ongelma katoaa.


      • Anonyymi

        Onhan sinulla kuitti postista/kaupasta, että olet palauttanut paketin. Itse aina säilytän kuitin, mutta ei ole mitään ongelmia ole koskaan ollut.


    • tosi pettynyt

      moi kaikki pettyneet!!! mulla,ollut ihan samanlaisia ongelmia niin klarnan,kuin nellyn kanssa.palautin lähetyksen,kun eivät sopineet. alkoivat silti tinkaamaan,maksua.ei muka,ollut tulleet perille palautukset.hommasin kuitin,jossa kävi ilmi palautus.onneksi paikkakuntani posti on niin pieni ja tuntevat asiakkaansa,että henkilö muisti palautukseni hyvin.silti tuntuu,että vaikka kuinka lyhennän laskua,niin summa vaan suurenee.siis vaikka en tilaa mitään.kun olen laskun saanut maksettua loppuun,niin en koskaan,tilaa nellyltä mitään,enkä käytä klarnan palveluita.huom!lyhennän joka kuukausi enemmän laskua,kuin pitäisi.eli jos lyhennys olisi esim.50e,niin lyhennän 150e.odotan,vaan että saan nopeasti,pois.niin ei tarvitse olla missään tekemisissä enää.

      • Anonyymi

        En tilaa enää mistään, missä pitää maksaa Klarnan kautta ja en ole ainoa. Muillakin tutuilla huonoja kokemuksia Klarnasta.


    • Colotto

      Kannattaa tsekkaa fassta.com . Kotimainen, vaikkakin suunnattu eurooppalaisille markkinoille. Kaikki tuotteet eurooppalaista käsityötä, eikä mitään tusinakamaa kaukoidästä. Tuotteita tosi vähän, mutta mallisto laajenee koko ajan.

    • tilasin myös sieltä

      ite tilasin juuri ekan kerran 2 pakettia, maksoin kortilla ja paketit saapu ajallaan ja kaikki niinkuin piti, ja pidin tuotteet. Mulla ei siis mitään huonoo sanottavaa.

      Ehkä nuo osamaksut ja palautukset sitten on se kun alkaa takkuaan.. olihan nellyllä ennen ongelmia kun lainvastasesti palautuksest piti itse maksaa kulut. Kai ne vasta harjottelee hyvää toimintaa.......

    • ...............

      Minulle kävi myös näin.
      Eikä he voineet tuosta 3,95 eurosta lähettää uutta laskua, vain vaan epämääräisen s-postin.

      Lisäksi osassa vaatteissa oli hintalappu, jossa halvempi hinta mitä Nelly.comin hinta oli että housuissa hinta 22,90 ja laskussa 33,90. Olis ollut kivat housut, mutta palautin kuitenkin.

      • .................

        ja siis en toisiaankaan valinnut osamaksua, vaan halusin maksaa paketin laskulla vasta sitten kun sen olen saanut käteeni.

        Ilmeisesti laskua ei olisi heti saanut maksaa vaan olisi pitänyt odottaa heidän huomautuslaskuaan, jossa taas olisi ollut se muutaman eron laskutuslisä. Eli Klarna tässä rahastaa ja myy väkisin osamaksusopimusta, asiakkaille 25 % korkolla, jotka haluavat maksaa paketin heti.


    • asdghklä

      Kiitos tiedosta! :) näyttää aika luotettavalta kaupalta kyllä, mutta taidan jättää tilaukset väliin, jos sellaisia aikoisin tehdä!

    • huomattu

      Kaikki vaatteet eivät myöskään ole saman värisiä kuin nellyn kuvissa, tarkkana saa olla

    • they dont care

      En ole kauheasti tilaillut, mutta asokselta ueamman kerran, ja se on toiminut ainakin hyvin. Kerran nellystäki,mutta ongelmitta meni sekin

    • Kööki

      Onko kellään muulla ollut toistuvasti ongelmia toimitusten ja laskujen kanssa Nelly.comista tilatessa? Itse olen tilannut useasti kosmetiikka ja kenkiä tuolta, ja lähes joka kerta saan vääriä tuotteita. Esimerkiksi viimeksi sain uudestaan väärän tuotteen, kun olin lähettänyt sen vaihtoon saadakseni oikean tuotteen. Myös vaihtojen yhteydessä laskulla tilatessa laskutuskulut eivät päivity Nelly.comista Klarnalle oikein, ja sieltä sitten tulee perintälaskuja, joita joutuu itse selvittelemään. Laskut kyllä korjaantuvat ja hyvitykseksi saa nellyrahaa, mutta kyllä on tympeä ostajana lähes joka kerta selvitellä näitä asioita, enkä Nelly.comista tilaisikaan, ellei siellä olisi itseä kiinnostavia tuotteita niin paljon.

    • ongelmia nellyn kans

      Samanlaisia ongelmia täälläkin. Tilasin laskulla ja palautin osan. Maksoin pitämäni tuotteet. Palautukset tulivat Nellyyn, mutta Klarnalle ei illmoitettu palautuksista. Nyt saan laskuja Klarnasta. Yritin soittaa Klarnaan, mutta luovutin kun olin jonottanut puoli tuntia. Molempiin on myös laitettu sähköpostia, mutten tiedä onko asia nyt ok vai vieläkin jotain ongelmia.

      Toinen ongelma on ollut reklamaatiossa. Nellyltä tilaamaani bodyyn tuli reikä parin päivän käytön jälkeen. Lähetin tuotteen takaisin ja tilasin uuden. Siinä oli reikä jo valmiiksi! Lähetin senkin takaisin ja nyt odottelen uutta... Tilaus tehty helmikuussa.

    • Kööki

      Tuo Nelly.comin toiminta on melko ammattitaidotonta siihen nähden, että yritys on ollut olemassa jo kohtuu pitkään ja ei tunnu olevan mikään ihan pikku pulju. Noiden laskujen kanssa kannattaa olla tarkkana ja pyytää jokin kirjallinen todiste siitä, että ne on hoidettu kuntoon. Esim. itselleni puhelimessa vakuutettiin Klarnalta, etten ole heille mitään velkaa ja asia on hoidettu, kun sain heiltä aiheettoman laskun. Useamman kuukauden jälkeen tuli taas aiheeton lasku, ja siinä näkyi uusien aiheettomien maksujen lisäksi myös nuo vanhat aiheettomat maksut, jotka piti olla jo nollaantuneet ajat sitten. Onneksi sain asian korjattua, kun olen pitänyt tallessa kaikki osto-, palautus- ja maksukuitit.

    • voinellynelly

      Moikka!
      Tilasin Nellyltä (valitettavasti klarna-laskulla) topin ja mekon. Mekko oli kokoa liian iso joten laitoin kuiteskin molemmat palautukseen. Lasku oli todella epämääräinen? mutta joo... Maksoin laskusta 3e toimituskulut ja 4e en muista minkä mutta kuiteskin jätin itse tuotteet yht 66e maksamatta ja nyt odotan jännityksellä laittaako ne mua maksamaan myös tuotteet (jos se paketti nellyn mielestä "katoaa" tai jotain muuta epämäärästä). kun nyt liian myöhään tulin tänne lukemaan kokemuksia.
      Olen tosiaan kerran tilannut Nellyltä paidan ja mekon laskulla..niitä ei tarvinnut palauttaa mutta lasku oli epäselvä (ei löytynyt mm.viitenumero ja muutenki ei ns. "normaalin näköinen lasku") No se kerta meni kyllä hyvin kuitenkin mutta nyt jännittää miten on noiden palautusten ja laskunlaita. Laittavatko minulle uuden laskun tai jotakin? Pidin kuiteskin onnekseni Postista saadun kuitin, että paketti on palautettu. Todellä epämääräinen asiakaspalvelu kun ei voi ilmeisesti soittaa ja kysyä? vaan pitää laittaa nettii asiansa? Ja tulen tosiaan infoomaan tänne miten kävi noiden palautusten ja laskun kanssa!

    • pettynyt nellyyn

      no mä oon aina halunu tilaa sielt mut enpähä sitte enää haluu ku kuulin et nelly on aivan paska tosi hyvää liiketoimintaa niil

    • neuvoton

      Minäkin erehdyin tilaamaan nellyltä.. Tuotteet olivat hyviä, mutta lasku hyvin epäselvä. Tässä onkin selvityksessä, että mikä noista kaikista numeroista on viitenumero? Löytyy niin laskunumeroa, asiakasnumeroa kuin OCR/REF numeroa eikä hajuakaan siitä mitä noista pitäisi käyttää.. Osaisiko joku neuvoa? Kiitos kovasti jo etukäteen :)

    • voinellynelly

      hei neuvoton! viitenumeroa siinä ei edes ole... eli en itsekään sitä laittanut ja kirjoitin verkkopankin viestikohtaan OCR/REF numeron :) eli laitappa niin. :)
      Ja nellyn tuotteet olivat mielestäni hyviä ja palautus onnistui myös hyvin. :) Tilaan myös jatkossa mutta POSTIENNAKOLLA sillä se on _paljon_ yksinkertaisempi kuin tuo lasku :)

      • kiskotaan

        lisää vinkkiä: useat nellyn myymät vaatteet on paljon halvempia brittiläisissä tavarataloissa ja nettikaupoista merkeistä sellainen on esim. ax paris jonka mekkoja on nellyssä jopa 40-100 e
        olen itse tilannut nellystä vaatteen joka oli eri värinen kuin kuvissa


    • heioikeeestimitääää

      itse tilasin nellyltä kengät joiden piti olla kokoa 37 ja sain sitten kokoa 36 mutta kengän pohjassa luki 36 ulkomaiden kengänkoko jutun mukaan mutta laskussa luki 37!!! palautin koko paskan koska en tienny enää mitä kokoo ne sit oli.

      • kenkämyyjä

        Eihän koolla ole väliä jos kengät istuvat jalkaan ja tuntuvat hyvältä.


    • viimeinen tilaus

      Todella huonoa toimintaa TAAS kerran Nellyltä.. Useasti olen saanut olla selvittämässä "kadonneita" paketteja tai tuotteita. Tai tuotteita jotka ei ole edes tulleet minulle perille..
      Nytten Nelly veti kyllä vesiperän, kun tilasin takin ja tilauksessa tulikin vauvan vaate joka on laskuni mukaan n 40€ arvoinen... :D harmi kyllä olisin todella halunnut takin, eikä niitä (yllättäen) ole enään varastossa.
      .. Ja tästä kaikesta (palautus ym. vaiva) sain 6€ nellyrahaa :D

    • SURKEAA!!

      ÄLKÄÄ TILATKO,!!!


      MINULTA LÄHTI KORTTIMAKSUN YHTEYDESSÄ MELKEIN SATA EUROA, ASIAKASPALVELU EI MUKAMA TIEDÄ MAKSUSTA MITÄÄN, EI NÄY TILAUKSISSA, HE EIVÄT OLE KIINNOSTUNEITA HOITAMAAN KOKO ASIAA,. TAI SIIS PALAUTTAMAAN RAHAA!!! EIHÄN RAHA VAIN KATOA, EIHÄN HEILLE OLE TULLUT!!

      KUITENKIN RAHAN SAANEET, SURKEAA KOKO ASIAKASPALVELU OLEMATONTA. EN IKINÄ TILAA KYSEISESTÄ FIRMASTA MITÄÄN, KULUTTAJAN HUIJAUSTA.

      EI KUN KORTTIREKLAMAATIOTA TEKEMÄÄN. PÄÄTELKÄÄ ITSE KANNATTAAKO TILATA!

    • Ihmettelijä!

      Mä löysin yhden hiujauksen sieltä.

      Samasta henkilö mallista oli kerrottu näin - Malli on 175cm ja Malli on 167cm

      En kyllä tilaa sieltä onneksi mitään!

    • junkyard.fi nettikaupasta saa ihan tyylikkäitä kuteita, heillä on lisäksi nyt alennus kaikesta kampanjakoodilla junkyard.
      Heidän facebookissa voi myös voittaa kokonaisen asun, eli siltä kantsii kattoo ;)

    • sipelisopeli

      Mulla ei ole koskaan ollut Nellyllä ongelmia ja useamman kerran vuodessa tilaan. :o

    • Klarna hoitaa Nellyn laskutuksen, ja se on todellakin paska pulju, vika ei siis ole Nellyn muuten kuin siten, että se käyttää Klarnan palveluja. Klarnaahan käytetään myös muissa nettikaupoissa, joten sitä kannattaa todellakin varoa...

    • Klarna OY

      Hei,

      Hoidamme Nelly.com sekä monen muun verkkokaupan laskustusta.

      Haluaisin mielelläni auttaa selvittämään mahdolliset väärinkäsitykset. Olethan yhteydessä minuun osoitteessa [email protected].

      Ystävällisin terveisin

      Kirsi
      Klarna

    • PETTYNYT!!!!

      ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILAA NELLYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      EIVÄT MAKSA TAKAISIN JOS PALAUTAT,!!!!!!

      • huijausta

        Mulla kans sama juttu,palautin tuotteita ja sanoivat paketin hävinneen.No,mullapas oli palautuksesta kuitti,lupasivat maksaa, rahoja ei näy!palautettu 17.1.ja lupasivat maksaa 8.2. kun kyselin rahojen perään.Tänään kun olin uudestaan yhteydessä,paketti oli kuulema juuri palautunut ja tulee rahat maksuun takaisin lähipäivien kuluttua.Saas nähdä milloin....summa on kuitenkin n. 100e.


    • normaalia

      Hyvä tietää. Olen tästä lähtien varovainen tilatessani heiltä Klarna laskuun. Olen harvaiskuisesti tilannut sieltä pikkuvaatetta, ei muuta ole ilmennyt kuin hidas toimittaja että joskus toimimattomat alennuskoodit, kuitenkin koodit on huomautuksen jälkeen huomioitu maksussa jossakin muodossa. Eli likimäin luotettavaa toimintaa kohdallani.

    • mii3

      Tilasin tammikuun alkupuolella muutaman tuotteen, jotka palautin aikataulun mukaisesti. Nyt he lähettivät ko tuotteista laskun. On palautettu kuulemma päivän myöhässä. On kuulemma asiakkaan ongelma jos postilla on ongelmia ja paketti viipyy matkalla pidempään. Älkää missään tapauksessa käyttäkö ko nettikauppaa!!

      • Nella

        ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ NELLY. COMIA!!!! Useimmiten kyseinen kauppa toimii hyvin, mutta tämän yhden kokemuksen jälkeen en tilaa sieltä enää ikinä mitään. Tilaisin tammikuun alussa kaksi erillistä pakettia joissa oli molemmissa dr.denimin housut. Housut menivät rikki heti käytön alussa ja reklamoin ne nellylle. Ensin nelly väitti etteivät he ole vastaanottanut palautustani vaikka postituksesta oli yli kuukausi. Onneksi olin ottanut pakettinumeron talteen ja kun todisitin numerolla, paketti "onkin JUURI saapunut varastoomme ja palautus rekisteröity". Tästä ongelmat vasta alkoivatkin, en saa rahojani millään ilveellä takaisin!! Sivuilla lukee että reklamaatiossa ei tarvitse maksaa postikuluja, minun tarvitsisi. Nelly ei ilmoita palautuksesta klarnalle, joten klarna ei maksa rahoja takaisin!! Olen käynyt sotaa sähköpostilla sekä nellyn että klarnan kanssa, eikä mikään tunnu auttavan!!


    • titttaa

      Minulla itselläni sekä hyviä että huonoja kokemuksia nellystä. Heillä tuli uusi sähköinen palautusohjelma kesällä 2012 voimaan, ja ainakin alussa oli ongelmia tämän uuden palautussysteemin kanssa... Sain olla asiakaspalveluun yhteydessä useita kertroja. Sinänsä kaikki tilaukseni ovat sujuneet hyvin, joskin kerran odotin pakettia kuukauden. Palautukset ovat minulla ainakin menneet perille ja laskun maksaminen on ollut helppoa - olen miinustanut palautukset laskun loppusummasta ja maksanut sen mitä on pitänyt, eikä sieltä ole missään vaiheessa lähetelty mitään uusia laskuja.. Plussaa mielestäni Nellyllä on asiakaspalvelun nopeus.. :) Kuitenkin, hyvä että lueskelin näitä kommentteja täällä, sillä minulle tuli pejantaina paketti nellyltä (meni muuten vain 3päivää tilauksestani!), ja tänään laitan siitä suurimman osan palautukseen. Aikaisemmin en ole postilta ottanut kuittia mutta nyt todellakin otan! :)

    • juup1

      Huonoja kokemuksia myös... Tilasin housut ja kosmetiikkaa.
      Housut tuli vetoketju valmiiksi rikkoutuneena, jotka laitoin tietty palautukseen. Maksoin siis vain kosmetiikan ja postikulut klarna laskulla.
      Ennen palautusta vielä kysyin asiakaspalvelusta että voihan ne palauttaa kun olivat ale-tuote. Eilen (yli kuukausi palautuksesta) tuli karhu kirje housuista ja kun kyselin asiakaspalvelusta tähän syytä niin sanoivat että paketti on kadonnut :D siis wtf? Onneksi säilytin postin kuitin palautuksesta.

      Pistää silmään kuinka usein he ovat väittäneet asiakaspalautuksien kadonneen? Onko tämä nyt jo ihan järjestelmällistä kusetusta näiden reklamaatioiden suhteen?

    • RAIVOSTUNUT

      Huomasin lukiessani näitä kommentteja, että palautuksessa nimenomaan on ongelma. Lisäksi kuulemma, jos ontilannut Klarna laskun, niin tulee ongelmia. Noh miks on sitten ette voi tilata vaikkapa Postiennakkoa niinkuin minä, joka on saanut aina tyytyväisenä pakettinsa ja palautuskin on sujunut yhtä helposti, kuin itse tilaaminenkin.
      Jos nyt sanotte, että koska Postiennakko tilaaminen on niin kallista niin voi sun S**tana minä sanon! Tekö ette voi jostakin vaivaisesta Postiennakko tilauksesta maksaa 6euroa, vaan haluatte väkisinkin palauttaa teijän vaatteet, olla saamatta rahoja takaisin ja sitte vielä vinkua niitä näillä keskusteluilla?

      Eiköhän olis helpompaa koko Nellylle, jos olisitte pilaamatta sen mainetta täällä, vikahan kuitenkin on Klarnassa ja osassa myös ihmisissä... Jos ette monien Nelly tilausten jälkeenkää oo tyytyväisiä nii V*ttuako tilaatte klarnalla?

      • myr.

        Miksi ihmeessä postiennakko palautus olisi vaivattomampi kuin muulla tavoin maksettu tilaus? Ei se vaikuta yhtään siihen tosiasiaan että paketit "katoavat" matkalla


      • problem?

        Lääkkeet unohtu? Ei se postiennakolla maksaminen muuta sitä, että tilatut tuotteet ovat huonolaatuisia, usein rikki ja likaisia valmiiksi... Eiköhän Nelly itse ole pilaamassa mainettaan huonolla palvelullaan ja tuotteillaan, haha


    • stfgsftzs

      Onko Nellyyn mahdollista palauttaa viallisia tuotteita tuon 14 päivän jälkeen? Sain paketin väärään osoitteeseen ja kesti aikaa, ennen kuin pääsin sovittamaan. Mekossa on kuitenkin reikiä eikä sitä voi käyttää, ellen keksi siihen jotain paikkalappuja. :(

    • anonym121213

      Haiskahtaa hieman kusetukselta koko homma. Tilasin jeffrey cambellin kengät alennuksesta ja mitään ei kuulunut vaikka tilaus vahvistettu. Laitoin viestiä ja ilmottivat vain
      "Emme valitettavasti ole voineet lähettää kyseistä tuotetta koska ne ovat tilapäisesti loppuneet varastostamme. Jos saamme täydennystä kyseistestä tuotteesta 10 päivän sisällä niin lähetämme sen sinulle automaattisesti, muussa tapauksessa se poistuu tilauksestasi automaattisesti.

      Voit toki myöhemmässä vaiheessa käydä katsomassa kotisivuiltamme jos olemme saaneet täydennystä tuotteesta myöhemmin."

      Kuulostaa siltä, että alennustavaroita ei edes merkkituotteista lähetetä. Koko aika ollut samoja kokoja vieläkin jäljellä, mutta silti väittävät että tilapäisesti loppuneet, miksi silloin myyvät niitä vieläkin?! 2 viikkoa mennyt jo tilauksesta...

    • Karmeaa palvelua

      Nelly.com ei todellakaan toimi.
      Jouduin palauttamaan tilaukseni ja sain vahvistuksen jossa luki, että palautus on vastaanotettu ja maksetaan takaisin minulle 10 päivän sisällä. Tästä on nyt puolitoista kuukautta aikaa. Tänä aikana olen kysellyt asian perään useampaan kertaan ja jokaisella kerralla vastataan että heillä ei ole tilinumeroa (vaikka se on jo useaan kertaan sinne toimitettu). Heillä on sähköinen asiakaspalvelujärjestelmä, jota he eivät itse osaa lukea. Muita yhteystietoja ei anneta, jotta asiakkaan on mahdollismman vaikea ottaa yhteyttä.
      ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ NELLY.COM'ia jos haluatte olla tekemisissä rehellisen fiman kanssa!

    • tympääntynyt asiakas

      En tiennyt minäkään tästä Klarna-kusetuksesta ennen kuin osui omalle kohdalle. Tilasin Nellyltä kahdet kengät laskulla, koska ajattelin että on helpompi maksaa vain ne tuotteet mitä haluan, kuin odottaa monta viikkoa rahojen palautusta tilille. Palautin toiset kengät ja maksoin jäljelle jääneen summan. Nyt pari viikkoa myöhemmin postiluukusta kolahti Klarnan tilisopimus, (jollaista en ole missään vaiheessa halunnut!) jossa ilmoitetaan maksuksi tilaamieni tuotteiden yhteissumma, eli myös jo kertaalleen maksamani tuotteen hinta uudelleen. Lisäksi hinnoittelutekstit ovat paperissa RUOTSIKSI! Kaikki muu teksti (jota on paljon) on kumma kyllä laitettu suomeksi.
      Toivottavasti tämä nyt selviää, mutta se on kyllä varmaa, että koskaan en enää Nellyltä tilaa. Miten voi edes olla tällaista toimintaa, kun en ilmeisesti ole ainoa, jolle vastaavaa on käynyt. Kuluttaja-asiamiehelle pitäisi ilmoittaa.

      • Päiväennentärkeitäjuhlia

        Itselläni ei nellystä tilaamani tuotteet koskaan tulleet.


    • naurettavaaaaaaa

      mitä täällä maristaan? :D mä oon tilannut nellystä niin monet lukemattomat kerrat eikä koskaan oo ollut pienintäkään probleemaa. oon tilannu laskulla ja maksanut kortillakin ja laskut on aina ollut selkeitä eikä mitään oo ollu vialla. jeffrey campbellit tilasin myös, toimitus nopea ja oikea kokokin tuli. myös membersin kautta tilannut niiiin monet kerrat eikä sieläkään ikinä mitään vikaa..

    • --------

      Samoin, kaikki vaihdot ja muu sujunut hyvin, lisäksi tuotteisiin oltu tyytyväisiä.

    • rahaton2

      Nellysta tilattu mekko joka palautettiin seuraavana päivänä, maksettu postiennakolla , eivät ole pyynnöistä huolimatta palauttaneet rahoja , aikaa on mennyt noin kaksi kuukautta, kuulema ei ole tilinumeroa ,vaikka on.
      ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO SIELTÄ MITÄÄN IHAN P....... YRITYS

    • ekkhghjkkk

      samaa voi sanoa..tilasin muutamat mekot sovitukseen ja palautin seuraavana päivänä.laittoivat maksumuistutuksen..selvittelin asiaa ja paketti oli myöskin #hävinnyt",lupasivat kumminkin että asia ok ja hoitavat klarnan kanssa MUTTA tänään tuli perintä ilmoitus tuotteista,vaikka olen saanut jo palautetuista tuotteista palautuskuittauksen...wtf!!en tilaa enää ikinä!!!!enkä suosittele kenellekkään!

    • NiinaMiiina9

      Olen tilannut useasti Bootz.fi vaatteita kenkiä yms ja aina on pelannut toimitukset, rahanpalautukset yms. Ihania tuoteita!!! Kannattaa katsoa!
      Kerran oli yksi takkitoimitus (paketin kulkua voi seurata netistä) juttunut muutamaksi päiväksi Turkuun. Soitin asiakaspalveluun ja he selvittivät asian samana päivänä! Homma toimii! Luotettavan tuntuinen firma ja ihania tuotteita!!!!

    • ostohyvitys

      Kokemuksieni perusteella Nellyn toimitukset pelaavat hyvin ja asiakaspalvelu auttaa nopeasti kaikissa kysymyksissä. Monta vuotta Nellystä tilanneena olen ollut tyytyväinen palveluun.

      Laura/ Ostohyvitys.fi

    • muuallahalvempaa
    • extilaaja

      Postiennakolla tilattu ja palautettu. Palautus ei muka tullut perille 3 viikossa, nyt odottelen rahojani (luvattu tilille 10 päivän kuluessa) takaisin.
      Jos vaate on sitä mitä luvattu niin varmaan ihan ok, mutta muussa tapauksessa en voi suositella.

      • turhautunut

        Mistä tuon palautuslomakkeen saa? En ollut kirjautuneena kun tein tilauksen.


      • myöskin turhautunut
        turhautunut kirjoitti:

        Mistä tuon palautuslomakkeen saa? En ollut kirjautuneena kun tein tilauksen.

        saitko palautettua tuotetta, vaikka et ollut kirjautunut tilausvaiheessa?


    • Maija B

      Olipa helppoa olla ajattelematon, kunnes sattui omalle kohdalle...

      Aina olen tilannut ja palautellut ilman ongelmia (paitsi aiheettomia laskuja klarnalta), joten tilasin huoletta muutaman mekon, pidin ja maksoin parhaan ja palautin loput. Mutta nyt kävikin niin ettei karhulasku ollutkaan aiheeton vaan palautustani ei kuulemma ole koskaan tullut perille, vaikka nyssykän pukkasin postiin niinkuin aina ennenkin.

      Kuittia ei tietenkään enää ole. Nyt sitten toistasataa euroa korkoineen perintään, mekoista joita minulla ei edes ole. Mutten voi sitä mitenkään todistaa.

      Vittu että vituttaa.

    • viimeinen kerta

      Olen itse tilannut kyseisestä kaupasta kolmisen kertaa, tuotteet tulleet nopsaa joten sen suhteen ei ole ollut ongelmia. Tällä kertaa päätin maksaa laskulla, vähän jännittää nuo huhutut karhuamiskirjeet kun päädyin puolet tilaamistani tuotteista palauttamaan...

      Kyllä Nellystä positiivistakin sanottavaa löytyy, as.palvelu omalla kohdallani ollut hyvää (toisaalta kinkkisiä tilanteita ei juurikaan ole ollut), ja toimitus tosiaan nopeaa. Ne vaatteet jotka sieltä olen hankkinut ja pitänyt itselläni ovat olleet istuvia, kauniita ja edullisia. Ei ehkä laadukkaimmasta päästä kuitenkaan, toisaalta hintalaatusuhde on mielestäni ok.

      Jokaisella tilauskerralla olen kuitenkin päätynyt palauttamaan ainakin osan tuotteista, ellen kaikkia. Palautusrahojen saaminen on kestänyt oudon kauan. Suurin osa tuotteista on ollut huonolaatuisia ja poikennut hyvin paljon siitä, mitä sivujen perusteella on olettanut. Tällä viimeisimmällä ostokerralla, kuten jokaisella edelliselläkin, minulle on lähetetty jo valmiksi rikkinäisiä/likaisia tuotteita. Ei hyvä. Lisäksi Nellyn omien tuotteiden koot ovat hyvin vaihtelevia, aiemmin sieltä tilatessani kenkiä 37-koko oli hieman nafti. Siksi päätin seuraavalla kerralla tilata 38-koossa, mikä oli virhe. Koko oli ennemminkin 40, eivätkä kengät edes pysyneet jalassani.

      Nelly on turhan hypetetty kauppa, itse ainakin siirryn muualle shoppailemaan. Pännii kerta toisensa jälkeen saada rikkinäisiä tuotteita, vaikka palautusoikeus onkin olemassa. Huoh.

    • Tyytyväinen

      Miten noin monella huonoja kokemuksia? Itse olen Nellystä myös tilannut, eikä mitään ongelmia ollut. Tilaamani tuotteet eivät päällä näyttäneet hyvältä, joten palautin ja sekin sujui täysin ongelmitta. Itse kyllä suosittelen kyseistä nettikauppaa.

    • ÄRSYTTÄÄääää

      Tilasin nellyltä korkokengät ja puuterin äskettäin. Kun olin maksanut sen ohjasi nellyn sivuille ja maksu oli epäonnistunut?? Noh menin sitten nettipankkiin JA RAHA OLI OTETTU SIELTÄ?? ei mitään tilausvahvistuksia tai muita nyt on kauhea olo odotella lauantaina vastausta minkä saan luultavasti maanantaina kun arkipäivänä vaan vastataan.. EI IKINÄ OLE OLLUT ONGELMIA SIVUSTON KANSSA ENNEN TÄTÄ!! EN KYLLÄ ENÄÄ IKINÄ KYSEISELÄ SIVULTA TILAA!! EN SUOSITTELE

      • mietijärjelläfi

        Niin ja se on heti nelly.com sivun vika?


      • äläjätäaivojanarikkaan

        Hahaha ei jumalauta. Onko se nelly.com sivun vika?? Kyllä tietokoneissa ja tässä bittiavaruudessa vikoja on ja tulee oleen. Ihme ettet sinäkin tunne oloasi huijatuksi " kun nelly.com varasti muutaman roposesi" Voin ihan huoletta kertoa ettei ole millään tavalla nelly.comin vika.


    • tilauksenitilaukseni

      Haluan tilaukseni. Olen odottanut 17-päivää

    • nickynelly

      Onko nicky & nelly lasten kauppa samaa puulaakia?

    • toimisisk

      Huoippu liikw

    • nellynellyootmunelly

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

    • Aivotkäteen

      Valtava varoitus nelly.comista todella vaarallinen ja epäluotettava yritys. Heh heh jepjep juupa juu..

    • ottaapäähänkovasti

      Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

    • Nellyynpettynytmyös

      Hmm... jostain syystä näyttäisi, ettei postaamani kommentti tullut perille. Kuitenkin, tilasin kengät Nellyltä, olivat valmiiksi rikki käytetyt :D miten helvetissä ne on lähettäneet KÄYTETYT kengät ja vielä rikkinäiset! Jotain rajaa!!! Iso pettymys!!!!

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Tilasin Nellystä kolme eri tuotetta, joista yhden palautin jota ei koskaan hyvitetty yhteydenotoistani myös. qliroon ei ollut apua, vaan tulee vain aina uusi lasku+ lisäkoroilla. Ei minun auta kuin maksaa n.40 € ylimääräinen maksu myös. En ikinä enää tilaa Nelly.com mitään.

    • Anonyymi

      Huijari.Älkää tilatko.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe