Renne jatkaa Factorissa!

Renne1

9

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtavaa!!

      - Jatkan tuomarina työskentelyä tyytyväisin mielin. Kulunut viikko on ollut rankka, Renne kommentoi tiedotteessa.

      Renne on paras tuomari mitä on koskaan ollu! Tsemii!

      • tä.

        Eiks oo siistii?


      • Realismin kannattaja
        tä. kirjoitti:

        Eiks oo siistii?

        Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....


      • lolloti loo
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....

        Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Lopettiko joku tosissaan ohjelman kyyläämisen vain Renne kohun takia? Vai eikö Idols kakkonen vaan jaksa kiinnostaa..


      • bläähblööh
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....

        lopetan koko pas..an katselun! Ohjelma on alusta asti ollut TYLSÄ! Molemmat miestuomarit ovat tylsiä ja karisma puuttuu molemmilta. Toisaalta hyvä puoli on se, ettei kukaan tuomari ole tahallisen ivallinen ja ilkeä! Silti Rennen olisi voinut potkaista pihalle elämäntapojensa vuoksi. Linda on ok tuomari, mutta mennyt pilaamaan ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Mutta koko ohjelma on niin väkisin väännetyn oloinen, että Idolsin aito ilo ja meininki puuttuu täysin. Ei jaksa katsoa!


      • Fastman
        bläähblööh kirjoitti:

        lopetan koko pas..an katselun! Ohjelma on alusta asti ollut TYLSÄ! Molemmat miestuomarit ovat tylsiä ja karisma puuttuu molemmilta. Toisaalta hyvä puoli on se, ettei kukaan tuomari ole tahallisen ivallinen ja ilkeä! Silti Rennen olisi voinut potkaista pihalle elämäntapojensa vuoksi. Linda on ok tuomari, mutta mennyt pilaamaan ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Mutta koko ohjelma on niin väkisin väännetyn oloinen, että Idolsin aito ilo ja meininki puuttuu täysin. Ei jaksa katsoa!

        Vai että elämäntapojen.. huh huh.. Sulla joku kaljukammo?


      • exKatsoja
        bläähblööh kirjoitti:

        lopetan koko pas..an katselun! Ohjelma on alusta asti ollut TYLSÄ! Molemmat miestuomarit ovat tylsiä ja karisma puuttuu molemmilta. Toisaalta hyvä puoli on se, ettei kukaan tuomari ole tahallisen ivallinen ja ilkeä! Silti Rennen olisi voinut potkaista pihalle elämäntapojensa vuoksi. Linda on ok tuomari, mutta mennyt pilaamaan ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Mutta koko ohjelma on niin väkisin väännetyn oloinen, että Idolsin aito ilo ja meininki puuttuu täysin. Ei jaksa katsoa!

        Renne ei ole lumivalkoisen puhdas, kuten luullaan

        http://www.youtube.com/watch?v=Ic6J4-f3A6I


      • jotain ihan uutta
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....

        Samoin kävi Talentin kanssa. En usko että kyse on tästä kohusta. Koelaulujen katsominen on puuduttavaa, mutta voihan ohjelma muuttua vähän kiinnostavammaksi jatkossa.


      • Kyllä.
        jotain ihan uutta kirjoitti:

        Samoin kävi Talentin kanssa. En usko että kyse on tästä kohusta. Koelaulujen katsominen on puuduttavaa, mutta voihan ohjelma muuttua vähän kiinnostavammaksi jatkossa.

        Samaa mieltä. Ei voi kohua syyttää katsojaluvuista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe