Bon Life Oy

luuseri 200

Tai varainhoito, taitaa olla niin tyhjään kaluttu firma , ettei enää juteltavaakaan löydy, kuinkahan on käynyt tämän superhaun kanssa.
Saa nimittäin palkata jopa 10 nöössiä yhden ammattilaisen pois siirtymisellä, kuten on tapahtunut Tampereella, Oulussa, Jyväskylässä,Seinäjoella.
Palkoissa varmasti säästetään, se hyvä niin, on sitten varaa maksaa vastuita, mutta kuinkahan tuolainen kirkassilmäinen PANKKIIRI tuottaa.

17

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onsevaanniinihanaa

      täällä on ihmeltiinkin, kun ei oo nää palstan sivistyneet kirjoitustaitoiset tarinan kertojat olleet availemassa uusia nasevia kirjoituksia.

      Welcome back! (=tarkoittaa, että tervetuloa takaisin...)

      • luuseri 12

        herhiläinen, tympiikö töpaikkasi, ota luuta köäteen ja siirry seuraavaan


      • atajur

        markkinointiosaston sinisilmäiset "tytötkö" täällä ihan työkseen puolustelee boni -raukkaa. Kylmä fakta on vaan se, että ei boni karvoistaan pääse. Ei, vaikka kuinka vaihtaa nimeä. Tämä kyllä tiedetään siellä markkinointiosastollakin.


      • suu makeaksiko
        atajur kirjoitti:

        markkinointiosaston sinisilmäiset "tytötkö" täällä ihan työkseen puolustelee boni -raukkaa. Kylmä fakta on vaan se, että ei boni karvoistaan pääse. Ei, vaikka kuinka vaihtaa nimeä. Tämä kyllä tiedetään siellä markkinointiosastollakin.

        onko sitä
        sen lauluja laulat kenen leipää syöt


      • sääli on sairautta
        suu makeaksiko kirjoitti:

        onko sitä
        sen lauluja laulat kenen leipää syöt

        firma oli alkanut sukeltaa ja eräskin myyjä puhui suu vaahdossa firman puolesta. Missä looginen ajattelu, omanarvon tunto ja järjellinen ajattelu?


      • sursur1
        sääli on sairautta kirjoitti:

        firma oli alkanut sukeltaa ja eräskin myyjä puhui suu vaahdossa firman puolesta. Missä looginen ajattelu, omanarvon tunto ja järjellinen ajattelu?

        myyvät herbaa lisätuotteena, ompelevat niille omat pussit mihin tuotot saa kasaan.
        'omintakeista


      • koulutus 1
        sursur1 kirjoitti:

        myyvät herbaa lisätuotteena, ompelevat niille omat pussit mihin tuotot saa kasaan.
        'omintakeista

        ei ole finanssivalvonnan sivuilla pankkiirien määrä kasvanut, mikä ihme mättää, maan paras talo ja ei PANKKIRIT rynni töihin.
        Ei muuta kuin tulkaa rohkeasti, kyllä me opetamme.


    • ei-mollaaja

      Huippuammattilaisia kaikki tyynni. Turhaan mollaatte.

      • ammattilainen

        mutta en ole nyt baarissa enkä ostamassa herba lifen tuotteita, en myöskään tarvitse tällä hetkellä ompelimopalveluita.
        sijoitusneuvoja pitäisi jostain saada.


      • LLLx3

        no jos ammattilaisia, niin löytyykö esim. www-sivuilta mainintaa APV I tai II:n suorittaneista. Eipä taida, kun ei yleisesti löydy mainintaa ketä siellä on edes töissä tj:tä, hallinto- , henkilöstö- ja talousjohtajaa lukuunottamatta.


      • pankkiiriten
        LLLx3 kirjoitti:

        no jos ammattilaisia, niin löytyykö esim. www-sivuilta mainintaa APV I tai II:n suorittaneista. Eipä taida, kun ei yleisesti löydy mainintaa ketä siellä on edes töissä tj:tä, hallinto- , henkilöstö- ja talousjohtajaa lukuunottamatta.

        löytyy vakuutusedustajarekisteri sol.itella.net/vakuutusedustajarekisteri
        siellä ovat kaikki baarimikkoista buukkariin, nykyisin yksityipankkiireja.
        sama kymmenikkö, rekrytointi ei oikein ole tehonnut


      • LLLx3
        pankkiiriten kirjoitti:

        löytyy vakuutusedustajarekisteri sol.itella.net/vakuutusedustajarekisteri
        siellä ovat kaikki baarimikkoista buukkariin, nykyisin yksityipankkiireja.
        sama kymmenikkö, rekrytointi ei oikein ole tehonnut

        se rekisteri ei vielä kerrro yhtään mitään. Eihän tuohon rekisteriin tarvitse ilmoittaa kuin joku osa firman myyjistä. Bonnin perinteen mukaan vakuutusedustajarekisteriin pääsevät parhaat mestarit eli herää kysymys minkälaista joukkoa on se osa porukasta, joita tuossa rekisterissä ei ole mutta jakavat sijoitusneuvoja yksityispankkiiri tittelillä??? Kuinkahan moni noista on suorittanut edes APV I:n, alan palikkatestin?


      • -11
        LLLx3 kirjoitti:

        se rekisteri ei vielä kerrro yhtään mitään. Eihän tuohon rekisteriin tarvitse ilmoittaa kuin joku osa firman myyjistä. Bonnin perinteen mukaan vakuutusedustajarekisteriin pääsevät parhaat mestarit eli herää kysymys minkälaista joukkoa on se osa porukasta, joita tuossa rekisterissä ei ole mutta jakavat sijoitusneuvoja yksityispankkiiri tittelillä??? Kuinkahan moni noista on suorittanut edes APV I:n, alan palikkatestin?

        vastaus tuohon on , ei aunutkaan.


      • parempi pyy
        LLLx3 kirjoitti:

        se rekisteri ei vielä kerrro yhtään mitään. Eihän tuohon rekisteriin tarvitse ilmoittaa kuin joku osa firman myyjistä. Bonnin perinteen mukaan vakuutusedustajarekisteriin pääsevät parhaat mestarit eli herää kysymys minkälaista joukkoa on se osa porukasta, joita tuossa rekisterissä ei ole mutta jakavat sijoitusneuvoja yksityispankkiiri tittelillä??? Kuinkahan moni noista on suorittanut edes APV I:n, alan palikkatestin?

        Jos jollekin on myyty vakuutus ja myyjän nimi ei listasta löydy niin se on kaupan peruutus mahdollisuus.


      • ATAJUR
        parempi pyy kirjoitti:

        Jos jollekin on myyty vakuutus ja myyjän nimi ei listasta löydy niin se on kaupan peruutus mahdollisuus.

        hyvä "parempi pyy", se ei taida olla kaupan purun peruste. Kas kun yhtiöllä on lupa välittää vakuutuksia ja jos kyseinen myyjä ei ole rekisterissä, niin aina joku rekisterissä oleva voi kuitata paperit kuntoon. Mutta vaadi toki paikalle vakuutusrekisterissä oleva myyjä ennenkuin allekirjoitat papereita, näin saat varmistettua asiasi. Tarkasta samalla asiantuntijoiden ja myyjien taustat, koulutus ja sijoitustutkinnot kysymällä.


      • myyjiä vaaan
        ATAJUR kirjoitti:

        hyvä "parempi pyy", se ei taida olla kaupan purun peruste. Kas kun yhtiöllä on lupa välittää vakuutuksia ja jos kyseinen myyjä ei ole rekisterissä, niin aina joku rekisterissä oleva voi kuitata paperit kuntoon. Mutta vaadi toki paikalle vakuutusrekisterissä oleva myyjä ennenkuin allekirjoitat papereita, näin saat varmistettua asiasi. Tarkasta samalla asiantuntijoiden ja myyjien taustat, koulutus ja sijoitustutkinnot kysymällä.

        asiakkaita. Todellisuus on sitten toinen juttu.


      • turkkuseen
        myyjiä vaaan kirjoitti:

        asiakkaita. Todellisuus on sitten toinen juttu.

        aluepäällikköä, onkos niillä turussa myyjiäkin? vai onko yksityispankkiirin nimi vaihtunut aluepäälliköksi :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe