Eli tietääkö ketään mistä saisi ostettua Kohon komposiitti mailoja? Mieluiten Turun alueelta.
Vastaukset 8
- lkjhgfdsqw
nykyään nuo kohon mailata RBK-mailoja
- JPJPJPJP
Jos suomalaista mailaa eti niin tsekkaa semmonen mailavalmistaja ku Tac-Stick. On ihan pro merkki
- ^_-
Ajattelin ostaa Reebok 4K Regular 85 jääkiekkomailan budgetin verkkokaupasta. Oon vaan noin 150cm pitkä niin onko toi sopivan korkea maila minulle
- JPJPJPJP
^_- kirjoitti:
Ajattelin ostaa Reebok 4K Regular 85 jääkiekkomailan budgetin verkkokaupasta. Oon vaan noin 150cm pitkä niin onko toi sopivan korkea maila minulle
Reebok 4k Regular 85 on hyvä maila, veljeltä löytyy samallainen. Hinta/laatusuhde on kohillaan, mielestäni maila painottaa pelaamista yli lämimisen, mutta sehän on vain tottumiskysymys.
Sanon, että joudut lyhentämään, sillä sopivan pituinen maila tulee kaupasta mukaan aniharvoin. Parempi ostaa vain peruspitkämaila ja lyhentää sitä sitten. Onneksi se on helppoa, vaikka rautasahalla otat vaan palan päästä pois niin kuin minä tein. Mailan oikea pituus on luistimet jallassa on siinä jossain leuan yläpuolella ja nenän alapuolella. Onko tuo nyt oikea maila sinulle riippuu siitä minkä ikänen oot.
Lyhentäessä mailaa sen jäykkyys kasvaa, esim ku otat tietyn pitusen palan x pois niin entinen flex 80 maila muuttuu flex 100:ksi. Jos mailan jäykkyys ja pelaajan voimat eivät ole tasapainossa voi mailalla olla ikävä pelata, tiedän kokemuksesta... :D
- james bundy
morjens! kyselit tossa että mistä kyseisiä kohon komposiitti mailoja saa. niitä saa mm.halpa-halleista.kaverilla on samanlainen. maila on muuten ihan pro. hintaakaan ei ole varmasti kovinkaan paljoa.
- hockeyman69
Itse ostin Kohon Komposiittimailan Halpa-Hallista 49,90€ hintaan. Todella hyvä maila, pakko sanoa. Nyt on siis CCM Vector ja Kohon maila koossa :D Vector siis puumaila.
- asdasdsfd
budgetis on ainakin 1 tai 2 kohon komposiittii
- Anonyymi
Koho on lopetettu jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574