Jouluna otettu tonnin vipin toisen maksuerän kanssa oli vähän ongelmia kun piti maksaa autovakuutus ja telkkarilupa, mutta onneks huomasin ilokseni että Credit24llä voi siirtää lainan eräpäivää 1kk eteenpäin. Toinen yllätys oli että samalla myös 3 maksuerä siirtyi 1kk eteenpäin. Ehdottomasti paras eräpäivänsiirtopalvelu, suosittelen
Vastaukset 3
- onneaonnea
Paljon onnea Credit24:lle tästä iloisesta tapahtumasta.
- 16+17
ihana asia! minkäin siirrän aina eräpäivääni nimenomaan kredit kaksnelosen kautta. ihanaa!
- Credit24kantis
Rehellisesti sanottuna Credit24 on kyllä paras lainapalvelu vaikka jotkut yrittääkin sitä kateellisina mustamaalata. Oon kanssa käyttänyt tätä eräpäivänsiirtoa pari kertaa kun tullut tiukka paikka lainan maksun kanssa ja homma toimii todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581