TJP:stä Autotekniikka ja kuljetus-lehdessä

wöekufghä1hor3g

TJP:stä, sen toimintatavoista ja moraalista laaja juttu Autotekniikka ja kuljetus-lehdessä numero 1/2010. Hankkikaa lehti käsiinne ja lukekaa, hämmästytte! Meille liiton taksiliiton jäsenmaksua maksaville se on kai tullut ilmaisena näytenumerona, minulle ainakin.

Lakia odotellessa lukuhetkiin

T. Stadilainen oikea pirssimies

13

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurraa basiba

      Niiin se tulee taksiliiton jäsenille ja tiedonantaja lehden tilanneille.vittu mitä kommaripaskaa saa tässäkin maassa lukea!!

      • askjghwhg

        Ilmeisesti et ole lukenut juttua, koska heität kummaa läppää? Kannattaisi lukea ja miettiä miltä asiakkaista moinen paskalafka tuntuu....


    • höplä

      En lue kyseistä mainoslehtykäistä. Virallinen totuus on vantaan listassa. Kaikki muu on paskaa ja panettelua. Uusimmassa listassa juttu mm. vantaan taksi alkaa käyttämään laadukkaita ikea takseja henkilökunta kuljetuksissa koska keikka riittää KAIKILLE vantaalla autoileville.
      Stadin pystyotsien turha hakea sääliä. Kyllä meillä Vantaalla osataan bisnes!

      • 'g'g'ip'pk'

        Vaikket juuri SINÄ sitä lue, moni muu lukee. Lue sinä ihan mitä Vantaan pullshittiä sitten luetkin. Vantaan apinaotsat on muutenkin ihan hei hei......


      • vanukit
        'g'g'ip'pk' kirjoitti:

        Vaikket juuri SINÄ sitä lue, moni muu lukee. Lue sinä ihan mitä Vantaan pullshittiä sitten luetkin. Vantaan apinaotsat on muutenkin ihan hei hei......

        kaupunkilainen tietää joka asiasta junttia enemmän, vantaa=helsingin maalaiskunta ....


      • ggffggffggffggffggff
        vanukit kirjoitti:

        kaupunkilainen tietää joka asiasta junttia enemmän, vantaa=helsingin maalaiskunta ....

        Kysehän ei olekkaan mistään suomi24:n paskataksipalstan väittelystä, vaan lehtijutusta, jossa kerrotaan vaiettuja totuuksia yrityksestä nimeltä TJP-lines ja sen toimintatavoista....

        Se, että ko kirjoitusta mollattaisiin täällä vaikka kuinka, ei tee yrityksestä nimeltä TJP-lines yhtään sen parempaa...


      • hhhhhjjjjjj
        ggffggffggffggffggff kirjoitti:

        Kysehän ei olekkaan mistään suomi24:n paskataksipalstan väittelystä, vaan lehtijutusta, jossa kerrotaan vaiettuja totuuksia yrityksestä nimeltä TJP-lines ja sen toimintatavoista....

        Se, että ko kirjoitusta mollattaisiin täällä vaikka kuinka, ei tee yrityksestä nimeltä TJP-lines yhtään sen parempaa...

        Ensi viikolla Kauppalehdessä "pieni" juttu Vantaan taksi / taksipoint / lähitaksi/ yhdistys / taksiliitto / lääninyhdistys kiinteästä suhteesta, toiminnasta ja samoista päättäjistä.
        Juttua on sitten turha mollata täällä. Tekeehän sen ammattitoimittaja kuten mekin olemme ammattlaisia taksinajossa.


      • roiskeita
        hhhhhjjjjjj kirjoitti:

        Ensi viikolla Kauppalehdessä "pieni" juttu Vantaan taksi / taksipoint / lähitaksi/ yhdistys / taksiliitto / lääninyhdistys kiinteästä suhteesta, toiminnasta ja samoista päättäjistä.
        Juttua on sitten turha mollata täällä. Tekeehän sen ammattitoimittaja kuten mekin olemme ammattlaisia taksinajossa.

        Vaiettuja/vaiennettuja totuuksia sisältääkö sekin?
        Tulee kysyy se toimittaja multa niin mä kerron mielelläni. TJP aika mukava yritys verrattuna tähän Vantaan taksin kytköksiin ja piirileikkiin.
        Onko haastatelleet kuskeja ja osallisia vai tekivätkö aivan paperitietojen pohjalta?


      • vantaan isäntä
        roiskeita kirjoitti:

        Vaiettuja/vaiennettuja totuuksia sisältääkö sekin?
        Tulee kysyy se toimittaja multa niin mä kerron mielelläni. TJP aika mukava yritys verrattuna tähän Vantaan taksin kytköksiin ja piirileikkiin.
        Onko haastatelleet kuskeja ja osallisia vai tekivätkö aivan paperitietojen pohjalta?

        V.ttu ne haastatteli muakin sieltä kauppalehdestä.Oli reilu toimittaja sai vetää sen piikkiin monta kossu paukkua kultakaivoksessa.
        Kerroin totuuksia mun palkasta ja työajoista,kyllä se toimittajaplanttu kuunteli kateellisena mun tuloja.Hahhah........


      • ddffdddffddffdffdfdf
        vantaan isäntä kirjoitti:

        V.ttu ne haastatteli muakin sieltä kauppalehdestä.Oli reilu toimittaja sai vetää sen piikkiin monta kossu paukkua kultakaivoksessa.
        Kerroin totuuksia mun palkasta ja työajoista,kyllä se toimittajaplanttu kuunteli kateellisena mun tuloja.Hahhah........

        Olet ääiliö, kusipää ja mulkku!!!!


    • tjp tarinaa

      ainakaan tosta netti lehdestä

      • hhghghghghhhghgh

        c


    • erwfewrfe

      Onhan se moraalitonta maksaa kuskille lähes 13€ tunnilta lisät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe