Vanhan mieltä lämmittää......

LaardiBee

kun vanhat aloitukseni jaksavat kiinnostaa.

Jos nämä älyn jättiläiset jaksavat odottaa kesään, niin lupaamme Kotkan kanssa ottaa meistä viehättävän kuvan juodessamme sahtia Vesijärven satamassa. Silloin näkevät tyhmimmätkin, että emme voi olla sama henkilö.

Tämä yksi täällä jaksaa valittaa kun kuulemma haukun häntä. En minä voi sille mitään, että hän on aikoinaan erään toisen palstan miitissä ollut ympäripäissään ja yrittänyt jokaista kaksilahkeista kouria. Ja kun ulkomuoto on sellainen kuin on, niin sääliksi käy muita miitissä olleita. Tämä tieto on luotettavalta taholta saatu, enkä yhtään epäile kertojan mielenterveyttä.

Jotta hauskaa iltaa vaan kaikille. Pitäkää Jumala mielessä ja housut jalassa.

20

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notta, tuo yläkerran kaveri ei taida tykätä musta ja housut taas...juu, se on sillai et mul ei oo housut jalas muute ku joudun meneen ulos.
      Meinaan pienetkin kulkuset paleltuu aikaste äkkiä...

    • hilda-hymy

      suuri persoonallisuus, että jonkun on pakko lukee kaikki sun vanhatkin.DDDDDDDD
      Mä olen vähän tyhmä, muttä kysyn kuitenkin, mikä kumma on miitti?

      • kuulemani mukaan tapaaminen (meeting). On noita järjestetty huuhaallakin, ja ovat olleet mieltä ylentäviä ja tervehdyttäviä tilaisuuksia. Loppujen lopuksi kaikki me olemme ihmisiä, vaikka välillä kirjoituksista voisi muuta päätellä. Kun kasvotusten kohtaa, niin siinä jää monella ne suuret uhot taustalle.


      • hilda-hymy
        LaardiBee kirjoitti:

        kuulemani mukaan tapaaminen (meeting). On noita järjestetty huuhaallakin, ja ovat olleet mieltä ylentäviä ja tervehdyttäviä tilaisuuksia. Loppujen lopuksi kaikki me olemme ihmisiä, vaikka välillä kirjoituksista voisi muuta päätellä. Kun kasvotusten kohtaa, niin siinä jää monella ne suuret uhot taustalle.

        ihan mielenkiintoista, muistan mä joskus lukeneeni huuhaa miitistä.
        Ajattele tilannetta, että tää porukka laitetais samaan tilaan naamatusten. Mä melkein haluaisin olla siellä, ainakin kärpäsenä....


      • TheEagles
        hilda-hymy kirjoitti:

        ihan mielenkiintoista, muistan mä joskus lukeneeni huuhaa miitistä.
        Ajattele tilannetta, että tää porukka laitetais samaan tilaan naamatusten. Mä melkein haluaisin olla siellä, ainakin kärpäsenä....

        Hirveetä olisi. Vuorotunteina vahdittais tätä meidän lapsiosastoa :D
        Ja muut vois rupatella ja nauttia virvokkeita ;-)


      • hilda-hymy
        TheEagles kirjoitti:

        Hirveetä olisi. Vuorotunteina vahdittais tätä meidän lapsiosastoa :D
        Ja muut vois rupatella ja nauttia virvokkeita ;-)

        kuulostaa jo joltain;D


    • TheEagles

      Satamaan sahdille :)
      Ja kuva esille....jos niiltä naisilta meitä nyt näkyy. Ainahan siellä alkaa kuhina kun ilmestymme paikalle.
      Rumimpia ssaa potkia jaloista pois...Kohtahan se kesä on jo ovella...

      • attica1

        väittänyt että,kotka ja laardibee ovat yksi ja sama henkilö?


      • attica1 kirjoitti:

        väittänyt että,kotka ja laardibee ovat yksi ja sama henkilö?

        sellaista väittänyt. On vaikea yksilöidä kuka nimenomaan, kun kirjoitetaan puskasta. Huumorinahan tuo on otettava, joku vajakki kuvittelee olevansa hauska. Se, mikä naurattaa äitiä, ei naurata muita.


      • Sit katotaan kuka veistää parhaimmman pillin;)))


      • tuputuu kirjoitti:

        Sit katotaan kuka veistää parhaimmman pillin;)))

        Miks näppiksessä on i ja o vierekkäin?


      • onhan
        tuputuu kirjoitti:

        Miks näppiksessä on i ja o vierekkäin?

        siinä näppiksessä vierekkäin myös i ja u.


      • Se toinen:))
        attica1 kirjoitti:

        väittänyt että,kotka ja laardibee ovat yksi ja sama henkilö?

        väittänyt, ettet ole henkilö ollenkaan? Jo ei niin minä väitän. Olet ameeba. :D


      • tuputuu kirjoitti:

        Miks näppiksessä on i ja o vierekkäin?

        Sun sitten piti kirjoittaa että Ihi?


    • Mä olen sitä mieltä, että sun eikä kotkan tarvitse todistaa jollekin palstalla olevalle puskista huutavalle pönttö-örvelölle yhtään mitään.:)
      Eikö se riitä, että ne jotka tietää ja tuntee teidät, eivät erehdy luulemaan samaksi ihmiseksi?
      Mulle ainakin riittää ja yksi hailee, mitä mieltä joku sekopää täällä on kenenkin ihmisen imagosta.:)

      • Nyt meni sahti sivu suun.


      • satumainen pihalla
        LaardiBee kirjoitti:

        Nyt meni sahti sivu suun.

        Voitte minun luvalla käydä parit juomassa, en kerro kellekään.;)


    • Nyt tulikin niin paljon asiaa, ettei oikein osaa edes aloittaa vastausta. Mutta siinähän on sellainen rantaravinteli Asikkalassa kanavan kupeessa. Sitä et varmaankaan tarkoita, kun sehän taitaa ollakin Asikkalanselän puolella. Messilässä on kans joku kahvila tms. ja onhan niitä pajon muitakin tuiki tuntemattomia ravintoloita satamissa, vesissä ja järvissä.

      Ja sikseen vaikka kuvassa näkyisi kaksi henkilöä, niin mistäs tyhmempi sen heti huomaisi, että he eivät ole sama henkilö?

      Mutta hyvää ruo ... eiku juomahalua vaan kummillekin jos ei kaimoillekin.

    • Koitin kerran ehdottaa että minä olisin Kotkan multinikki mutta jostakin syystä kukaan ei uskonut sitä:(((

      Mitäs luulisit, jos väittäisin että olen Laardin multinikki niin meniskö paremmin läpi?

    • MuisQuuuuu

      ei pidetä...ei...;o)...

      Mut asiaan..En se mä ollu..kun kourin...;o)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe