Siis miten se voidaan kutsua opetukseksi? Koulussa lapsille kuuluisi opettaa fakta asioita ei oletettujen satuhahmojen tarinoita.
Jos uskontoa opetetaan koulussa faktana niin miten voimme olettaa samojen oppilaitoksien osaavan opettaa lapsille matematiikka tai muutakaan tärkeätä ainetta.
Uskonnon faktana opettamineen on täysin rinnastettava että opettaisi 5 5 olevan 72351.
Uskovaiset varmaan uskoisivat senkin koska vain järjellä ymärtää sen olevan väärin.
Onneksemme on olemassa järkevämpi vähemmistö joka uskaltaa myös ajatella itsenäisesti.
Uskonnonopetus???
9
193
Vastaukset
- Kössönöm
Kouluissa opetetaan miten pitää uskoa. Täysin älytöntä.
Siinä Markku Heikkisen radio-ohjelmassa, joka jonkun "teknisen vian" takia ei nyt enää ole kuultavissa, hän sanoi jotenkin niin, että onko millään uskonnolla totuusarvoa, koska eivät ne kaikki voi olla totta.- se olisi noloa...!
Te haluaisitte estää lapsianne saamasta tietoa erilaisista uskonnoista, koska itse ette usko vaan olette äkäisiä ja ehkä suvaitsemattomiakin ateisteja? Lapsi menee sitten muualle heti kun pääsee, ja ottaa sieltä sinun tietämättäsi tietoa asioista, joita ei hänelle kerrottu. SInä pilkkaat kaikkia uskontoja, mutta tyylisi voi mennä liian pitkälle, ja lapsesi kyllästyvät sinun ahdottomiin juttuihisi ja kieltoihisi, varsinkin jos toisten edessä koulussa marssitetaan pois yleisön joukosta pelkästään jouluevankeliumin takia. Eivät lapset unohtaisi häpeää, jonka he kokisivat, kun kaikki tuijottaisivat hiljaisina, kun vanhempi nostattaa lapsensa luokan keskeltä ylös, ja raastaa hänet koulun juhlista.
- Artangero
se olisi noloa...! kirjoitti:
Te haluaisitte estää lapsianne saamasta tietoa erilaisista uskonnoista, koska itse ette usko vaan olette äkäisiä ja ehkä suvaitsemattomiakin ateisteja? Lapsi menee sitten muualle heti kun pääsee, ja ottaa sieltä sinun tietämättäsi tietoa asioista, joita ei hänelle kerrottu. SInä pilkkaat kaikkia uskontoja, mutta tyylisi voi mennä liian pitkälle, ja lapsesi kyllästyvät sinun ahdottomiin juttuihisi ja kieltoihisi, varsinkin jos toisten edessä koulussa marssitetaan pois yleisön joukosta pelkästään jouluevankeliumin takia. Eivät lapset unohtaisi häpeää, jonka he kokisivat, kun kaikki tuijottaisivat hiljaisina, kun vanhempi nostattaa lapsensa luokan keskeltä ylös, ja raastaa hänet koulun juhlista.
Fakta on että alakouluikäisten keskuudessa nauretaan jeesus jutuille.
Lapset ovat paljon viisaampia kun sinä. Mutta ne kasvavat aikuisiksi heikoiksi luusereiksi jota on helppo manipuloida ja nämä ovat ne jotka sitä vitun evankeliumia ulvovat joka saatanan väliin !
Vahvat lapset selviytyvät vaikka niitä väkisin yritetään hihuleiksi muuttaa. - ???
se olisi noloa...! kirjoitti:
Te haluaisitte estää lapsianne saamasta tietoa erilaisista uskonnoista, koska itse ette usko vaan olette äkäisiä ja ehkä suvaitsemattomiakin ateisteja? Lapsi menee sitten muualle heti kun pääsee, ja ottaa sieltä sinun tietämättäsi tietoa asioista, joita ei hänelle kerrottu. SInä pilkkaat kaikkia uskontoja, mutta tyylisi voi mennä liian pitkälle, ja lapsesi kyllästyvät sinun ahdottomiin juttuihisi ja kieltoihisi, varsinkin jos toisten edessä koulussa marssitetaan pois yleisön joukosta pelkästään jouluevankeliumin takia. Eivät lapset unohtaisi häpeää, jonka he kokisivat, kun kaikki tuijottaisivat hiljaisina, kun vanhempi nostattaa lapsensa luokan keskeltä ylös, ja raastaa hänet koulun juhlista.
miten kuvaat juuri uskovaisten julmuutta.
"Eivät lapset unohtaisi häpeää, jonka he kokisivat, kun kaikki tuijottaisivat hiljaisina, kun vanhempi nostattaa lapsensa luokan keskeltä ylös, ja raastaa hänet koulun juhlista." - Masa G
se olisi noloa...! kirjoitti:
Te haluaisitte estää lapsianne saamasta tietoa erilaisista uskonnoista, koska itse ette usko vaan olette äkäisiä ja ehkä suvaitsemattomiakin ateisteja? Lapsi menee sitten muualle heti kun pääsee, ja ottaa sieltä sinun tietämättäsi tietoa asioista, joita ei hänelle kerrottu. SInä pilkkaat kaikkia uskontoja, mutta tyylisi voi mennä liian pitkälle, ja lapsesi kyllästyvät sinun ahdottomiin juttuihisi ja kieltoihisi, varsinkin jos toisten edessä koulussa marssitetaan pois yleisön joukosta pelkästään jouluevankeliumin takia. Eivät lapset unohtaisi häpeää, jonka he kokisivat, kun kaikki tuijottaisivat hiljaisina, kun vanhempi nostattaa lapsensa luokan keskeltä ylös, ja raastaa hänet koulun juhlista.
Miten uskonnosta voidaan opettaa tietoa?
Eihän ne perustu tietoihin vaan uskomuksiin.
Pitäisikö kouluissa olla oppitunteja Lumikista ja seitsemästä kääpiöstäkin?
Ja entä Ankkanlinnan tapahtumista?
Heräisitte jo horroksesta ja yrittäisitte vähän ajatellakin.
- Höynä
Tässä lista maailmassa vaikuttaneista ja vaikuttavista älykkäistä uskovista:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- jne.
Listaa päivitetään aktiivisesti. Sitä odotellessa kannattaa mennä kahville. MOT!- ad
"Tässä lista maailmassa vaikuttaneista ja vaikuttavista älykkäistä uskovista:
-
-
-
-
-
-"
Pletpas viksu, voi vpo sanon minä
- Olen oppillasohjaaja
Voin sanoa että uskovaiset lapset ovat aina avuttomia tampioita jotka eivät osaa edes perusjuttuja, heistä tulee aina muiden elättämiä avuttomia tyyppejä joiden eläminen ja vastuu on aviopuolisolla/vanhemmilla/suvulla.
semmoisia avuttomia itkijöitä jotka eivät uskalla/halua tehdä mitään aloitteita itse.- mf
minä olin kai perusluterilainen. vanhempani eivät paljoakaan uskostaan minulle kertoneet. ei ollut takuulla aivopesua tai raiskaamista. 13-vuotiaana menin vapaakirkkoon ja tulin uskoon. 20-vuotiaana tulin uskonnottomaksi, koska luulin uskonnon olevan lääkettä vain kuolemanpelkoon. menin lehdenjakajaksi mutta sitten halusin parempaa palkkaa. menin uudestaan yliopistoon opiskelemaan, tarkoituksenani valmistua tietojenkäsittelyn maisteriksi.
opiskelut sujuivat hyvin, myös matematiikka, mikä ei ollut aiemmin kiinnostanut. ihastuminen yksipuolisesti erääseen kauniiseen naiseen pilasi opiskeluni. minulle puhkesi skitsofrenia ja olin tietämättäni kasvanut ahdistelijaksi. luovuin siitä, kun tajusin, mikä olin.
kiinnostuin ateismista, mutta tajusin että se ei ole mun juttu. nykyään olen vapaamielinen kristitty. minä en puutu toisten ajatteluun.
mf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483
