Onko uusia avattu ?

gaggasi

Viikonloppu tulossa, you know.

14

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harppis

      lienee uusin ja avattu eilen. Onko riittävän uusi sinulle ?

      • 16475??

        Postilokeron ja SMS-numeron perusteella näyttää kuuluvan "Amex-konserniin", vaikka yrityksen nimeä ei näykään. Eikö näihin saada ikinä mitään rotia?


      • jussisisii
        16475?? kirjoitti:

        Postilokeron ja SMS-numeron perusteella näyttää kuuluvan "Amex-konserniin", vaikka yrityksen nimeä ei näykään. Eikö näihin saada ikinä mitään rotia?

        mitään kerro, kaikkihan käyttää noita jaettuja numeroita.


      • fdsfdasdfasa
        jussisisii kirjoitti:

        mitään kerro, kaikkihan käyttää noita jaettuja numeroita.

        postilokero paljastaa, et tää kuuluu sanoma-konserniin. huom. molemmilla osoitteena postilokero

        Sanoma Oyj
        Ludviginkatu 6–8
        PL 1229, 00101 Helsinki

        t. sherlock


      • 1320+++===??
        fdsfdasdfasa kirjoitti:

        postilokero paljastaa, et tää kuuluu sanoma-konserniin. huom. molemmilla osoitteena postilokero

        Sanoma Oyj
        Ludviginkatu 6–8
        PL 1229, 00101 Helsinki

        t. sherlock

        Niin niin, jägä jägä! Lääläälääääää. Kannattaa tarkistaa faktat, ellei mitään muuten tiedä.

        Mitäs tässä tapauksessa, kun sama herra OMISTAA ko. SMS-numeron?????

        http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html


        Samassa "jaetussa" numerossa on paljastavasti

        www.pikapankki.fi
        www.credit1.fi
        www.lainavara.fi
        www.novavipppi.fi
        www.rahax.fi
        www.rahatalo.fi
        www.minilaina.fi
        www.televippi.fi
        www.vippikone.fi

        Pelkkää SMS-businessta kaikki tyynni.


      • 520520520
        1320+++===?? kirjoitti:

        Niin niin, jägä jägä! Lääläälääääää. Kannattaa tarkistaa faktat, ellei mitään muuten tiedä.

        Mitäs tässä tapauksessa, kun sama herra OMISTAA ko. SMS-numeron?????

        http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html


        Samassa "jaetussa" numerossa on paljastavasti

        www.pikapankki.fi
        www.credit1.fi
        www.lainavara.fi
        www.novavipppi.fi
        www.rahax.fi
        www.rahatalo.fi
        www.minilaina.fi
        www.televippi.fi
        www.vippikone.fi

        Pelkkää SMS-businessta kaikki tyynni.

        Ei meidän sherlokkikaan kovin sisälukutaitoiselta vaikuta:

        Mobiloan
        PL 229
        02101 Espoo


      • Silaha

        Kerro miten pääsit mobiloan.fi sivuille.minä en päässyt sen sivuille.kerro ainakin vipin haku ohjeet


      • fdsfdasdfasa kirjoitti:

        postilokero paljastaa, et tää kuuluu sanoma-konserniin. huom. molemmilla osoitteena postilokero

        Sanoma Oyj
        Ludviginkatu 6–8
        PL 1229, 00101 Helsinki

        t. sherlock

        Jos käyttäisitte edes puolet tuosta tarmosta johonkuin hyödylliseen, niin voisitte saada sitä rahaa jopa ilman ulso-ottotulevaisuutta.

        Vittu täytyy olla tyhmä, kun pumppaa jokaisen uuden paikan tyhjäksi ja sitten elelläänkin loppuelämä kaurapuurolla veneen alla.


    • gullerwo
      • thebesttt

        sillä välin kuin te briljeeraatte etsiväntaidoillanne sherlockit ja muut, niin minä hain ja sain 50 ekee. teidän luottokelvottomien luusereiden kannattaa tosin hakea vain maitoa kaupasta, muhhaaahaaa.


      • kljlkjlkjklj
        thebesttt kirjoitti:

        sillä välin kuin te briljeeraatte etsiväntaidoillanne sherlockit ja muut, niin minä hain ja sain 50 ekee. teidän luottokelvottomien luusereiden kannattaa tosin hakea vain maitoa kaupasta, muhhaaahaaa.

        on ihan kaatopaikka ww.lainahakemus.info


      • 17161716
        kljlkjlkjklj kirjoitti:

        on ihan kaatopaikka ww.lainahakemus.info

        Katsos aivan kaikki eivät ole niin luusereita, että tarvitsisivat 50 euroa lainaa jostain epämääräisestä puljusta, vaan maitokauppaan voi mennä ihan oman äidiltä saadun viikkorahan turvinkin...


      • ftftftyytd
        17161716 kirjoitti:

        Katsos aivan kaikki eivät ole niin luusereita, että tarvitsisivat 50 euroa lainaa jostain epämääräisestä puljusta, vaan maitokauppaan voi mennä ihan oman äidiltä saadun viikkorahan turvinkin...

        sinähän sen tiedät (ja äitisi), muhhaahaaaaa


      • ihmettelen suuresti
        ftftftyytd kirjoitti:

        sinähän sen tiedät (ja äitisi), muhhaahaaaaa

        se alkuperäinen kysymys jäi jostain kumman syystä taka-alalle. mitä se teille pottuilijoille kuuluu, jos joku haluaa tietää uusista paikoista? on kai teillä siellä koneen ääressä parempaakin tekemistä kuin tulla tänne höpöttämään mitä sattuu?
        antaa kyselijöiden kysellä niitä paikkoja, jos haluaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe