Viikonloppu tulossa, you know.
Onko uusia avattu ?
14
990
Vastaukset
- harppis
lienee uusin ja avattu eilen. Onko riittävän uusi sinulle ?
- 16475??
Postilokeron ja SMS-numeron perusteella näyttää kuuluvan "Amex-konserniin", vaikka yrityksen nimeä ei näykään. Eikö näihin saada ikinä mitään rotia?
- jussisisii
16475?? kirjoitti:
Postilokeron ja SMS-numeron perusteella näyttää kuuluvan "Amex-konserniin", vaikka yrityksen nimeä ei näykään. Eikö näihin saada ikinä mitään rotia?
mitään kerro, kaikkihan käyttää noita jaettuja numeroita.
- fdsfdasdfasa
jussisisii kirjoitti:
mitään kerro, kaikkihan käyttää noita jaettuja numeroita.
postilokero paljastaa, et tää kuuluu sanoma-konserniin. huom. molemmilla osoitteena postilokero
Sanoma Oyj
Ludviginkatu 6–8
PL 1229, 00101 Helsinki
t. sherlock - 1320+++===??
fdsfdasdfasa kirjoitti:
postilokero paljastaa, et tää kuuluu sanoma-konserniin. huom. molemmilla osoitteena postilokero
Sanoma Oyj
Ludviginkatu 6–8
PL 1229, 00101 Helsinki
t. sherlockNiin niin, jägä jägä! Lääläälääääää. Kannattaa tarkistaa faktat, ellei mitään muuten tiedä.
Mitäs tässä tapauksessa, kun sama herra OMISTAA ko. SMS-numeron?????
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html
Samassa "jaetussa" numerossa on paljastavasti
www.pikapankki.fi
www.credit1.fi
www.lainavara.fi
www.novavipppi.fi
www.rahax.fi
www.rahatalo.fi
www.minilaina.fi
www.televippi.fi
www.vippikone.fi
Pelkkää SMS-businessta kaikki tyynni. - 520520520
1320+++===?? kirjoitti:
Niin niin, jägä jägä! Lääläälääääää. Kannattaa tarkistaa faktat, ellei mitään muuten tiedä.
Mitäs tässä tapauksessa, kun sama herra OMISTAA ko. SMS-numeron?????
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html
Samassa "jaetussa" numerossa on paljastavasti
www.pikapankki.fi
www.credit1.fi
www.lainavara.fi
www.novavipppi.fi
www.rahax.fi
www.rahatalo.fi
www.minilaina.fi
www.televippi.fi
www.vippikone.fi
Pelkkää SMS-businessta kaikki tyynni.Ei meidän sherlokkikaan kovin sisälukutaitoiselta vaikuta:
Mobiloan
PL 229
02101 Espoo - Silaha
Kerro miten pääsit mobiloan.fi sivuille.minä en päässyt sen sivuille.kerro ainakin vipin haku ohjeet
fdsfdasdfasa kirjoitti:
postilokero paljastaa, et tää kuuluu sanoma-konserniin. huom. molemmilla osoitteena postilokero
Sanoma Oyj
Ludviginkatu 6–8
PL 1229, 00101 Helsinki
t. sherlockJos käyttäisitte edes puolet tuosta tarmosta johonkuin hyödylliseen, niin voisitte saada sitä rahaa jopa ilman ulso-ottotulevaisuutta.
Vittu täytyy olla tyhmä, kun pumppaa jokaisen uuden paikan tyhjäksi ja sitten elelläänkin loppuelämä kaurapuurolla veneen alla.
- gullerwo
tuolta saa varmasti http://www.lainahakemus.info
- thebesttt
sillä välin kuin te briljeeraatte etsiväntaidoillanne sherlockit ja muut, niin minä hain ja sain 50 ekee. teidän luottokelvottomien luusereiden kannattaa tosin hakea vain maitoa kaupasta, muhhaaahaaa.
- kljlkjlkjklj
thebesttt kirjoitti:
sillä välin kuin te briljeeraatte etsiväntaidoillanne sherlockit ja muut, niin minä hain ja sain 50 ekee. teidän luottokelvottomien luusereiden kannattaa tosin hakea vain maitoa kaupasta, muhhaaahaaa.
on ihan kaatopaikka ww.lainahakemus.info
- 17161716
kljlkjlkjklj kirjoitti:
on ihan kaatopaikka ww.lainahakemus.info
Katsos aivan kaikki eivät ole niin luusereita, että tarvitsisivat 50 euroa lainaa jostain epämääräisestä puljusta, vaan maitokauppaan voi mennä ihan oman äidiltä saadun viikkorahan turvinkin...
- ftftftyytd
17161716 kirjoitti:
Katsos aivan kaikki eivät ole niin luusereita, että tarvitsisivat 50 euroa lainaa jostain epämääräisestä puljusta, vaan maitokauppaan voi mennä ihan oman äidiltä saadun viikkorahan turvinkin...
sinähän sen tiedät (ja äitisi), muhhaahaaaaa
- ihmettelen suuresti
ftftftyytd kirjoitti:
sinähän sen tiedät (ja äitisi), muhhaahaaaaa
se alkuperäinen kysymys jäi jostain kumman syystä taka-alalle. mitä se teille pottuilijoille kuuluu, jos joku haluaa tietää uusista paikoista? on kai teillä siellä koneen ääressä parempaakin tekemistä kuin tulla tänne höpöttämään mitä sattuu?
antaa kyselijöiden kysellä niitä paikkoja, jos haluaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592