Miten Brooken sisko on nyt paksuna siis se rumempi katie tms. Katoin eilen kun hempeili Nickin kaa. Meniks Nick naimisiin Bridgetin kans kun sen tätiä on hässinyt. Eric siis kuolee? Jo on tapahtunut taas paljon, olen ihan pihalla :D
Täh?
4
721
Vastaukset
- tietoa
Nick ja Katie olivat veneretkellä Catalinan saarella kun Katien luultiin kuolevan hylkimisreaktioon. Nick toteutti vähän niinkuin kuolevan viimeisen toiveen ja nyt Katie on raskaana. Saa tosin pian kyllä keskenmenon.
Eric ei kuole. Porskuttaa hengissä yhä edelleen USA jaksoissa. Herää koomastaan jonkin ajan kuluttua.- .
on kova poika toteuttamaan noita viimeisiä toiveita. Eikö samalla tavalla tuikannut Brookeakin kun luulivat kuolevansa jossain jaksossa kauan aikaa sitten.
- tekoälykkö
. kirjoitti:
on kova poika toteuttamaan noita viimeisiä toiveita. Eikö samalla tavalla tuikannut Brookeakin kun luulivat kuolevansa jossain jaksossa kauan aikaa sitten.
Ei nyt ihan Nick pani Brookea lohdutukseksi, kun ne luulivat Ridgen kuolleen.
- Kaunarifani
tekoälykkö kirjoitti:
Ei nyt ihan Nick pani Brookea lohdutukseksi, kun ne luulivat Ridgen kuolleen.
Juuri samalla hetkellä kun rakastava vaimonuorikko antaa römpsäänsä avustajalleen....että se siitä rakkaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824