Siat, ketut ja lapset..

Valtakunnassa käy suuri huuto ja parku tarhakettujen ja sikalasikojen väitettyjen huonojen elinolojen puolesta. Sen sijaan kukaan ei nosta ääntään niiden 10.400 suomalaislapsen vuoksi, joiden elämä lopetettiin heti alkuunsa; ts. heidät murhattiin. Tarkoitan abortoituja lapsia Suomessa vuonna 2009.

Mitä mielettömyyttä! Valitetaan ikäluokkien pienuutta ja tapetaan 10.400 lasta vuodessa?! Suomeen ei tarvitsisi tuoda, tuottaa eikä päästää paimentolaisia ollenkaan, jos emme itse tuhoaisi kansaamme.

Yhä suurempi osa aborteista tehdään "sosiaalisista syistä". "Abortti pysäyttää elävän sydämen" sanotaan kampanjassa. Ei tietenkään Suomessa, vaan Kanadassa. Joku byrokraatti on jossakin päättänyt, että kun ihminen on saanut alkunsa, hän on ihminen vasta niin ja niin monen viikon kuluttua, edellisellä viikolla hän ei vielä ole.

Olen kuullut parin aborttilääkärin puhuvan. He itse tietävät varsin hyvin tappavansa ihmisiä. He sanovat itseään kaunistelevasti "enkelintekijöiksi". Mutta se painaa heidän tuntoaan raskaasti. Ei ihme; minäkin voin pahoin vaikka en ole abortteja tehnyt enkä saattanut ketään tilanteeseen jossa sellaista olisi edes tarvinnut harkita.

2

86

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahtari Ari

josta vaietaan kuin muuri valtiovallan, median sekä kirkon taholta.

Olen maininnut palstalla tästä lasten joukkomurhaamisesta maassamme muutaman kerran. Abortin, eli murhan tultua lailliseksi on maassamme murhattu n. 500 000 'tulevaa' suomalaista ihmisalkua jo äitinsä kohtuun! Paikan jonka pitäisi olla se ihmisalun turvallisin alku, -niin siitä onkin tullut ihmislapsen vaarallisn 'kehto' ...

Nyt näitä kivikautiaia paimentolaisia kivikautisine uskontoineen ollaan rahtaamassa maahamme juuri vedoten mm. siihe että suomalaisten oma väkimäärä vähenee ... ...kyllä vähenee tällä menolla...

• muuan nainen

todellisiin ja näitä kettuja pahempiin ongelmiin ei kukaan näytä puuttuvan.
        mitä kaksinaismoralismia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe