Mietin tässä
yksin..
Kun ilta alkaa
hämärtää..
Mietin ja toivon
että jossain olisi
minun sielunkumppani
yksinäinen kulkija
vailla päämäärää..
Kohtalo..
puutu jo peliin
ja johdata..
Hänet..
Minun luo.
Kohtalo
24
617
Vastaukset
- ...ko
se olla minä????
- sadetanssiin
toki :)
- ..haikeus
Rakkauden nuolet sinkoilee,
pakoon kaikki,
kimpoilee.
Ei pysähdy yksikään ei,
se mielenrauhan pois,
kokonaan vei.
Jos jossain siellä,
maailmantiellä,
olisi mies.
Rakas,
sanoisi vaan,
olen sinun,
olethan minun.- sadetanssiin
loppu oli viestissäsi!
- sitä onnea
Ei annettu mulle sitä onnea
ei osuneet nuolet ei
en enään odota mitään.- sadetanssiin
minä uskon kohtaloon :)
- 23
Just näin !!!!!
- sadetanssiin
niinhän se menee just näin
odottavan aika on pitkä :)
- <---(
amorin osunut on
kantanut olet sitä
jo vuodet
siksi olosi odottava
kaipaus se on- sadetanssiin
näinkin ihan hyvä ainahan sitä jotain toivoo :)
- Tallustaja
Tallustelija joka
on kyllästynyt
yksinäisiin
iltoihin,
yksinäisiin
öihin
ja aamuihin.
Minäkin
katselen taivaalle ja heitän
huokauksen
ainako vain yksin
eikö
mulle ole
ketään ?- sadetanssiin
muuta sano maailama täynnä yksinäisiä ihmisiä, miksi He eivät kohtaa
en kyllä ymmärrä :) - Tallustaja
sadetanssiin kirjoitti:
muuta sano maailama täynnä yksinäisiä ihmisiä, miksi He eivät kohtaa
en kyllä ymmärrä :)Että yksinäisiä
on paljon tai vähän..
Kun tahtoo vain sen
ainoan ja oikean
ketä rakastaa!
Vähempää tyydy
mä en!
- 18
myrsky nousee varo vaan
kohta se lennättää
jonkun luoksesi
se voi olla sitten
kuka tahansa :)- sadetanssiin
mun ovet on aina avoinna kaikille :) siis ulkoovet :)
- 18
sadetanssiin kirjoitti:
mun ovet on aina avoinna kaikille :) siis ulkoovet :)
löysikö kukaan oveasi
myrsky oli aikamoinen??? - sadetanssiin
18 kirjoitti:
löysikö kukaan oveasi
myrsky oli aikamoinen???ei tullu ketään :((
- eikö koskaan
- sadetanssiin
Pidin tästä musiikista, kuuluu lemppareihin, siinä on niin hyvät sanat.
Musiikki on muutenkin lähellä sydäntäni.
Kiitos sinulle:)
- Pakastaja
Ei yhtään kirjoitusvirhettä...
Tästä se ura urkenevi ;)- sadetanssiin
Valitettavasti en ymmärtänyt viestiäsi, menin ja luin runoni, ja nyt täällä ihmettelen mitä "kirjoitusvirheitä"
Kiitos sinulle kuiteskin palautteesta!
Kohtalokas runo sulla.. mut OK :))
Tässä.. pompi lisää :D
http://www.youtube.com/watch?v=IiHIlE7XG5E- Iltarusko*
myös tyttö hyvä..kohtalon etsimisessä voi mennä loppuelämä ... :O
http://www.youtube.com/watch?v=WXxV9g7lsFE- sadetanssiin
Ja suuret kiitokset vastanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457