Vanhat kunnon Prätkähiiret!

nörttineito

Miksiköhän näitä vanhoja Prätkähiiriä on vain kuusi ensimmäistä jaksoa DVD:llä? :( Olisi kiva saada kaikki! Tietysti niitähän saa englannin kielisinä ladattua, mutta tykkään itse, uskokaa tai älkää, enemmän suomenkielisistä ääninäyttelijöistä enemmän kuin alkuperäisistä.

Eikö nämä vanhat Prätkähiiret tulleet telkkarista jokunen aika sitten? Miksiköhän niistä kaikki jaksot näytetään telkkarissa muttei pistetä myyntiin?

Tämä uudempi Prätkähiiri versio on mielestäni huomattavasti kehnompi kuin alkuperäinen ja kehdannut syrjäyttääkin -93 version melkeinpä kokonaan! :/

5

1096

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMFM

Samaa mieltä kanssasi.
      Tässä kaksi adressia Prätkähiirien esityksen ja dvd-boksien puolesta. Kannatanee allekirjoittaa molemmat.
      http://www.adressit.com/bmfm
      http://www.adressit.com/bmfr

Prätkähiiret takaisin!

• Pähkähullu

voispa viellä telkkarista tulla niitä vanhoja prätkähiirejä ne kaikki jaksot kun niistä tykkäsi niin paljon kun oli vielä lapsi. En mäkään tykkää niistä uusista prätkähiiristä

• powerpark113

prätkä hiiret ovat parhat jee jee jee jee jee jee jee jee

• BMFM

ni on ki paras

• powerpark113
        BMFM kirjoitti:

ni on ki paras

nii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe