komein mies,enkä tarkoita mitään joka kulkee verkkareissa ja kumisaapaissa
kuka on lapuan
25
1497
Vastaukset
- poika 25
tosin riippuu kuka katsoo.
- roxe
Kihara on ainakin ollut joskus
- rinvnwev
En ole Lapualla enää vuosikymmeniin asunut mutta ainakin 80-luvulla siellä kulki puvun takkiin sonnustautunut puliukko, jota kutsuttiin kiharaksi. Ei kai se voi enää hengissä olla???!!! Taidettiin tosin jotain nuorempaakin sälliä kutsua samalla nimellä permanenttinsä vuoksi.
Muutama päivä sitten mietinkin katsellessani nykyisen paikkakuntani juopposakkia, onko Lapuan vanhassa pulijengissä ollut poistumaa ja ketä uusia on saatu tilalle. - julkkis
herran huippusuosittu laulajapoika villitsee naisia äänellään ja näöllään edelleen ympäri Suomen. Samannäköisyys on silmiinpistävää.
- Anonyymi
julkkis kirjoitti:
herran huippusuosittu laulajapoika villitsee naisia äänellään ja näöllään edelleen ympäri Suomen. Samannäköisyys on silmiinpistävää.
Kuka tämä suosittu laulaja on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä suosittu laulaja on?
ja kenenkä kanssa hän on samannäköinen?
- Mun mies
tietenki :)
- minä se
katsokaa mittoja
191 pitkä
84 paino
101 hartiat
65 vyötärö
mitä muuta voi enää vaatia - mörköööö
minä se kirjoitti:
katsokaa mittoja
191 pitkä
84 paino
101 hartiat
65 vyötärö
mitä muuta voi enää vaatiakihara on poistunut keskuudestamme :(
- huh!!!
minä se kirjoitti:
katsokaa mittoja
191 pitkä
84 paino
101 hartiat
65 vyötärö
mitä muuta voi enää vaatiaja käytöstavat? Runko kyllä noilla mitoilla on taivaallinen!
- on
huh!!! kirjoitti:
ja käytöstavat? Runko kyllä noilla mitoilla on taivaallinen!
kun petolinnun perse!
- Anonyymi
Komein löytyy nykyään korisjoukkueesta.
- Anonyymi
hä mikä vika verkkareissa ja saappaissa
- Anonyymi
Näitä on Lapualla pilvin pimein. Tuntomerkit: AIV-liuoksen polttamat verryttelyhousut, Jussi-paita johona hitsauskipinän polttamia reikiä, rasvaanen Hankkijan lippalakki ja jaloos tarralenkkarit. Siis jokanaisen unelmoontikohore.
- Anonyymi
Yleensä ne lenkkarit on vielä kusenpolttamat.
- Anonyymi
Mulla polvesta farkut rikki.
- Anonyymi
Rättäri ja Mutteri olivat aikoonansa komeeta miehiä.
- Anonyymi
Komeimmasta ei oo tyietoa .Mutta vitsikkäimmät oli ne kaks herraa jokka oli siinä televisio ohjelmas mihinä oli tuomarina krisse salminen ja se nieminen
- Anonyymi
Ai jaa,ne paskahousutko lentokoneessa ?
- Anonyymi
Oli kyllä niin pohjanoteeraus että huh huh !!!
- Anonyymi
Hyviä ja tosi komeita miehiä ovat.
- Anonyymi
Komein on se heinähattu joka oli vahingossa paskantanu omaan saappaaseen. Kyllä kävi hölske ja löyhkä.
- Anonyymi
Elämän pälviä mistä mailma ELÄMÄ koostuu hetkistä hetkellisistä.
3. Siellä nähdä sain sun rakkautesi,
kipujen ja kärsimysten mies.
Armovirta puhtaaksi mun pesi,
kirpos kantamani synnin ies.
Golgatalle saavuin synteineni (Sanat alla)
https://www.youtube.com/watch?v=PuX3V6_6X3E - Anonyymi
Se partaveikko mitä sanotaan tuomariksi on kaunis näky.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610927- 2664773
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784079Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58613766Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393583Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija993436Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863217Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2061821