Minulla on windows 2000 pro ja asennettuani sen uudelleen pelit eivät enää toimim, missä vika?
Pitääkö koneelle asentaa jtn ajureita ja jos pitää niin mitä ja miten? APUA!?!?!
win2k pelit ei toimi
7
544
Vastaukset
- mullaki
mulla sama ongelma enkä löytäny mistään apua. :(
- "pelit" on
aika laaja ja käsittää tuhansia erilaisia nimikkeitä.
Mutta veikkaan, että näytönohjaimen ajurit puuttuvat
tai ovat vääränlaiset.- n00bi
mistä saan ajurit ja miten asennan ne?
- sama n0000b
M-Kar kirjoitti:
Laitevalmistajien kotisivuilta.
nyt sain toimimaan jotain pelejä, mutta miksi en voi asentaa jotain ohjemia? tulee semmonen teksti että "joku file is corrupted" (käyttikseni on englannin kielinen) ja nuitten ohjelmissa ei oikeasti ole mitään vikaa. :(
sama n0000b kirjoitti:
nyt sain toimimaan jotain pelejä, mutta miksi en voi asentaa jotain ohjemia? tulee semmonen teksti että "joku file is corrupted" (käyttikseni on englannin kielinen) ja nuitten ohjelmissa ei oikeasti ole mitään vikaa. :(
Suomeksi sitä, että tiedosto on viallinen.
- n000b
M-Kar kirjoitti:
Suomeksi sitä, että tiedosto on viallinen.
tiedän mitä se tarkoittaa mutta oikeasti se on ehyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892