Tea pilasi koko jutun,kun piti jo mennä "rakastummaan" siihen yhteen komistukseen.Taitaa olla miehenkipeä hupakko.Meni ainakin mielenkiinto siihen pariin.
Tea pilasi
7
1965
Vastaukset
- ihan vielä hermosti,
rakkaushan tulee ja menee, se on semmoista vähän ailahtelevaa, kannattaa varmaan seurata tarkasti, ja miksi nyt ei noin komeaa miestä katselisi ihan huvikseenkin
- tullee??
Siis mitä ihmettä! Luuleeko ihmiset ihan todella, että noissa ohjelmissa mentäisi ns. luonnollisessa järjestyksessä niinku saduissa, että ensin ne niinku tapaa ja sitte tää niinku vähä tykkää tuosta ja kohta tää sillee taas tykkääki tuosta ja sit nää pussaa. Voi perkele mitä tosikkojengiä. Taitaa mennä joillain viikonloppu pilalle jos ei menekään kaikki niinkuin oli itse suunnitellu.
Missä muuten suomalaisen rehellisyyden ihannointi sitten jos noin tosissanne otatte koko typerän leikin? Eikö rehellisesti saakaan sanoa, jos tykkää jostain?- übertavikset
Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?!
- Komeaurheilijapoju
übertavikset kirjoitti:
Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?!
on ainakin ihan rehellisesti sanottuna kaunis nainen :D
Oli siellä komeita miehiäkin! - jeeeeeee
übertavikset kirjoitti:
Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?!
"Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?! "
sama juttu!! Se Tean Arto nyt ei ainakaan ole minkään näköinen, jos ulkonäön perusteella ottasin niin Jukkaan kallistuisin, muutenkin hän on miellyttävämpi.
Eikä se Tea ole mitenkään erikoisen näköinen, ei ruma muttei kauniskaan, tusinaan mahtuu 13 Tean näköistä naista! - nn
jeeeeeee kirjoitti:
"Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?! "
sama juttu!! Se Tean Arto nyt ei ainakaan ole minkään näköinen, jos ulkonäön perusteella ottasin niin Jukkaan kallistuisin, muutenkin hän on miellyttävämpi.
Eikä se Tea ole mitenkään erikoisen näköinen, ei ruma muttei kauniskaan, tusinaan mahtuu 13 Tean näköistä naista!Tea on ihan nätti ja persoonallinen, Arto sopii sille. Mutta Jukka on hieman teennäinen, yöks.
- Juu`u
Rakkaus on nopeampi Piiroisen pässiäkin, saati sitten jotakin formaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49750
- 68737
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610