Tea pilasi

feelings..

Tea pilasi koko jutun,kun piti jo mennä "rakastummaan" siihen yhteen komistukseen.Taitaa olla miehenkipeä hupakko.Meni ainakin mielenkiinto siihen pariin.

7

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan vielä hermosti,

      rakkaushan tulee ja menee, se on semmoista vähän ailahtelevaa, kannattaa varmaan seurata tarkasti, ja miksi nyt ei noin komeaa miestä katselisi ihan huvikseenkin

    • tullee??

      Siis mitä ihmettä! Luuleeko ihmiset ihan todella, että noissa ohjelmissa mentäisi ns. luonnollisessa järjestyksessä niinku saduissa, että ensin ne niinku tapaa ja sitte tää niinku vähä tykkää tuosta ja kohta tää sillee taas tykkääki tuosta ja sit nää pussaa. Voi perkele mitä tosikkojengiä. Taitaa mennä joillain viikonloppu pilalle jos ei menekään kaikki niinkuin oli itse suunnitellu.

      Missä muuten suomalaisen rehellisyyden ihannointi sitten jos noin tosissanne otatte koko typerän leikin? Eikö rehellisesti saakaan sanoa, jos tykkää jostain?

      • übertavikset

        Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?!


      • Komeaurheilijapoju
        übertavikset kirjoitti:

        Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?!

        on ainakin ihan rehellisesti sanottuna kaunis nainen :D

        Oli siellä komeita miehiäkin!


      • jeeeeeee
        übertavikset kirjoitti:

        Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?!

        "Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?! "
        sama juttu!! Se Tean Arto nyt ei ainakaan ole minkään näköinen, jos ulkonäön perusteella ottasin niin Jukkaan kallistuisin, muutenkin hän on miellyttävämpi.

        Eikä se Tea ole mitenkään erikoisen näköinen, ei ruma muttei kauniskaan, tusinaan mahtuu 13 Tean näköistä naista!


      • nn
        jeeeeeee kirjoitti:

        "Mistä ne komistukset teidän ruutuihin tuli, mun töllössä ei näkynyt ainuttakaan viime pe:n jaksossa..?! "
        sama juttu!! Se Tean Arto nyt ei ainakaan ole minkään näköinen, jos ulkonäön perusteella ottasin niin Jukkaan kallistuisin, muutenkin hän on miellyttävämpi.

        Eikä se Tea ole mitenkään erikoisen näköinen, ei ruma muttei kauniskaan, tusinaan mahtuu 13 Tean näköistä naista!

        Tea on ihan nätti ja persoonallinen, Arto sopii sille. Mutta Jukka on hieman teennäinen, yöks.


    • Juu`u

      Rakkaus on nopeampi Piiroisen pässiäkin, saati sitten jotakin formaattia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe