Miksi kaikki kovimmat rasisti/nasisti/fasistit ovat aina Kristinuskovaia?? ihmetyttää suuresti.
Hassu Juttu.
5
230
Vastaukset
- handetonttu
Ei se ihan niin ole. Elämme länsimaisessa sivilisaatiossa, kristinuskon levinnäisyysalueella, missä tiedonkulku on
avoimempaa kuin muualla maailmassa. Siksi myös paha kuuluu kauaksi, -ja lähelle. Ihminen on yhtä paha itsessään joka puolella maapalloa. Vuosisatoja olemme me kuten suurin osa eurooppa olleet ns. kristittyjä kansoja. Oikeammin olisi sanoa nimikristittyjä tai kastettuja pakanoita.
Jos tutkit, mitä mainitsemiisi ismeihin sisältyy, niin niiden ilmenemismuotoja on aika-ajoin vähän joka puolella
maa-palloa uskonnosta riippumatta. Älkäämme siis kaatako näitä ismejä minkään uskontokunnan niskaan.
Hassu juttu, - tai ikävä,on se, että sivilisaation loka ja ongelmat ovat aina haluttu kaataa oikeiden kristittyjen niskaan. Tähän on selkeät syyt, mutta se menee jo sitten teologian puolelle...- e.e
tieks te mitään kun mull oli tyttöystäväkotona niin mull oli kissa samas huonees sit mä ajattelin ei kai se haittaa jos jätän tytön ja kissan yhdess hetkeks ja istuin viereen katoin teeveetä kun tyttö makaasi mun viereen niin kissa repi kynnel paitaan reikä nännin kohdalle ja nuoli sitä ja tyttö nauroi ja se mun kissa
imi tissiä mä kysyin otaks mä kissan pois niin mun tyttö sanoi ei tartte ja se kissa jatkoi vaan sit se kissa sai mitä halus sielt tuli valkoinen töhnää ja tyttö sanoi aaahhhh mä sanoin huusin repe !!! mut se jatkoi
imemistä vaan mut mun tyttö sanoi anna olla m'ä annan tän imee koska se on vain eläin mä sanoin ok
mut mun kissa puri mun tyttöystävän tissiä mun kissa herkutteli maidol!!!
Esim. Saparmurat Nijazov, Mao tai Pol Pot eivät olleet kristittyjä (eivätkä natsejakaan, mutta heidän hirmuhallintonsa oli kyllä verrattavissa natsien hallintoon)
- pelkkää hourinaa
Joutavaa kirjoittelua joka ei kuulu tähän paikkaan, otsakkeessakaan ei puhuttu totta. Miksi esität väitteen, vaikka tiedät itsekin ettei se ole totta. Pilkkaat uskovaisia täysin tahallasi, se on syynä väitteisiisi!
pelkkää hourinaa kirjoitti:
Joutavaa kirjoittelua joka ei kuulu tähän paikkaan, otsakkeessakaan ei puhuttu totta. Miksi esität väitteen, vaikka tiedät itsekin ettei se ole totta. Pilkkaat uskovaisia täysin tahallasi, se on syynä väitteisiisi!
Onko tuo kommentti tarkoitettu vastaukseksi minun kommenttiini, vai keskustelun aloittajan avaukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078933
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345471Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665043- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926