Ostin sellaisen tallennevälineen ja pistin tuosta linkistä Flink

kuunneltavaa.

http://www.audiopankki.com/?cat=12

Kun tässä ollaan vaimonkanssa kuunneltu Timon Flinkin tuomaa opetusta, ei voi muutakuin suositella sitä kaikille. Kun sen kokousmäärät kuuntelee, niin oppiin näkemään mitä turhaa kirjoitusta on adventismia vastaan näilläkin palstoilla. Tänäänkin aivan aamusta pitkin päivää ollaan oltu siunattuna, Timo hyvin käy uutta ja vanhaa puolta raamatusta läpi, eli ammentaa hyvin sanaa.

Lisää vain Timo Flink, opetuksen armolahja on sinulle annettu.

Eli suosittelen ensin kuuntelemaan ja sitten vasta voi ymmärtää asioita, ettei ole vain väärien mielipiteiden talutusnuorassa.

31

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota linkkiä. Sieltä pyrkii troijalainen koneelle.

      • kuunnellut.

        Linkki on ok.


      • kuunnellut. kirjoitti:

        Linkki on ok.

        linkki on varmasti ok, mutta minun koneelle alkoi ainakin välittömästi latautumaan jokin haittaohjelma. Jokainen saa vapaasti avata tuon linkin, jos tahtoo.


      • Nadasja-emilia

        jos tuon linkin avaaminen tuottaa ongelmia.

        Ei minulle ainakaan tuottanut mitään ongelmaa avata sitä.

        Joskus meidän galleriat eivät avaudu, vaan tulee joku häirikkösivu esteeksi.

        Oletko yrittänyt järjestelmän palauttamista?

        Se on ainakin minulla joskus auttanut, kokeileppas sitä!

        Siunausta sinulle ystäväni!


      • kirjoittelija

        tuosta linkistä ei viruksia tule, ne pöpöt on aikaisemmilta paikoilta suastuttanut sinut.

        Hyvää sanaa vaikuutaisi olevan Audiopankissa.

        http://www.audiopankki.com/


      • kirjoittelija
        jari-pek-ka kirjoitti:

        linkki on varmasti ok, mutta minun koneelle alkoi ainakin välittömästi latautumaan jokin haittaohjelma. Jokainen saa vapaasti avata tuon linkin, jos tahtoo.

        haittaohjelmaa ole ilmaantunut koskaan, ei tänäänkään.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        jos tuon linkin avaaminen tuottaa ongelmia.

        Ei minulle ainakaan tuottanut mitään ongelmaa avata sitä.

        Joskus meidän galleriat eivät avaudu, vaan tulee joku häirikkösivu esteeksi.

        Oletko yrittänyt järjestelmän palauttamista?

        Se on ainakin minulla joskus auttanut, kokeileppas sitä!

        Siunausta sinulle ystäväni!

        Meillä on kaksi konetta ja tossa toisellakin koneella on porukkaa ja käskin heitäkin koittaa avata tuota linkkiä, niin sama juttu oli. Hälytys rävähti päälle ja jokin haittaohjelma alkoi latautumaan.


      • Nadasja-emilia
        jari-pek-ka kirjoitti:

        linkki on varmasti ok, mutta minun koneelle alkoi ainakin välittömästi latautumaan jokin haittaohjelma. Jokainen saa vapaasti avata tuon linkin, jos tahtoo.

        saattaa myöskin olla, että hipaiset hiiren nuolella vahingossa jotakin sivun laidassa olevaa mainosta, niin silloin saattaa käydä niin, että se alkaa ladata sitä mainosta, etkä pääse sinne, minne olit menossa.

        Ainakin minulle on useikin niin käynyt.

        Se ei ole mikään viirus, eikä edes "noituutta," vaan aivan fakta juttu.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        saattaa myöskin olla, että hipaiset hiiren nuolella vahingossa jotakin sivun laidassa olevaa mainosta, niin silloin saattaa käydä niin, että se alkaa ladata sitä mainosta, etkä pääse sinne, minne olit menossa.

        Ainakin minulle on useikin niin käynyt.

        Se ei ole mikään viirus, eikä edes "noituutta," vaan aivan fakta juttu.

        Hain myös googlella tuon audiopankin ja avasin sen sitä kautta, niin sama juttu.


      • Nadasja-emilia
        jari-pek-ka kirjoitti:

        Hain myös googlella tuon audiopankin ja avasin sen sitä kautta, niin sama juttu.

        http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=Yks-tämmönen

        Toivottavasti saat auki! Jos et, niin silloin sinun koneellesi on tosiaankin tullut joku tahallinen häirikkö estämään sinun liikkumisiasi. Kokeile!


      • Nadasja-emilia
        Nadasja-emilia kirjoitti:

        http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=Yks-tämmönen

        Toivottavasti saat auki! Jos et, niin silloin sinun koneellesi on tosiaankin tullut joku tahallinen häirikkö estämään sinun liikkumisiasi. Kokeile!

        Kokeileppa!


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=Yks-tämmönen

        Toivottavasti saat auki! Jos et, niin silloin sinun koneellesi on tosiaankin tullut joku tahallinen häirikkö estämään sinun liikkumisiasi. Kokeile!

        galleriassani vierailla voin, mutta en voi kirjautua Yks-tämmösen käyttäjätunnuksella. Se on hävinnyt jonnekkin. Palvelu sanoo, että käyttäjätunnus ei ole aktiivinen tai se on poistettu käytöstä.


      • Nadasja-emilia
        jari-pek-ka kirjoitti:

        galleriassani vierailla voin, mutta en voi kirjautua Yks-tämmösen käyttäjätunnuksella. Se on hävinnyt jonnekkin. Palvelu sanoo, että käyttäjätunnus ei ole aktiivinen tai se on poistettu käytöstä.

        nimimerkki ja salasana? Kannattaa aina heti kun on ottanut uuden nikin laittaa visusti kynällä paperille nimimerkki ja salasana huomioden välimerkit ja kirjain koko tarkoin.

        Minula on kaikki pienellä paperipalalla koneen laitaan liimattuna, kun minulla ei ole mitään salattavaa, vaan jokainen,joka konettani käyttää, voi vapaasti niin halutessaan käydä gallerioissanikin tutustumassa.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        nimimerkki ja salasana? Kannattaa aina heti kun on ottanut uuden nikin laittaa visusti kynällä paperille nimimerkki ja salasana huomioden välimerkit ja kirjain koko tarkoin.

        Minula on kaikki pienellä paperipalalla koneen laitaan liimattuna, kun minulla ei ole mitään salattavaa, vaan jokainen,joka konettani käyttää, voi vapaasti niin halutessaan käydä gallerioissanikin tutustumassa.

        Olen tilannut ne toiseen sp-osoitteeseen tarkistaakseni ovatko oikein ja kyllä ovat. En koskaan tallenna salasanaa ja käyttistä, vaan kirjaudun joka kerta erikseen, joten ei voi olla virhettä sielläkään. Käyttikseni on yksinkertaisesti vaan kadonnut.


      • Nadasja-emilia
        jari-pek-ka kirjoitti:

        Olen tilannut ne toiseen sp-osoitteeseen tarkistaakseni ovatko oikein ja kyllä ovat. En koskaan tallenna salasanaa ja käyttistä, vaan kirjaudun joka kerta erikseen, joten ei voi olla virhettä sielläkään. Käyttikseni on yksinkertaisesti vaan kadonnut.

        Aja CCleaner, siis puhdista pois koneeltasi kaikki ylimääräinen ja myöskin mahdollinen viirustartunta. Jos ei vielä sekään auta, niin tee järjestelmän palautus.

        Minun täytyy mennä nyt nukkumaan, joten hyvää yötä, Jeesus myötä.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        Aja CCleaner, siis puhdista pois koneeltasi kaikki ylimääräinen ja myöskin mahdollinen viirustartunta. Jos ei vielä sekään auta, niin tee järjestelmän palautus.

        Minun täytyy mennä nyt nukkumaan, joten hyvää yötä, Jeesus myötä.

        mutta kun mun koneessa ei ole mitään vikaa tai sitten kaikissa koneissa on sama vika, koska vaikka kävisin naapurin koneella koittamassa niin ei onnistu. Vika on suomi 24 palvelussa. Käyttikseni on hävinnyt bittiavaruuteen.
        Hyvää yötä sinullekkin ja Jeesus kanssasi.


      • huitsinnevadaan
        jari-pek-ka kirjoitti:

        mutta kun mun koneessa ei ole mitään vikaa tai sitten kaikissa koneissa on sama vika, koska vaikka kävisin naapurin koneella koittamassa niin ei onnistu. Vika on suomi 24 palvelussa. Käyttikseni on hävinnyt bittiavaruuteen.
        Hyvää yötä sinullekkin ja Jeesus kanssasi.

        Jos olet rikkonut sääntöjä, tai käyttäytynyt sopimattomasti, voi Suomi 24 sinut paanata ja estää kirjautumasta. Uskova 1.delle kävi kerran niin, ja hän joutui muistaakseni jonkun kuukauden olemaan poissa sivulta, tai ei ainakaan voinut kirjoittaa omalla nikillään.


      • huitsinnevadaan kirjoitti:

        Jos olet rikkonut sääntöjä, tai käyttäytynyt sopimattomasti, voi Suomi 24 sinut paanata ja estää kirjautumasta. Uskova 1.delle kävi kerran niin, ja hän joutui muistaakseni jonkun kuukauden olemaan poissa sivulta, tai ei ainakaan voinut kirjoittaa omalla nikillään.

        rikkonut. Ihmisiksi koitan olla ja sillä tavalla että en loukkaisi ketään. En tiedä minkälainen menettely tuo bannaus on. Kai siitä jokin ilmoitus tulee käyttäjälle.


      • Vaikuttaa siltä

        Ehkä on parempi lueskella Timon, tekniikan ja uskonnon miehen opetus täältä palstalta.


      • Katsoin sivun

      • kuuntelin hyvää sana

        troijalainen, joka yrittää estää kuuntelemasta hyvää sanan selitystä.


      • kuuntelin hyvää sana kirjoitti:

        troijalainen, joka yrittää estää kuuntelemasta hyvää sanan selitystä.

        ketään kuuntelemasta. En myöskään valehdellut. Todistaa sitä en voi. Pyydän anteeksi, jos pahoitin jonkun mielen.


      • risti-seiska
        jari-pek-ka kirjoitti:

        ketään kuuntelemasta. En myöskään valehdellut. Todistaa sitä en voi. Pyydän anteeksi, jos pahoitin jonkun mielen.

        Kyllä minä ainakin uskon sinua. Minulla kuitenkin toimii hyvin. Minkälaisia kummallisia sinun ruutuusi tuli kun avasit tuon linkin? Lukiko niissä jotain? Tuliko ne heti kun avasit, vai sitten kun aloit kuuntelemaan?


      • risti-seiska kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin uskon sinua. Minulla kuitenkin toimii hyvin. Minkälaisia kummallisia sinun ruutuusi tuli kun avasit tuon linkin? Lukiko niissä jotain? Tuliko ne heti kun avasit, vai sitten kun aloit kuuntelemaan?

        on koneella avast virusohjelma. Mielestäni se on parempi, kuin mikään kaupallinen ohjelma. Ongelmia ei ole ollut. Avast tosiaan räväytti hälytyksen ja ilmoitti, että haittaohjelma latautuu. Koitin vielä googlen kautta hakea tuon audiopankin ja yritin avata, niin taas tuli hälytys. Koitin vielä uudelleen googlettaa audiopankkia ja jo pelkästään se aiheutti hälyn. En tiedä. Ei kai nuo virusohjelmat turhaan hälytä.


      • anne-elina..
        jari-pek-ka kirjoitti:

        Meillä on kaksi konetta ja tossa toisellakin koneella on porukkaa ja käskin heitäkin koittaa avata tuota linkkiä, niin sama juttu oli. Hälytys rävähti päälle ja jokin haittaohjelma alkoi latautumaan.

        on totta mitä tuo Jari-pekka sanoi ettei saa auki Audiopankkia en minäkään ole saanut sitä auki ainakaan viikkoon, aina tuli Varoitus minun viirusvartijalta A Troijan Horse was found ja sen nimi oli Malware type. troijan horse. Mutta nyt olivat sen löytäneet ja puhdistaneet, että tänä aamuna aukeni se palsta.


      • risti-seiska
        anne-elina.. kirjoitti:

        on totta mitä tuo Jari-pekka sanoi ettei saa auki Audiopankkia en minäkään ole saanut sitä auki ainakaan viikkoon, aina tuli Varoitus minun viirusvartijalta A Troijan Horse was found ja sen nimi oli Malware type. troijan horse. Mutta nyt olivat sen löytäneet ja puhdistaneet, että tänä aamuna aukeni se palsta.

        Aha, väistin sen sitten aivan huomaamatta. En ole varmaan kuukauteen käynyt siellä muuten, mutta nyt iltapäivällä kokeilin, kun luin tätä ketjua. Ja sitten se oli jo puhdistettukin. Ikäviä tuollaiset.


    • viisas....

      hulluilla on halvat huvit :)

      • häh??

        Miksi haluat sinua sanottavan hulluksi? "Mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te myös samoin heille".


    • Suurin pelko ei tuosta linkistä ole se, että jokin troijalainen tulee ja kaataa koneen, vaan se, että sieltä tulee ellenismi sisään pääkoppaan ja valtaa kuulijan. Siinäpä sitten räpiköi luullen olevansa uskossa ja menevänsä taivaaseenkin, mutta niillä eväillä ei pääse kuin helvetin tuskiin.

      Tulkaa uskoon, pysykää erossa adventismista ja kulkekaa Jeesustietä taivaaseen!

      • Vapahtajananne,

        älkääkä kuunelko syyttäjähenkistä, Kristuksen omia haukkuvaa ja itseään korostavaa Uskova 1.tä.

        Fariseuksia ja omavanhurskaita riittää. Tällä palstalla pahimmat toisten syyttäjät ovat Uskova 1 ja Antti Kantola.

        Muistakaa, että vain Jeesuksella on oikeus tuomita, ei siis toisilla ihmisillä.

        Uskova yksi on harhautunut Raamatun opista Suuren Babyloonian oppiin, ja Kantola luikertelee kantapäillä. Ei se, että kun "muutkin" niin uskovat pelasta.

        Melkein koko kristikunta on saatanan eksytyksessä, ja te menette mukana helvetin tuleen ja loulliseen toiseen kuolemaan, jos ette eroa heistä.


    • kuuntelulaite..

      On tuo tallennuslaite ollut hyvä. Syvääluotavaa evankeliumia Kristuksesta on saanut adventtilähteestä kuulla.

      Synnin lähde on selvä, = rienaaja ja petolinen sydän.
      Synnin mitta on selvä = Jumalan tahdon vastaisuus, Jumalan tahdossahan kuvastuu Jumalan kuva.
      Pelastuksen perusta on selvä = Jeesus Kristus, sijaisena, minun tähteni kuoli ristillä ja antaa armolahjana iankaikkisen elämän. Ei omia töitä, vaan lahjana. Sitten saa seurata Pyhässä Hengessä elämäntietä.
      Henki saa tahtomisen ja tekemisen kautta voitot synnistä, joka liha saa muutoin aikaiseksi ja muutoin kuoleman.
      Pelastuksen tie on Jumalan viitoittama ja Hän johtaa kotia asti.
      Siitäkin olen kuunnellut, että jos ajassa kuolee, niin haudan levosta Jeesus herättää palatessa.
      Siinä hetkessä Pasuna soi, Ylienkelin ääni kuuluu ja kuin salama on Hänen tulonsa.
      Ja kun uskossa Krsitukseen on nukkunut ja nukkumassa, saa kuulla tämän herätyksen ja saa nousta ylösnousemusruummissa Herraa vastaan.
      Senkin olen oppinut, että kun Kunnian Kuningas kirkkaudessaan saapuu, jumalattomat eivät sitä kestä.
      Kirkkauden Herran tulo surmaa heidät.
      Herran omat nousevat ylös juhlahetkeen, yhteysaterialle.
      Se ajanjakso "ylhäällä" on tuhat vuotta ja siinä annettiin valta hallita, eli tuomiovalta Kristuksessa.
      Siitäkin olen saanut kaikuja, että kun tämä maanpiiri on tyhjä tämän ajanjakson elämästä, ollaan raamatullisesti senhetkisessä tilanteessa, kuin luomistapahtumassa, "maa oli autio ja tyhjä".
      Kas, Lusiferilla ei ollut työtä, vaan kulki tyhjänpanttina kahleessa tämän hetken.
      Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, tämän jälkeen Herran omat saapuvat, ne toiset kuolleet herätettiin eli uskottomat, niin .... miten sen sanoittaisin, rienaaja sai omansa "takaisin".
      Kun Herran omat tulevat, nyt tämä koko kääntymätön poppoo nousee sydämestään Herraa vastaan ja syttyy sota, se viimeinen sota.
      Nyt Jumala julistaa tuomionsa ja tuli lähtee ja poltaa kaiken puhtaaksi, murhaaja esimerkiksi on kuin oljenkorsi joka palaa tuhkaksi, alkuaineet kuumudessa sulavat ja ehkä siinä mielestäni palaa kaikki saastaisuus ja kuonat myrkyt pois.
      Näin tässä heitetään myös kuolema ja tuonela, ym. turha tuohon tuleen joka on helvetin tuli.
      Tämän jälkeen luodaan Uusi taivas ja maa, kaikki entinen on mennyt ja Jumalan Uusi Jerusalem laskeutuu maan päälle.
      Jumalan asuinsija omiensa keskellä.
      Tämä on kuullun ymmärtämisen kautta tullutta tietoisuutta ja voi näinollen olla monelta osin sanasta täydennettävissä, mutta noin alustavasti.

      Kyllä kannattaa kuunnella, Sana voi opettaa ihmellisesti Jumalan pyhyyksiin sisälle.

      Mutta se Uusi taivas ja maa, ei surua, ei valitusta, kaikki entinen on mennyt, elämänpuu, Kristus pelastaja ja Eeden koti, jossa Jeesus on armosta meille valmistanut sijan.
      Tervetuloa... Siinä taivaan ja maanpiirin takakaapeistakaan ei löydy ketään kidutettavaa, vaan kuolema on kaiken muuttanut tuhkaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe