Tätä on kysytty varmaan tuhat kertaa, mutta kuinka kauan bentsot näkyvät seuloissa? Oxamina sain ihan reseptillä, mutta olen saamassa työpaikan, enkä halua pilata työtäni sen takia. Alle kuukauden olen niitä syönyt korkeintaan 2 päivässä ahdistukseen. Eihän myöskään lihasrelaksantit (Sirdalud) näy? Olen ottanut noin kaksi kuukaudessa niskakipuun. Kiitos paljon!
Bentsot seuloissa?
poikjhyg
2
1150
Vastaukset
- 13+55=1
mutta jos sinulla lekurilta saatu laillinen resepti niin ei vaikuta mihinkään ellet ole ihan pilvessä poliisin mielstä.Ei kolmio lääke kiellä ajamasta autoakaan lain mukaan vaan siinä lukee jotta voi vaikuttaa ajokykyyn.Rippuu ihmisestä.Minulla temgesig 4mg ja voin ajaa autoa vaikka pari kertaa poliisin kanssa mennyt nenät vastakkain.
- ...
Sillä ei ole mitään väliä jos näkyvät, kunhan sinulla on resepti. Jos sinulla ei ole reseptiä rauhoittaviin lääkkeisiin joita käytät, niin se voi pilata työnsaantisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655350Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti832668- 2702484
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362389Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191834Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311561Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541171- 881095
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131093- 901086