Tänään meni kaksi aura-autoa peräkkäin, ensimmäinen aurasi jalkakäytävää, toinen tuli välittömästi perässä ja aurasi tietä roiskien kaikki lumet juuri auratulle jalkakäytävälle. Nythän tämä jalkakäytävän auraus meni hukkaan, eli edellä kulkeva aura teki aivan turhaa työtä. Onko tämä tosiaan näin hölmöläisten hommaa. Toisessa järjestyksessä kulkemalla aurat olisi samalla ajolla puhdistaneet sekä tien että jalkakäytävän. Eikö tämä ole aura-auto kapasiteetin hukkaamista? Vai tehdäänkö tahallaan näin, koska mikään ei velvoita käyttämään järkeä, ja ollaan vain tuntitöissä. Urakalla näin tuskin toimittaisiin.
lumen aurauksesta
3
560
Vastaukset
- löäs
Kyllä vaikutaisi että ovat tunti hommissa,Auraavat sitten uudelleen kun tulee valitus ja taas saavat tunteja.
- auramies
Kyllähän tuo ihan oikea järjestys on sillä muuten ei ajorataa ei saataisi kunnolla puhtaaksi. Koska aurauskaluston nopeudet on taajamissa pidettävä suhteellisen alhaisina ei jalkakäytävän auraus onnistuisi jos siihen ensin aurataan ajoradalta lumet. Kyllä tämä on ihan käytännön sanelema järjestys ja ajoradan puhtaaksi saaminen isoilla lumimäärillä on ensisijaisena.
Näin poikkeuksen runsaslumisena talvena voisi pyytää hieman kärsivällisyyttä kaikilta tielläliikkujilta. Kyllä auraukset tehdään täydellä kapasiteetilla ja annettujen ohjeiden mukaan.- tiettukossa
lähteä auraamaan äläkä kasvata mahaasi sohvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311100Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121709- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5204