Kristityille sinkuille tarkoitettu seuranhakufoorumi perustettu. Myös muut ovat tervetulleita keskustelemaan yleisisistä asioista tai kristinuskosta: www.kristitytsinkut.forummotion.com/
Kristityt sinkut
10
1196
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä 88 vuotta pian täyttävä sinkkuneiti. Vielä se minunkin suussani sulaa makiasti kahvin kanssa. Kahvia juon päivittäin 5 tai 6 kupposta.
Näkö on heikentynyt, mutta etsin vieläkin sitä oikeaa. - Anonyymi
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi00135UUSI
moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita markkula puhelin numero on 0405865280 t marita markkula soita kännykkään heti
- Anonyymi00137UUSI
moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen saiko viesti minulle olen 56 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä soita kännykkään numero on 0405865280 t marita markkula
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen nainen helsinkistä saiko viestin olen 55 vuotias nainen t marita
- Anonyymi
Minulle kelpaa vain Pyhästä Hengestä siinneet, itsensä taivaan Jumalan siittämät.
En seurustele kenenkään muun kanssa.- Anonyymi00139UUSI
moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen soita kännykkään kun kerkiiit mulle voi soittaa känykkään numerot on 0405865280 tavataan joskus saiko viestin ota yhtyttä t marita markkula
- Anonyymi00141UUSI
moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen soita minulle kännykkään numero on 0405865280 t marita markkula
- Anonyymi00129
Tuo ‘kristitytsinkut’-palsta näyttää olevan yhtä kuollut kuin ne yhteisöt, jotka eivät enää tavoita omaa nuorisoaan. Adventtikirkon sisällä parisuhteita ohjaillaan yhä tiukalla kontrollilla: nuorille toistetaan, ettei adventistin sovi seurustella ei-uskovan eikä toiseen kirkkokuntaan kuuluvan kanssa. Lopputulos on järjestelmä, joka pyrkii päättämään etukäteen, kuka saa rakastaa ketäkin.
'Sisäsiittoisuus' ja sukurutsat ovat ihannetila adventtikirkon piirissä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342176Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491767Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1181610Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041326Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,511028Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102801- 61793