Kristityt sinkut

kontulib

Kristityille sinkuille tarkoitettu seuranhakufoorumi perustettu. Myös muut ovat tervetulleita keskustelemaan yleisisistä asioista tai kristinuskosta: www.kristitytsinkut.forummotion.com/

21

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä 88 vuotta pian täyttävä sinkkuneiti. Vielä se minunkin suussani sulaa makiasti kahvin kanssa. Kahvia juon päivittäin 5 tai 6 kupposta.
      Näkö on heikentynyt, mutta etsin vieläkin sitä oikeaa.

• No nyt on hyvä aika löytää se oikea kun näkö on heikentynyt.
        Ei ole niin kranttu ulkonäön suhteen kun ei näe pärstälukemia ja liikakiloja tarkasti.

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

• Anonyymi

Minulle kelpaa vain Pyhästä Hengestä siinneet, itsensä taivaan Jumalan siittämät.
      En seurustele kenenkään muun kanssa.

• Anonyymi00129

Tuo ‘kristitytsinkut’-palsta näyttää olevan yhtä kuollut kuin ne yhteisöt, jotka eivät enää tavoita omaa nuorisoaan. Adventtikirkon sisällä parisuhteita ohjaillaan yhä tiukalla kontrollilla: nuorille toistetaan, ettei adventistin sovi seurustella ei-uskovan eikä toiseen kirkkokuntaan kuuluvan kanssa. Lopputulos on järjestelmä, joka pyrkii päättämään etukäteen, kuka saa rakastaa ketäkin.
      'Sisäsiittoisuus' ja sukurutsat ovat ihannetila adventtikirkon piirissä Suomessa.

• Anonyymi00201

no - onko sinut synnissä siitetty, kun noin hyvin olet tietoinen asioista.
        Eikös ne viranonomaiset valvo- ettei vika- avioliittoa synny...

• Kävin katsomassa. Erityisesti ns. kristityille ei näkynyt mitään erityistä.
      Homo ja lesbo seuranhaku erottui selvästi.

• Anonyymi00142

Kristittyjä ei ole olemassakaan. Kukaan ei oikeasti ole kristitty. Ne, jotka väittävät olevansa kristittyjä, ovat huijareita.

• Anonyymi00202
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Kristittyjä ei ole olemassakaan. Kukaan ei oikeasti ole kristitty. Ne, jotka väittävät olevansa kristittyjä, ovat huijareita.

niinpä, eivät vietä sapattia. Siinäpä se jakolinja menee... vasemmalla ei ole uskova- sapatistia, vaan sunnuntaikristillisyys

• Anonyymi00147

Onko ongelmien joukkokäsittely järkevää. Liittyykö nuo ongelmat, sinkkuus ja uskovaisuus niin vahvasti toisiinsa.

• Anonyymi00193

"Liittyykö nuo ongelmat, sinkkuus ja uskovaisuus niin vahvasti toisiinsa."

Uskonharhat ja sinkkuus ovat vahvasti sidoksissa toisiinsa varsinkin adventtikirkossa, jossa ennen pastorin aammenta ei saa tehdä mitään. Jo suuteleminen on liian pitkälle menemistä ja varsinkin imutus ja kielisuudelmat.
        Raamatussakin miehet vain saivat suudella keskenään ja siitä syystä homous on niin yleistä uskovien keskuudessa.
        Toisaalta on hyvä, että nämä lahkot eivät pääse lisaantymään, koska sinkut eivät tunnetusti kovin helposti lisäänny. Jumalhulluus lisääntyy ainoastaan niiden keskuudessa jotka ovat muutenkin geneettisesti vähä-älyisiä. Myös niissä maissa, joissa on kuuma ilmasto, ihmisten aivot kuumenevat liiaksi ja silloin aivotoiminta loppuu ja aseet otetaan esiin. Kuumuus saa myös aikaiseksi sen, että on vain yksi asia mielessä, naiminen.

• Anonyymi00150

Hmm . . Eikö rukous siis toimikaan?🤔

• Anonyymi00196

moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita markkula

• Anonyymi00203
      UUSI

moi laita viesti minulle olen 56 - vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita markkula

• Anonyymi00207
        UUSI

Laitettu

• Anonyymi00208
        UUSI

Panin jo.

• Anonyymi00209
      UUSI

Ei ollu kyllä oikein minkäänlainen toi sivusto

• Anonyymi00210
        UUSI

Mihin uskovaiset pistävät näppinsä sekaan, se muuttuu aina paskaksi, joten ko. sivustojen laatuakaan ei kannata ihmetellä.

• Anonyymi00211
      UUSI

Tulkaa ihmeessä joukolla SRK:n suviseuroihin Kauhavalle – tänne, missä uusia lapsia pannaan alulle samaan tahtiin kuin teltat ja asuntoautot heiluvat “pyhän hengen” kosketuksesta.
      Ei täällä tarvitse puutetta kärsiä, kun “Herra Jumala, nyt minä tulen!” -huokaukset kaikuvat illan hämärissä joka suunnasta ja tunnelma on henkeä salpaavaa.

Ketjusta on poistettu 192 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41