Sanokaa miksi, suomessa ei ole oikeutta sanavapauteen.
Heti jos ei pidä nopeusrajoituksista, tulkitaan hulluksi.
Hakeutukaa itse hoitoon, ja unohtakaa nämä aivan sairaat nopeusrajoitus fantasianne.
Olette hulluja suomalaiset
3
110
Vastaukset
- dkfjfrhuyrrifkif
Minun mielestä se on rikos,kun minua syrjitään Tammistossa.Eikä ole oikeutta sanavapauteen.Ja ei ole oikeutta ostaa mitään omilla rahoilla.
Ei se ole mitään sananvapauden rajoittamista, että pitää jonkun ilmaisemaa mielipidettä kajahtaneena.
- RajoituksetLuovatTurvaa
Sananvapautta on myös se että saat ja voit kertoa mielipiteesi jostain asiasta esimerkiksi vaikka täällä Suomi24-foorumilla. Turha siis väittää ettei sananvapautta olisi Suomessa.
Ei nopeusrajoitksista kukaan suuremmin pidä mutta ne mahdollistavat liikkumisen ajoneuvoilla huomattavasti turvallisemmin kuin jos rajoituksia ei olisi. Ne joille rajoitukset eivät mitenkään sovi eivätkä voi niitä missään noudattaa evoluutio poistaa ennenpitkää joukostamme. Epäkelvot yksilöt eivät pärjää eläinkunnassa mutta eivät myöskään ajoneuvoliikenteessä. Liikenteeseen epäkelpoisten ihmisten suorituksista saamme päivittäin lukea medisasta onnettomuusuutisten muodossa. Päivittäin itsestään, autostaan ja eteenkin ajotaidoistaan liikaa kuvittelevat poistuvat tahtomattaan muonavahvuudesta. Ikävä kyllä usein vievät myös syyttömät mukanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484