tämän Jounin ähemän kaunis morsmaikkuehdokas, joka putosi heti kättelyssä.
vaikka teija ei ole kaunis, niin uskon, että hänellä on iloinen mieli ja hyvä sydän. Sääli, että tuonnäköiset yleensä jä aina lehdellä soittelemaan..
Toivon tälle ehdokkaalle menestystä!!
sääliksi kävi
6
1182
Vastaukset
- Gunnar P.
Julmaa, mutta minkäs sille voi. Pahaa teki katsoa ja sääliksi kävi.
Mutta loppupelissä tilit tasaantuu ja hän voi olla kiitollinen, että ulkonäkö suojeli. Ei oo helppoa menestyneilläkään tässä mailmassa.- onhan hän
itse antamiensa tietojen mukaan aikaisemmin jo seurustellut "muutaman kerran pieniä pätkiä" ja ehkä sen seurauksena hänellä onkin kolme lasta. Menestystä on ollut hänelläkin.
Mutta tässä nimenomaisessa kilpailussa Jouni on etsimässä morsianta, eikä häntä nyt ehkä niinkään kiinnosta löytää itselleen mummoa. Pakosta tuleekin mieleen, että minkälaisiin tietoihin perustuen hän ylipäänsä joutui tai pääsi neljän ehdokkaan joukkoon -- olivatko kaikki Jounin saamat tiedot aivan ajantasalla?
Ken leikkiin ryhtyy, hän leikin kestäköön. Ei satujen prinssi ratsasta valkoisella hevosella Teijankaan elämään. - tiktaktiktaktiktak
Morsmaikkuehdokas saa olla vaan hyvillään kun ei jatkoon päässyt. Jouni on niin umpijuntti "tik-tak" kävelijä kuin olla voi. Olkoon vaan Pariksen, Celinen, pamelan ja Tanja -lehmiensä kanssa. Ei sille muut annakaan...
- mielenkiintoisin
tiktaktiktaktiktak kirjoitti:
Morsmaikkuehdokas saa olla vaan hyvillään kun ei jatkoon päässyt. Jouni on niin umpijuntti "tik-tak" kävelijä kuin olla voi. Olkoon vaan Pariksen, Celinen, pamelan ja Tanja -lehmiensä kanssa. Ei sille muut annakaan...
tapaus tässä ohjemassa, kyllä hän osaa asiansa hoitaa. On aivan turha sääliä ohjelmasta tippuneita, se kuuluu tähän formaattiin. Eihän Jounikaan voi mitään haaremia perustaa, tuskin hän sitä edes haluaa.
Seuratkaapa nyt vähän aikaa, kun aisiat alkavat luistaa, Jounikin kuoriutuu kuin uutena miehenä tähän päivään ja kokee todellisen muodonmuutoksen, hänen komeutensa vain lisääntyy, niin uskon käyvän.
No minä itse nyt olen vain tällainen vähän fiksumpi mieshenkilö ja voin hyvin ymmärtää Jounin tilanteen. Sen vain sanon, että turha tässä vaiheessa on enää naisten mitenkään huolestua. Jouni kyllä hoitaa homman kotiin niin kuin itse haluaa.
- vakka+kansi
sanotaan, että jokainen löytää vastaparin ja yllättävästä paikasta. Ei ikinä tiedä. Onko missään ollut että mistä päin Teija on kotoisin? Tuli vaan mieleen kun muistuttaa erästä joka voi olla läheinen sukulainen.
- ulkonäöllä on väliä
Ikää 43, mutta päällepäin näytti vähintään 60 vuotiaalle. Muutama lyhyt suhde ja kuitenkin 3 lasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3381568- 3761315
- 61255
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2611187- 651162
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958