sääliksi kävi

tavikki

tämän Jounin ähemän kaunis morsmaikkuehdokas, joka putosi heti kättelyssä.
vaikka teija ei ole kaunis, niin uskon, että hänellä on iloinen mieli ja hyvä sydän. Sääli, että tuonnäköiset yleensä jä aina lehdellä soittelemaan..
Toivon tälle ehdokkaalle menestystä!!

6

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunnar P.

Julmaa, mutta minkäs sille voi. Pahaa teki katsoa ja sääliksi kävi.
      Mutta loppupelissä tilit tasaantuu ja hän voi olla kiitollinen, että ulkonäkö suojeli. Ei oo helppoa menestyneilläkään tässä mailmassa.

• onhan hän

itse antamiensa tietojen mukaan aikaisemmin jo seurustellut "muutaman kerran pieniä pätkiä" ja ehkä sen seurauksena hänellä onkin kolme lasta. Menestystä on ollut hänelläkin.
        Mutta tässä nimenomaisessa kilpailussa Jouni on etsimässä morsianta, eikä häntä nyt ehkä niinkään kiinnosta löytää itselleen mummoa. Pakosta tuleekin mieleen, että minkälaisiin tietoihin perustuen hän ylipäänsä joutui tai pääsi neljän ehdokkaan joukkoon -- olivatko kaikki Jounin saamat tiedot aivan ajantasalla?
        Ken leikkiin ryhtyy, hän leikin kestäköön. Ei satujen prinssi ratsasta valkoisella hevosella Teijankaan elämään.

• tiktaktiktaktiktak

Morsmaikkuehdokas saa olla vaan hyvillään kun ei jatkoon päässyt. Jouni on niin umpijuntti "tik-tak" kävelijä kuin olla voi. Olkoon vaan Pariksen, Celinen, pamelan ja Tanja -lehmiensä kanssa. Ei sille muut annakaan...

• mielenkiintoisin
        tiktaktiktaktiktak kirjoitti:

Morsmaikkuehdokas saa olla vaan hyvillään kun ei jatkoon päässyt. Jouni on niin umpijuntti "tik-tak" kävelijä kuin olla voi. Olkoon vaan Pariksen, Celinen, pamelan ja Tanja -lehmiensä kanssa. Ei sille muut annakaan...

tapaus tässä ohjemassa, kyllä hän osaa asiansa hoitaa. On aivan turha sääliä ohjelmasta tippuneita, se kuuluu tähän formaattiin. Eihän Jounikaan voi mitään haaremia perustaa, tuskin hän sitä edes haluaa.
        Seuratkaapa nyt vähän aikaa, kun aisiat alkavat luistaa, Jounikin kuoriutuu kuin uutena miehenä tähän päivään ja kokee todellisen muodonmuutoksen, hänen komeutensa vain lisääntyy, niin uskon käyvän.
        No minä itse nyt olen vain tällainen vähän fiksumpi mieshenkilö ja voin hyvin ymmärtää Jounin tilanteen. Sen vain sanon, että turha tässä vaiheessa on enää naisten mitenkään huolestua. Jouni kyllä hoitaa homman kotiin niin kuin itse haluaa.

• vakka+kansi

sanotaan, että jokainen löytää vastaparin ja yllättävästä paikasta. Ei ikinä tiedä. Onko missään ollut että mistä päin Teija on kotoisin? Tuli vaan mieleen kun muistuttaa erästä joka voi olla läheinen sukulainen.

• ulkonäöllä on väliä

Ikää 43, mutta päällepäin näytti vähintään 60 vuotiaalle. Muutama lyhyt suhde ja kuitenkin 3 lasta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72