sääliksi kävi

tavikki

tämän Jounin ähemän kaunis morsmaikkuehdokas, joka putosi heti kättelyssä.
vaikka teija ei ole kaunis, niin uskon, että hänellä on iloinen mieli ja hyvä sydän. Sääli, että tuonnäköiset yleensä jä aina lehdellä soittelemaan..
Toivon tälle ehdokkaalle menestystä!!

6

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunnar P.

      Julmaa, mutta minkäs sille voi. Pahaa teki katsoa ja sääliksi kävi.
      Mutta loppupelissä tilit tasaantuu ja hän voi olla kiitollinen, että ulkonäkö suojeli. Ei oo helppoa menestyneilläkään tässä mailmassa.

      • onhan hän

        itse antamiensa tietojen mukaan aikaisemmin jo seurustellut "muutaman kerran pieniä pätkiä" ja ehkä sen seurauksena hänellä onkin kolme lasta. Menestystä on ollut hänelläkin.
        Mutta tässä nimenomaisessa kilpailussa Jouni on etsimässä morsianta, eikä häntä nyt ehkä niinkään kiinnosta löytää itselleen mummoa. Pakosta tuleekin mieleen, että minkälaisiin tietoihin perustuen hän ylipäänsä joutui tai pääsi neljän ehdokkaan joukkoon -- olivatko kaikki Jounin saamat tiedot aivan ajantasalla?
        Ken leikkiin ryhtyy, hän leikin kestäköön. Ei satujen prinssi ratsasta valkoisella hevosella Teijankaan elämään.


      • tiktaktiktaktiktak

        Morsmaikkuehdokas saa olla vaan hyvillään kun ei jatkoon päässyt. Jouni on niin umpijuntti "tik-tak" kävelijä kuin olla voi. Olkoon vaan Pariksen, Celinen, pamelan ja Tanja -lehmiensä kanssa. Ei sille muut annakaan...


      • mielenkiintoisin
        tiktaktiktaktiktak kirjoitti:

        Morsmaikkuehdokas saa olla vaan hyvillään kun ei jatkoon päässyt. Jouni on niin umpijuntti "tik-tak" kävelijä kuin olla voi. Olkoon vaan Pariksen, Celinen, pamelan ja Tanja -lehmiensä kanssa. Ei sille muut annakaan...

        tapaus tässä ohjemassa, kyllä hän osaa asiansa hoitaa. On aivan turha sääliä ohjelmasta tippuneita, se kuuluu tähän formaattiin. Eihän Jounikaan voi mitään haaremia perustaa, tuskin hän sitä edes haluaa.
        Seuratkaapa nyt vähän aikaa, kun aisiat alkavat luistaa, Jounikin kuoriutuu kuin uutena miehenä tähän päivään ja kokee todellisen muodonmuutoksen, hänen komeutensa vain lisääntyy, niin uskon käyvän.
        No minä itse nyt olen vain tällainen vähän fiksumpi mieshenkilö ja voin hyvin ymmärtää Jounin tilanteen. Sen vain sanon, että turha tässä vaiheessa on enää naisten mitenkään huolestua. Jouni kyllä hoitaa homman kotiin niin kuin itse haluaa.


    • vakka+kansi

      sanotaan, että jokainen löytää vastaparin ja yllättävästä paikasta. Ei ikinä tiedä. Onko missään ollut että mistä päin Teija on kotoisin? Tuli vaan mieleen kun muistuttaa erästä joka voi olla läheinen sukulainen.

    • ulkonäöllä on väliä

      Ikää 43, mutta päällepäin näytti vähintään 60 vuotiaalle. Muutama lyhyt suhde ja kuitenkin 3 lasta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe