Edullisia löytöjä. Minullakin myyntipaikka ( 91 )tällä hetkellä: hyviä naisten vaatteita, kenkiä, laukkuja.
Tule tekemään löytöjä!
Hietsumarket, Hesassa
5
684
Vastaukset 5
- PASKAA HALVALLA
kapinen KIRPPIS
- täältä kaukaa..
kesäisin hesassa ja aina hietsun kirpparilla. Jotain aina löytänyt ja monta hyvääkin. Miten kauppa käy talvella, onko se ulkona...?
- ei enää koskaan.....
Kyseessä on siis itsepalvelukirppis joka on hietsun torin kulmalla. Myynnissä paljon vanhaa tavaraa, vanhoja vaatteita, tarjonta ei muutu. Erehtynyt muutaman kerran käymään mutta ei kiitos enää koskaan.
- kannattaa tulla
on sisäkirppis, osoite on Hietalahden ranta 10 tai 11 (en muista tarkkaan)
- ei siis ulkokirppis.
Paikka 91 - tule tekemään löytöjä - hyviä naisten kevätvaatteita, kenkiä, laukkuja.
Ulkokirppis on kyllä parempi, mutta on auki vain kesällä.
- Anonyymi
epäasiallinen kohtelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2641002Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488