Rakkaat huuhaalaiset..Onko ulkonäkö Teille tärkiää...siis se miltä ihminen näyttää ??..
Vastaan itse itselleni..
Quules nyyh MuisQuuuuu..ei todellakaan ole..Tärkeintä on se mitä tuntee ja kokee..Tärkeintä on se mitä olet itsellesi ja muille..Ja ennenkaikkea...ARVOTTAMINEN on ANAALISTA...kertakaikkiaan.
Ja viel yksi tosi tärkiä pointti..Se mitä ne muut..(edelleenkin muut)ajattelevat sinusta...ei merkitse mitään..;o)...
Kysymys oikian olan takaa..
113
323
Vastaukset
(Vastaan kaikkien puolesta)
Jos sä näytät hyvältä, sä kirjotat hyvin. Silleen se menee, usko pois;)
Ja siks noi puskat onkin niin huonoja.- MuisQuuuuu
voi..tai saa olla noin..Mä en hevin usko tuohon. Toi on niin kylmää ja julmaa:o/...
MuisQuuuuu kirjoitti:
voi..tai saa olla noin..Mä en hevin usko tuohon. Toi on niin kylmää ja julmaa:o/...
rumat joutaa pitää turpansa kiinni..
- MuisQuuuuu
a-v kirjoitti:
Latasit meille suorituspaineita...;o)...
- TheEagles
Olet ehdottomasti oikeassa, varsinkin tuossa puska asiassa. ;-)
vastasitkin sen, mitä olin tässä sanomassa...en vaan saanut ulos sitä itsestäni.;-P
Satumainen.Nainen kirjoitti:
vastasitkin sen, mitä olin tässä sanomassa...en vaan saanut ulos sitä itsestäni.;-P
pukerra kovemmin;)
- rupisammakko17
TheEagles kirjoitti:
Olet ehdottomasti oikeassa, varsinkin tuossa puska asiassa. ;-)
Sulla vain työntää lahosta päästäsi läpi pajupuskaa. Siksi olet pajukoriin paskannettu pakaste
- pahapena
a-v kirjoitti:
tuli asiallista tekstii ;D
- haavuka-ahon.ajatelijja
kyllä se on mulle tärkeetä mutta toivottavasti ei ihmisille jotka tunnen tai tapaan
koska olen helvetin ruma.- MuisQuuuuu
Jaa, jaa..mittareita mitata rumuutta on niin paljon...Ja kukas sen määrittelee...??...
etta nayttaa rakkaalta. on se kauheen tarkeeta. kun aamulla heraa ja avaa silmat niin rakkaan nakönen on siina. semmonen tuntuu ihanalta :-)
- MuisQuuuuu
mut ei kai ulkonäkö ole se itsetarkoitus...??...
MuisQuuuuu kirjoitti:
etta nimenomaan on rakkaan nakonen. se on tarkoitus ja kaikki. siina on ihana avata simmuja aamulla ja vaikka paivatirsujen jalkeen :-)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
etta nimenomaan on rakkaan nakonen. se on tarkoitus ja kaikki. siina on ihana avata simmuja aamulla ja vaikka paivatirsujen jalkeen :-)
ihminen näyttää rakkaalta..:o)...
- öööööooooo
öööös pisteet
MuisQuuuuu kirjoitti:
aikaa eika paikkaa. laski sitten pulkalla makea tai kupsottelisi soffalla :-)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
aikaa eika paikkaa. laski sitten pulkalla makea tai kupsottelisi soffalla :-)
Eikä se katso edes sitä, et on tosi vaihainen...silti..näyttää rakkaalta...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
jaahas jaahas. kävin galleriassa nuuskimassa ja siellähän
oli kaunis mirri... tai miten sanois ettet loukkaannu
mirri sanasta... :) MuisQuuuuu kirjoitti:
Eikä se katso edes sitä, et on tosi vaihainen...silti..näyttää rakkaalta...;o)...
rakas nayttaa rakkaalta, oli se sitten miten se oli :-)
- MuisQuuuuu
haavuka-ahon.ajatelijja kirjoitti:
jaahas jaahas. kävin galleriassa nuuskimassa ja siellähän
oli kaunis mirri... tai miten sanois ettet loukkaannu
mirri sanasta... :)Paitsi et siel on kolme mirriä...;o)... Mut Sä tarkoitat varmaankin Mimmiä..Hää ko on niin estoton...poseeraakin silleen villissä asennossa;o)...
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
saa näyttämään toisenkin rakkaalle..Tai ei pelkästään näyttämään...myöskin tuntemaan...;o)..
Niihn..enkä tarkoita sillä toisella tälläkertaa naapurintätiä...;o)... - haavuka-ahon.ajatelijja
MuisQuuuuu kirjoitti:
Paitsi et siel on kolme mirriä...;o)... Mut Sä tarkoitat varmaankin Mimmiä..Hää ko on niin estoton...poseeraakin silleen villissä asennossa;o)...
juu oli ne kissatkin hienoja :)
kielibasa kirjoitti:
ihanasti samalla tavalla (tästäkin) aatellaan :)
- MuisQuuuuu
juu oli ne kissatkin hienoja :)
Kas..Sinullapas on hiano nikki...Melkeiastäs sukua Nuiskamuikkuselle..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
saa näyttämään toisenkin rakkaalle..Tai ei pelkästään näyttämään...myöskin tuntemaan...;o)..
Niihn..enkä tarkoita sillä toisella tälläkertaa naapurintätiä...;o)...tulee semmonen ihana høperøolo :-)
- ))))))
kielibasa kirjoitti:
mun øøssa on valiviiva :-)
jäit kiinni
aamulla heraa ja avaa silmat niin rakkaan nakönen on siina. semmonen tuntuu ihanalta :-) - MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
tulee semmonen ihana høperøolo :-)
miusta entistäkin kohelentimman...;o)....
iinamari kirjoitti:
ihanasti samalla tavalla (tästäkin) aatellaan :)
sulosesti høperøllinen :-)
- Sivuhuomautus.
MuisQuuuuu kirjoitti:
SE näyttää kuin auenneelta ruusulta, rakastelun jälkeen bokseri kuonolta kuolaamisineen.
MuisQuuuuu kirjoitti:
miusta entistäkin kohelentimman...;o)....
ja høperøinen on semmoisia ihanan mielen sanoja :-)
- MuisQuuuuu
Sivuhuomautus. kirjoitti:
SE näyttää kuin auenneelta ruusulta, rakastelun jälkeen bokseri kuonolta kuolaamisineen.
silti...vai..Mä en kyl voi yhtyä sinuun tossa asiassa..koska olen ehdottomasti pilityttöjä;o)...
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
ja høperøinen on semmoisia ihanan mielen sanoja :-)
posket kuumottavia..ja silmät sädehtiviä, että syke tiuhaan tykyttäviä tunnesanoja;o).. Eli paljon enemmän, kuin pelkkiä sanoja :o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
posket kuumottavia..ja silmät sädehtiviä, että syke tiuhaan tykyttäviä tunnesanoja;o).. Eli paljon enemmän, kuin pelkkiä sanoja :o)...
kuin pelkkia sanoja. ne on mielikuvia, kasitteita. jopa novelleja, runokirjoja. suuria massiivisia opuksia! :-)
)))))) kirjoitti:
jäit kiinni
aamulla heraa ja avaa silmat niin rakkaan nakönen on siina. semmonen tuntuu ihanalta :-)kirjoittanut varmaan joku muu. mulla on pilkuton nappis! :-)
kielibasa kirjoitti:
menee olo kun aika tassa kuluu :-)
mutta sehän on toisaalta ihan hyvä vaan että niin :)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
kuin pelkkia sanoja. ne on mielikuvia, kasitteita. jopa novelleja, runokirjoja. suuria massiivisia opuksia! :-)
...aisteja voimakkaasti stimuloivia teoksia..tekoja...;o).. Niin psyyken, kuin fyysisenkin energian superlähteitä..;o)...
iinamari kirjoitti:
mutta sehän on toisaalta ihan hyvä vaan että niin :)
høperøisena høyryaminen on taivaallista hommaa :-)
MuisQuuuuu kirjoitti:
...aisteja voimakkaasti stimuloivia teoksia..tekoja...;o).. Niin psyyken, kuin fyysisenkin energian superlähteitä..;o)...
kohelentista saisi tulivuorellisen tekstia! himalajallisen proosaa. suuren supernovallisen sivumarginaaleja! :-)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
kohelentista saisi tulivuorellisen tekstia! himalajallisen proosaa. suuren supernovallisen sivumarginaaleja! :-)
sillepäälle satutaan..No..sellaista rakkaus teetättää..Muuttaa värit niin kirkkaan utuisiksikin...;o)...
kielibasa kirjoitti:
høperøisena høyryaminen on taivaallista hommaa :-)
ihan höpelöisenä kun yhessä höyryilee niin eipä taia olla olemassakaan mitään yhtä ihanaa...:)
MuisQuuuuu kirjoitti:
sillepäälle satutaan..No..sellaista rakkaus teetättää..Muuttaa värit niin kirkkaan utuisiksikin...;o)...
galakseista maan pinnalle ja rakkauen kukkaloistoon :-)
iinamari kirjoitti:
ihan höpelöisenä kun yhessä höyryilee niin eipä taia olla olemassakaan mitään yhtä ihanaa...:)
mutta pulkkamaessa ei parane hirmusti høyryta. ettei sula lumet poies :-)
- willivatukka
iinamari kirjoitti:
Ihanan huajaisen makeat lirkutuksenne ovat niin:))))))
kielibasa kirjoitti:
mutta pulkkamaessa ei parane hirmusti høyryta. ettei sula lumet poies :-)
mua se ei haittais yhtään :)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
galakseista maan pinnalle ja rakkauen kukkaloistoon :-)
kun se on maanvetovoimaakin väkevänpää...;o)...
willivatukka kirjoitti:
Ihanan huajaisen makeat lirkutuksenne ovat niin:))))))
ihana jos tykkäät :)
iinamari kirjoitti:
mua se ei haittais yhtään :)
eihan pulkka luista jos vallan kivea on alus? :-)
MuisQuuuuu kirjoitti:
kun se on maanvetovoimaakin väkevänpää...;o)...
rakastua kovasti kun hyppaa laskuvarjolla! :-)
- willivatukka
iinamari kirjoitti:
ihana jos tykkäät :)
Lisää tällaista;))))
kielibasa kirjoitti:
eihan pulkka luista jos vallan kivea on alus? :-)
jos se pulkka ei luista nin sitten se kaatuu...:)
willivatukka kirjoitti:
Lisää tällaista;))))
me yritetään kovasti kyllä tällasta aina välillä ylläpitää...:)
iinamari kirjoitti:
jos se pulkka ei luista nin sitten se kaatuu...:)
sitten ei hyvaa seuraa ollenkaan :-)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
rakastua kovasti kun hyppaa laskuvarjolla! :-)
itsessään on jo hyppy tuntemattomaan..Hyppy vaalianpunaisella laskuvarjolla..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
itsessään on jo hyppy tuntemattomaan..Hyppy vaalianpunaisella laskuvarjolla..;o)...
vaalianpunanen laskuvarjo ja ruusunpunaset lasit...ei voi olla ainakaan tyyliltään huono yhistelmä :)
- willivatukka
iinamari kirjoitti:
me yritetään kovasti kyllä tällasta aina välillä ylläpitää...:)
Hyvä juttu. On niin mukava välillä lukea jotain mukavan siirappista, jatkuvan karvaan suolaisen sijasta.)
MuisQuuuuu kirjoitti:
ja ruusunpunaset lasit simmuilla :-)
willivatukka kirjoitti:
Hyvä juttu. On niin mukava välillä lukea jotain mukavan siirappista, jatkuvan karvaan suolaisen sijasta.)
sitä vaan miettii aina sitten...mutta toisaalta, ihan sama mitä kukakin aattelee - eihän näitä oo pakko kenenkään lukee :)
iinamari kirjoitti:
vaalianpunanen laskuvarjo ja ruusunpunaset lasit...ei voi olla ainakaan tyyliltään huono yhistelmä :)
siitahan taa taisi lahtea :-)
- willivatukka
iinamari kirjoitti:
sitä vaan miettii aina sitten...mutta toisaalta, ihan sama mitä kukakin aattelee - eihän näitä oo pakko kenenkään lukee :)
vapaaehtoista kaikki. Mutta ihanaa Maananta-illan jatkoa kaikille:))
willivatukka kirjoitti:
vapaaehtoista kaikki. Mutta ihanaa Maananta-illan jatkoa kaikille:))
sinullekin :)
- MuisQuuuuu
kielibasa kirjoitti:
ja ruusunpunaset lasit simmuilla :-)
laittaane lasit päähänsä;o)...
- öötön oo
kielibasa kirjoitti:
kirjoittanut varmaan joku muu. mulla on pilkuton nappis! :-)
vedatat imukieli;)
MuisQuuuuu kirjoitti:
laittaane lasit päähänsä;o)...
minen oo viela paassy eroon naista mustista laseista. pitaa iinaa katella kovasti jotta miten noita ruusunpunasia pidetaan :-)
siitä että se mitä muut aattelee ei merkkaa mitään, ainakaan mulle...toiset tykkää toiset ei ja mitä siittä??? mutta se ulkonäköjutska mennee niinkun kultanen sen nätisti muotoili :)
- MuisQuuuuu
epätarkka..aloituksessani..Tarkoitukseni oli ilmaista, et eihän maailma ole vain kauniiden ja rohkeiden..tai jotain tonne päin..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
epätarkka..aloituksessani..Tarkoitukseni oli ilmaista, et eihän maailma ole vain kauniiden ja rohkeiden..tai jotain tonne päin..;o)...
vaikka toisaalta...kaikkihan me semmosia ollaan :)
- MuisQuuuuu
iinamari kirjoitti:
vaikka toisaalta...kaikkihan me semmosia ollaan :)
oikein silmin katsellaan...Näin senimenomaan menee, jos vain laitetaan menee...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
olla tarkka noissa aloituksissa, ettei niis tulki lopetuksii, ai mut tää meniki nii vilosooffi seksi, et palataa alkuperäisee, perä mikä perä, tot maar ulkonäöllä on suurmerkitys, eihä noil kauneijarohkeil olis mittää verailukohtaa jos ei meit olis, niinko sillai...
- MuisQuuuuu
bar.sinistra kirjoitti:
olla tarkka noissa aloituksissa, ettei niis tulki lopetuksii, ai mut tää meniki nii vilosooffi seksi, et palataa alkuperäisee, perä mikä perä, tot maar ulkonäöllä on suurmerkitys, eihä noil kauneijarohkeil olis mittää verailukohtaa jos ei meit olis, niinko sillai...
ja humanistinen lähestyminen ko asiaan..Mä tykkään...:o)...
Ulkonäkö on OK..Mut tärkeintä on kuitenkin ihminen itse..siis sisältö...Kas..moni kakku päältä kaunis..jne...;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
oikein silmin katsellaan...Näin senimenomaan menee, jos vain laitetaan menee...;o)...
miksipäs ei laitettais...:)
- MuisQuuuuu
iinamari kirjoitti:
miksipäs ei laitettais...:)
teoissa...mielessä ja sydämessä..:o)...
- MuisQuuuuu
iinamari kirjoitti:
nimenomaan juur niin :)
tässäomassa ainutkertaisessa elämässä :o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
tässäomassa ainutkertaisessa elämässä :o)...
on muuten aivan ihana asia :)
- MuisQuuuuu
iinamari kirjoitti:
on muuten aivan ihana asia :)
tuntuikin, kuin suossa tarpoisi...niin..kas..askel muuttuikin keveämmäksi, kun oivalsi, et itsellään ne avaimet on onneen..;o)...
naiset ovat omalla tavallaan kauniita. Nooh, vilma nyt on asia erikseen. Hän on Lady ;))
- MuisQuuuuu
korjauksen lausuntoosi...Kaikki ihmiset, myöskin miehet....;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
korjauksen lausuntoosi...Kaikki ihmiset, myöskin miehet....;o)...
korjauksen lausuntoosi... yleensä miehet, ovat komeita ja naiset kauniita :)
- MuisQuuuuu
korjauksen lausuntoosi... yleensä miehet, ovat komeita ja naiset kauniita :)
...No olet..Mä odotin uljasta ritaria korjaamaan kömmähdykseni..
Mun mielestäni kuitenkin miehen vartalo on kaunis..ja eroottinen :o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Mun mielestäni kuitenkin miehen vartalo on kaunis..ja eroottinen :o)...sä olet hyvällä mielellä. Harva nainen miehistä noin hienosti puhuu :)
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mun mielestäni kuitenkin miehen vartalo on kaunis..ja eroottinen :o)...kömmähdystäni ja annan seuraavaksi uljaan ritarin korjata.
miehen vartalosta ei sano mitään kun en ole pilimiehiä. :) - MuisQuuuuu
michaelone kirjoitti:
sä olet hyvällä mielellä. Harva nainen miehistä noin hienosti puhuu :)
silmä lepää miehen vartalossa..Jokaisessa miehessä on jotain ihanaa..koskettavaa..mun mielestäni..;o)...
- MuisQuuuuu
kömmähdystäni ja annan seuraavaksi uljaan ritarin korjata.
miehen vartalosta ei sano mitään kun en ole pilimiehiä. :)anteeksipyyntöjä, kun väkisin kalastelin ritaria...Huoh..(turhamainen)...;o)...
tärkeä, muttei pääasia, ei oikeestaan mulle pelkkä ulkonäkö merkkaa mitään...pitää olla tietty harmonia toisen ihmisen kanssa.;)
- MuisQuuuuu
itseään ympäröivän kanssa...rakkaani..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
itseään ympäröivän kanssa...rakkaani..;o)...
rakkaani sullekin.;)
Tää nyt tuli aika äkkiä, en tiedä mitä tuo a-v tähän tuumaa?
Jospa se ei suutu pahasti.;-P- MuisQuuuuu
rakkaani sullekin.;)
Tää nyt tuli aika äkkiä, en tiedä mitä tuo a-v tähän tuumaa?
Jospa se ei suutu pahasti.;-Polinpas tahditon...Mut...sanottu, mikä sanottu..ja sitä ei hevin peruta;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
olinpas tahditon...Mut...sanottu, mikä sanottu..ja sitä ei hevin peruta;o)...
enää voi perua.;)
Ei hevillä eikä ilman heviä.;-P- MuisQuuuuu
enää voi perua.;)
Ei hevillä eikä ilman heviä.;-Phaluiskaan perua..Rakas, mikä rakas..;o)...
- Viivi.
Ja vielä sekin, että kaunis ihminen ei voi olla älykäs, on täysin tuulesta temmattu väite.
Ja kuka on kaunis? Sekin on makuasia. Kyllä jokaisen ulkonäöstä joku tykkää... jopa minunkin.
Ja tuo, että mitä muut ajattelevat, ei merkkaa mitään.
Niin sen pitäisi ollakin.
Tästä tuli mieleen, että mä melkein pidän sitä loukkauksena, jos joku alkaa ylistämään kauneutta.
Itte oman pärstänsä tietää ja tietää myös sen, ettei ole ikuisesti nuori. Jos ei pysty sanomaan samaa
kun olen kaheksankymppinen, niin mun mielestä kannattaa jättää sanomatta nytkin vaikka olenkin puolta nuorempi.
Ylistys kauniista silmistä voi olla poikkeus, nehän melkein säilyvät elämän läpi samanlaisina, ehkä väri vähän vaan haalistuu (ken tietää).
Eli ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä.- MuisQuuuuu
mä diggaan Sinua..Hienosti kirjoitettu..(haiskahti suoraan sydämestä tulevalta)...:o)...
Mä olen tavannut työurani aikana useita kauniita vanhuksia..Yksi kohta sata-vuotias..Ah..ikääntyäppä samoin...;o)...
- Vilma.
jos ei ole luonne kohdallaan---ja päinvastoin
mun maailmassa kauneus ei voita luonnetta---ja paskat muista
riittää kun tulee itsensä kans toimeen- MuisQuuuuu
Maailmassa ei mikään ole mustavalkoista...Vaik lapsena niin luulinkin, kun katselin mustavalkoista telkkua..siis luulin, et kaikki oli ennen mustavalkoista...;o)...
Ei tämmöiseen osaa ottaa muuten kantaa kuin olemalla samaa mieltä. Varmuuden vuoksi vaan en kerro, kenenkä kanssa.
- MuisQuuuuu
siinä vasta viisauden alku...Tosin voi sitä kutsua lojaalisuudeksikin...Tosin jotkut sanovat sen olevan savolaisuutta...;o)....
MuisQuuuuu kirjoitti:
siinä vasta viisauden alku...Tosin voi sitä kutsua lojaalisuudeksikin...Tosin jotkut sanovat sen olevan savolaisuutta...;o)....
Olenki oottanut, että milloin se viisastuminen oikee alakaa. Ikkeekin olis jo siihen nähe. Ehkä nyt sitte?
Savolaesuuvesta voet eppäillä, vaekka sutteettisavolaesuuvesta, mutta eipä taija sinullae olla mittää tojisteita siitä?- MuisQuuuuu
tuttumies kirjoitti:
Olenki oottanut, että milloin se viisastuminen oikee alakaa. Ikkeekin olis jo siihen nähe. Ehkä nyt sitte?
Savolaesuuvesta voet eppäillä, vaekka sutteettisavolaesuuvesta, mutta eipä taija sinullae olla mittää tojisteita siitä?savolainen savolaisen tunnistaa..;o)...
Tiesitkös..ettei savolaisuus ole pelkästään synnyinlahja..Savolaisuus on myöskin mielenlaatu...;o)...
Jo vaen..;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821