martin käytös

kotikatu best

Minusta martti on vähän outo hahmo kotikadussa vaikka onki jannen poika mut silti sen puheesta ei saa sellvää kunnolla ja toinen joka puhuu sekavasti on lauran poika jarkko sekin puhuu sekavasti

5

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53

Poikahan ei ole alunperin suomalainen. Lisäksi sarjassa nyt juuri on meneillään se aspergenin oireyhtymän selvittely. Jarkko edustaa sarjassa varsin hyvin ikäluokkansa söhlöjä.

• Arkipäivää

Kyllähän se Pirkko, vaikkakin afrikkalaisista vanhemmista, on suomalainen, kuten nimikin kertoo.
        Martti on tummaihoinen suomalainen.

Tuo epäselvä puhe ja käyttäytyminen muutenkin on yksi Kotikadun teemoista: meidän ajan ilmiöitä, arkipäivää. Nuoret on tuon kuuloisia.

• Latepoika
        Arkipäivää kirjoitti:

Kyllähän se Pirkko, vaikkakin afrikkalaisista vanhemmista, on suomalainen, kuten nimikin kertoo.
        Martti on tummaihoinen suomalainen.

Tuo epäselvä puhe ja käyttäytyminen muutenkin on yksi Kotikadun teemoista: meidän ajan ilmiöitä, arkipäivää. Nuoret on tuon kuuloisia.

varmaan, että Martin näyttelijä ei ole alun perin suomalainen. Monella Asperger-henkilöllä on hieman epäselvä puhetyyli.

• tarkkuutta
        Latepoika kirjoitti:

varmaan, että Martin näyttelijä ei ole alun perin suomalainen. Monella Asperger-henkilöllä on hieman epäselvä puhetyyli.

joillakin asseilla on mutta testit omat kokemukset lähipiirin asseista taas kertovat että as puhuu usein huoliteltua kirjakieltä vaikka olisi vahvalla murrealueella. Sukulaispoika alkoi puhumaan pienestä alkaen kirjakieltä ja kertoivat että vieraat kummastelleet ja luulleet että poika on jostain etelästä, kun puhuu niin.
        Syy selvisi myöhemmin. Muuten Martti ei sovi ihonvärinsä puolesta rooliinsa, koska äitikin on mulatti ja isä valkoinen. Miten pojasta tuli täysin musta?

• 91
        tarkkuutta kirjoitti:

joillakin asseilla on mutta testit omat kokemukset lähipiirin asseista taas kertovat että as puhuu usein huoliteltua kirjakieltä vaikka olisi vahvalla murrealueella. Sukulaispoika alkoi puhumaan pienestä alkaen kirjakieltä ja kertoivat että vieraat kummastelleet ja luulleet että poika on jostain etelästä, kun puhuu niin.
        Syy selvisi myöhemmin. Muuten Martti ei sovi ihonvärinsä puolesta rooliinsa, koska äitikin on mulatti ja isä valkoinen. Miten pojasta tuli täysin musta?

Olen saanut sen käsityksen, ettei sopivan väristä poikaa löytynyt rooliin. Ihonvärinsä puolesta hän ei tosiaankaan sovi Jannen ja Pirkon pojaksi, mutta parempaa ei ollut saatavilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe