dufva ja

immonen!!!!!!!!!

on pilannut suomen joukkueen.kiitti vitusti jyväskylä

17

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!

Oleppa hyvä vaan. Sama kaksikko perkele vieköön pilasi jypin menestysmahdollisuudet viime kaudella sm-liigassa.

• ei se...

avolava osaa valmentaa muita kuin keskustalaisia...

• efwwefwefe

kärppä pellethän siellä sekoilee katsoppas tarkemmin

• kun immonen

ei ollut kentällä pilaamassa leijonien peliä.joko se jalonen ymmärtäis että ei tosta immosesta ole maailman luokan tähdeksi.sama se avolava vois poistua sieltä vaihtoaitiosta ja mennä katsomoon jännämään pelejä immosen kanssa.

• tykjuek67k

Peli oli 6-0, kun Immonen hyppäsi ekan kerran askiin. Täytyypä todeta että hienosti muut leijonat pelaavat kun ei ole immoset pilaamassa.

• ja sen jälkeen

Suomi voitti ottelun 6-12, vai mitenkä se ny olikaan!?!

• jos ollaan
        ja sen jälkeen kirjoitti:

rehellisiä niin kertokaas jyppi fanit mitä järkeä oli ottaa immonen kisoihin mukaan ja jättää jussi jokinen kotiin.ettekä pysty väittämään vastaan etta herra avolavalla ei olisi asialla mitään tekimistä.

• ytrhtj6
        jos ollaan kirjoitti:

rehellisiä niin kertokaas jyppi fanit mitä järkeä oli ottaa immonen kisoihin mukaan ja jättää jussi jokinen kotiin.ettekä pysty väittämään vastaan etta herra avolavalla ei olisi asialla mitään tekimistä.

Immonen on loistava ylivoimapelaaja (käsittämätöntä ettei se ole saanut pelata sitä). Luulin että se valittiin ensisijaisesti juuri sen takia. Hän on myös vuoren varma rankkarin vetäjä, jotka ovat monesti kullan arvoisia kovissa peleissä. Eihän Jokinenkaan tosin hassumpi rankkarin ampuja ole. Kaikenkaikkiaan en itse usko Immosen valinnan olleen este Jokisen kisalipulle. Niin erilaista roolia heillä olisi joukkueessa ollut. Itse olisin jättänyt Miettisen tai Filppulan himaan ja Jokisen ilmanmuuta kisoihin.

Toi on muuten täyttä paskaa et RD:llä olis valtaa jättää änärin kuumin suomalainen pois kisoista. On sillä varmaan mielipiteet asioihin ja niitä myös kuunnellaan, mutta ei apuvalmentajat tee tuollaisia päätöksiä. Sehän ois voinu samantien ottaa kisoihin Tuppuraisen, Hytösen ja Pihlströmin. Olisivat pärjänneet pappoja paremmin.

• gegerhrtnsbnbs
        ja sen jälkeen kirjoitti:

Niin niin, eli Immonen on paska jätkä ku ei tehny usaa vastaan kahtatoista maalia kahdessa vaihdossa???

• se on...
        gegerhrtnsbnbs kirjoitti:

Niin niin, eli Immonen on paska jätkä ku ei tehny usaa vastaan kahtatoista maalia kahdessa vaihdossa???

muuten vaan paska! Eipä siitä oo mitään apua ollu (jos ei penkin lämmittämistä lasketa mukaan) näissä Olympialaisissa.

• mä kyl...
        ytrhtj6 kirjoitti:

Immonen on loistava ylivoimapelaaja (käsittämätöntä ettei se ole saanut pelata sitä). Luulin että se valittiin ensisijaisesti juuri sen takia. Hän on myös vuoren varma rankkarin vetäjä, jotka ovat monesti kullan arvoisia kovissa peleissä. Eihän Jokinenkaan tosin hassumpi rankkarin ampuja ole. Kaikenkaikkiaan en itse usko Immosen valinnan olleen este Jokisen kisalipulle. Niin erilaista roolia heillä olisi joukkueessa ollut. Itse olisin jättänyt Miettisen tai Filppulan himaan ja Jokisen ilmanmuuta kisoihin.

Toi on muuten täyttä paskaa et RD:llä olis valtaa jättää änärin kuumin suomalainen pois kisoista. On sillä varmaan mielipiteet asioihin ja niitä myös kuunnellaan, mutta ei apuvalmentajat tee tuollaisia päätöksiä. Sehän ois voinu samantien ottaa kisoihin Tuppuraisen, Hytösen ja Pihlströmin. Olisivat pärjänneet pappoja paremmin.

uskallan väittää, et Jussi Jokinen on 10 kertaa parempi rankuissa, ku joku vitun Immoska!

http://www.youtube.com/watch?v=zNNScnPVlLQ

Ja onhan se tehny pari maalia enemmän NHL:ssäkin, ku Immoska!

Eikä se oo saanu muutenkaan mitään aikaiseksi maajoukkueessa.

• tämä jyp fanit

• rebrtgbhyn

• ensimmäisessä
        rebrtgbhyn kirjoitti:

Mitäs tossa nyt oli? Kaks urpoo jauhaa. Miten toi liittyy jyp faneihin?????

viestissä.?mitä edellisesä videossa kerrotaan suomen valmennuksesta(DUFVA)???

vai ettekö ymmärrä siellä jyväskylässä sujuvaa suomen kieltä??

• trhyrhyjtj
        ensimmäisessä kirjoitti:

viestissä.?mitä edellisesä videossa kerrotaan suomen valmennuksesta(DUFVA)???

vai ettekö ymmärrä siellä jyväskylässä sujuvaa suomen kieltä??

"Dufva kuiskii jaloselle juttuja vaihtoaitiossa"

Mitä vittua?? Suomen kieli on kyllä kohtalaisesti hallussa, mutta sun pointtia tässä en kyllä kertakaikkiaan tajua. Kai tää on joku hauskakin läppä????

• Kyype
        trhyrhyjtj kirjoitti:

"Dufva kuiskii jaloselle juttuja vaihtoaitiossa"

Mitä vittua?? Suomen kieli on kyllä kohtalaisesti hallussa, mutta sun pointtia tässä en kyllä kertakaikkiaan tajua. Kai tää on joku hauskakin läppä????

Tosiaankin kuin joku toope supattaa koko pelin Jalosen korvaan jotain.Varmaan jotain imelää nuoleskelua.

• mitään supata...
        Kyype kirjoitti:

Tosiaankin kuin joku toope supattaa koko pelin Jalosen korvaan jotain.Varmaan jotain imelää nuoleskelua.

...se vaan nuolee Jukan korvaa (samalla tavalla, ku koira nuolee omistajansa korvaa)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe