tänään sattunut seuraavanlainen pikku episodi:
Koska en aiemmin päivällä saanut autoani sopimaan pihan parkkiin, päätin jättää sen edemmäs ja siirtää myöhemmin. Kun sitten muutaman tunnin päästä lähdin katiskaa siirtämään päätinkin samalla pistäytyä lähihuoltamolla kahvilla. Koska huoltamon piha oli täynnä autoja jouduin ajamaan toiselle huoltsikalle, matkalla kuitenkin poliisit nappasivat rikollisen kiinni ja rankaisivat rikesakolla(ajelin ilman turvavyötä).
Eli
- jos parkkitilaa olisi aiemmin talon pihassa ollut melkoisella varmuudella en olisi mihinkään lähtenyt
- Yleensä käytän turvavyötä, miksi juuri nyt sen jätin pois?
- Miksi ensimmäisen huoltamon piha oli täynnä? muistan pihasta lähtiessäni ajatelleeni, että kaitpa siinä on jokin tarkoitus kun täytyy tuonne toisaalle ajella
- Miksi ajoin juuri sitäkautta sinne toiselle huoltamolle, miksen lähtenyt toista tietä tai kolmannelle huoltsikalle?
- Miksen huomannut poliiseja hyvissä ajoin?
- Miksi poliisi huomasi puuttuvan turvavyön?
Tuntuuko kenestäkään muusta että aina kun asioiden on mahdollista mennä perseelleen, niin ne kyllä varmasti myös menevät? Itse olen huomannut suhteettoman usein olevani juuri se kaveri jonka voileipä putoaa lattialle väärinpäin.
Elämääni kuvaamaan sopii...
2
441
Vastaukset
- Anne
Oikeessa olet. Näin käy minullekkin usein, kun ei kaikkia vaihtoehtoja ajattele loppuun asti. Kahdesta on helppo valita ja sitten tuleekin valinneeksi sen kolmannen joka ei välttämättä ollut se oikea..
Toivon kuitenkin Kaikkea Hyvää elämääsi,muista että päätit tai teit mitä tahansa on oikein vaikka siltä ei tunnukkaan aina.
Aurinkoisin terkuin Anne- Hyvin menee
myös sulle menestystä elämään vaikka välillä tökkisikin. Tuossa muuten olen aivan samaa mieltä ettei päätöksiään takakäteen kannata murehtia. Tavallaan uskonkin etteivät ne minun valintani edes paljoa vaikuta, kohtalo vain päättää viskellä murikoilla ehkä useammin kuin olisi tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003