Tulee just Liviltä. Nää morsiamet on pimeitä.
Omia hääkokemuksia. Onko ne morsiot tai sulhot miten seonneita?
Häähullut!
6
384
Vastaukset
- sirpamaikkarilta.
Minä olen todella seonnut.
- sirpaslaikkarilla
...
- zakus
En kehtaa olla kertomatta faktoja ensimmäisistä ja viimeisistä häistäni, joissa rajuhkojen jatkojen jälkeen sulhanen katosi ja löytyi aamulla hotellihuoneesta parhaimman ystäväni sängystä hänen jalkojensa välistä.
Tämä hieman kismitti. Musta hän oli todella paha menetys - siis ystäväni.
(pimeä häähymiö)- Noona
toi ole totta? Tulin ihan surulliseksi sun puolesta.
- zakus
Noona kirjoitti:
toi ole totta? Tulin ihan surulliseksi sun puolesta.
Eihän netissä mistään voi olla varma - siis siitä mitä lukee ja kokee.
Oli siinä ovella muistaakseni muitakin. Mutta oikeastaan ainut mitä mä todella muistan tuosta aamusta oli se tunne miten mun käsivarret irtosivat ja putosivat lattialle, siis niin kuin että mä olin jokin palikkakasa joka romahti läjäksi erilaisia värejä hotellin käytävälle, kun näin hämärästä valoon sisään.
En saa näkemääni tänäkään päivänä kunnolla mieleeni. Liekö totta ollut ollenkaan. Ma tiä. - alright
zakus kirjoitti:
Eihän netissä mistään voi olla varma - siis siitä mitä lukee ja kokee.
Oli siinä ovella muistaakseni muitakin. Mutta oikeastaan ainut mitä mä todella muistan tuosta aamusta oli se tunne miten mun käsivarret irtosivat ja putosivat lattialle, siis niin kuin että mä olin jokin palikkakasa joka romahti läjäksi erilaisia värejä hotellin käytävälle, kun näin hämärästä valoon sisään.
En saa näkemääni tänäkään päivänä kunnolla mieleeni. Liekö totta ollut ollenkaan. Ma tiä.zakuksella näyttää olevan aika pahoja hallusinaatioita, joten voi suoraan skipata sen viestit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900