Tulee just Liviltä. Nää morsiamet on pimeitä.
Omia hääkokemuksia. Onko ne morsiot tai sulhot miten seonneita?
Häähullut!
6
398
Vastaukset
- sirpamaikkarilta.
Minä olen todella seonnut.
- sirpaslaikkarilla
...
- zakus
En kehtaa olla kertomatta faktoja ensimmäisistä ja viimeisistä häistäni, joissa rajuhkojen jatkojen jälkeen sulhanen katosi ja löytyi aamulla hotellihuoneesta parhaimman ystäväni sängystä hänen jalkojensa välistä.
Tämä hieman kismitti. Musta hän oli todella paha menetys - siis ystäväni.
(pimeä häähymiö)- Noona
toi ole totta? Tulin ihan surulliseksi sun puolesta.
- zakus
Noona kirjoitti:
toi ole totta? Tulin ihan surulliseksi sun puolesta.
Eihän netissä mistään voi olla varma - siis siitä mitä lukee ja kokee.
Oli siinä ovella muistaakseni muitakin. Mutta oikeastaan ainut mitä mä todella muistan tuosta aamusta oli se tunne miten mun käsivarret irtosivat ja putosivat lattialle, siis niin kuin että mä olin jokin palikkakasa joka romahti läjäksi erilaisia värejä hotellin käytävälle, kun näin hämärästä valoon sisään.
En saa näkemääni tänäkään päivänä kunnolla mieleeni. Liekö totta ollut ollenkaan. Ma tiä. - alright
zakus kirjoitti:
Eihän netissä mistään voi olla varma - siis siitä mitä lukee ja kokee.
Oli siinä ovella muistaakseni muitakin. Mutta oikeastaan ainut mitä mä todella muistan tuosta aamusta oli se tunne miten mun käsivarret irtosivat ja putosivat lattialle, siis niin kuin että mä olin jokin palikkakasa joka romahti läjäksi erilaisia värejä hotellin käytävälle, kun näin hämärästä valoon sisään.
En saa näkemääni tänäkään päivänä kunnolla mieleeni. Liekö totta ollut ollenkaan. Ma tiä.zakuksella näyttää olevan aika pahoja hallusinaatioita, joten voi suoraan skipata sen viestit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802