pikavippikierteeseen joutuneilta henkilöiltä. Kerään tarinoita tulevaa dokumenttielokuvaani varten.
Voit kirjoittaa täysin vapaasti tai vastata joihinkin seuraavista kysymyksistä:
- minkälaisessa tilanteessa otit ensimmäisen pikavippisi?
- kuinka monta vippiä sinulla on ollut pahimmillaan yhtä aikaa?
- tietääkö lähipiirisi, että otat/otit pikavippejä?
- miten olet yrittänyt päästä pois pikavippikierteestä?
- miten sinua on kohdeltu pikavippi- ja perintäfirmoissa kun olet joutunut maksuvaikeuksiin?
- miten pikavipit ovat vaikuttaneet ihmissuhteisiisi?
- ovatko vanhempasi/ sukulaisesi auttaneet sinua?
- oletko joutunut tinkimään päivittäisistä menoista kuten ruoasta pikavippilaskujen vuoksi?
- ovatko matkapuhelinlaskusi nousseet kohtuuttomasti pikavippien ottamisen takia?
- miten selvisit/ ajattelit selvitä pikavippiveloista?
- millaisia tunteita pikavippikierre aiheuttaa sinussa?
- mainitse myös ikä ja sukupuoli
Toivon tarinoita sähköpostilla seuraavaan osoitteeseen.
[email protected]
Käsittelen tekstit ehdottoman luottamuksellisesti. Kiitos jo etukäteen.
ETSIN TARINOITA
5
414
Vastaukset
- lolzlol
Tulee varmaan todella uskottava dokumentti kun jengi kertoo sulle mitä sattuu tarinoita. Mitä jos lukaisisit tän palstan viestejä ja toteaisit itse kuinka vajaaälyistä porukkaa täällä kirjottaa.
- itsaria!
itsaria oon täss meinannu. puhelinlaskut on pilvissä. joo, minkälaisia tunteita vippikierre aiheuttaa.??? lolzlol kertoo, että voisit lueskella näitä viestiketjuja ja lainat ja velka- palstalla on samanlaisia kertomuksia. ett lukemaan vaan.
- Haloo!?
jos vaan hinnasta sovitaan, et kai kuvittele et kertosin sydäntä riipasevan tarinani ilmaseks? :P
- tositarinat
Tarinaa kyllä piisaa kun hinnasta sovitaan :D
- 3+6
www.vippikierre.com blogissa on aika monta vippaustarinaa. Sieltä voisit vaikka aloittaa tuon tarinoiden etsimisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481