Isänä mietin miksi taivaan isä tekee erilailla?

isä täältä

Oletan että täällä on muitakin isiä jotka lukee tätä sivua.Joten esim.jos minun lapseni tekee jotain väärin,pahaa tai muuta vastaavaa niin lapseni on minulle yhtä rakas.Aina.Ei sellaista päivää tule että hylkään lapseni.Joten kummastuttaa jos kerta jumala(taivaan isä)hylkäsi jeesuksen?Oman poikansa kuten jeesus ristillä kysyi että isäni isäni miksi hylkäsit poikasi?Ja kun meistä ihmisistä puhutaan jumalan lapsina joissakin yhteyksissä niin miksi hylkää meidät jotka elää omasta mielestämme oikein vaikkei ihan ehkä raamatun mukaan eläkään?Ymmärrän jos rankaisee jotenkin ja ottaa sitten kotia ja hyväksyy mutta että hylkää?Tai kuten eräässä ketjussa oli maininta että revitään kappaleksi ei uskovat ja väärin eläneet?Itse en ainakaan omaa lastani kohtelis sillä tavalla.

4

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa2008

      psalmeja.Katso alta psalmi 22.2.

      22:1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Aamuruskon peura"; Daavidin virsi.
      22:2 Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja?
      22:3 Jumalani, minä huudan päivällä, mutta sinä et vastaa, ja yöllä, enkä voi vaieta.
      22:4 Ja kuitenkin sinä olet Pyhä, jonka istuin on Israelin kiitosvirtten keskellä.
      22:5 Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.
      22:6 He huusivat sinua ja pelastuivat; he luottivat sinuun eivätkä tulleet häpeään.
      22:7 Mutta minä olen mato enkä ihminen, ihmisten pilkka ja kansan hylky.
      22:8 Kaikki, jotka minut näkevät, pilkkaavat minua, levittelevät suutansa, nyökyttävät ilkkuen päätään:
      22:9 "Jätä asiasi Herran haltuun. Hän vapahtakoon hänet, hän pelastakoon hänet, koska on häneen mielistynyt."
      22:10 Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
      22:11 sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta.

    • Eleinu

      Miten Jumala sinun mielestäsi olisi voinut Sanansa paikkansapitävyyden, totuuden ja kestävyyden muuten koetella kuin että "Sana tuli lihaksi" ja "Sana on Jumala" eli Jeesus (Jeesushan sanoi Isä ja minä olemme yhtä). Kun ihmiskunta yhden ihmisen tähden lankesi, oliko Jumalalla muuta mahdollisuutta kuin joko hyljätä ihmiskunta tai pelastaa luotunsa kulkemalla itse ihmisen tien, mutta ilman syntiä? Hän ei hyljännyt ihmislasta synteinensä kuolemaan, vaan kulki itse saman tien tuonelaan asti, mutta ilman syntiä.
      Kun Sana eli Jeesus kulki tuonelaan asti, Kuolema ei voinut häntä pitää, koska Jumalassa ei ole valhetta eikä syntiä. Joten ei Jumala Poikaansa eli Sanaansa hyljännyt, ei se edes ollut mahdollista, Jumala ja Hänen Sanansa elää tänä päivänä ja on tosi.

      • väärä omena

        Kun ihmiskunta yhden ihmisen tähden lankesi. Siis, oliko syynä se omena väärästä puusta, voi kauhistus.
        Sekö oli niin suuri virhearvio, meni omenapuut sekaisin. Siitähän sitä sitten täytyy ruveta oikein
        hartiavoimin ihmiskuntaa kurmoottamaan, laitetaan ainokainen poika ristille riippumaan, että
        yksikään joka häneen uskoo, ei hukkuisi, vaan hänellä olisi iänkaikkinen elämä, jotenkin näin se meni.

        Minkähän takia? Kai vähempikin olisi riittänyt. Ei kai omenavarkaudesta sentään ainoaa poikaansa
        kuolemaan tuomita, aika tyly isäksi.


      • Ideos
        väärä omena kirjoitti:

        Kun ihmiskunta yhden ihmisen tähden lankesi. Siis, oliko syynä se omena väärästä puusta, voi kauhistus.
        Sekö oli niin suuri virhearvio, meni omenapuut sekaisin. Siitähän sitä sitten täytyy ruveta oikein
        hartiavoimin ihmiskuntaa kurmoottamaan, laitetaan ainokainen poika ristille riippumaan, että
        yksikään joka häneen uskoo, ei hukkuisi, vaan hänellä olisi iänkaikkinen elämä, jotenkin näin se meni.

        Minkähän takia? Kai vähempikin olisi riittänyt. Ei kai omenavarkaudesta sentään ainoaa poikaansa
        kuolemaan tuomita, aika tyly isäksi.

        Kuule, ihan sama onko kysymyksessä, minkä tahansa Jumalan kieltämän asian tekeminen. Silloin kun sinä tai minä uhmaamme Jumalaa ja sanomme, ettei se asia noin ole ja minähän en sinua tottele emme ainoastaan ole tottelemattomia vaan haluamme jumalaksi Jumalan paikalle. Haluamme itse päättää mikä on oikein, mikä väärin, itse valita mitä valitsemme, yksinkertaisesti tehdä elämällämme mitä haluamme. Sellainen ihminen, joka näin haluaa tehdä on vain yksi miljoonista toisinnoista, mitä tapahtui ensimmäisen ihmisen elämässä eli ylpeä ihminen, joka ei tarvitse Jumalaa, vaan haluaa olla omassa elämässään Jumalan paikalla. Ja Jumalahan antaa tällaisen ihmisen olla omassa erinomaisuudessaan ihan rauhassa, Hän ei pakota ketään uskomaan itseensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe