Testaa Sukupuolesi

30

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuu

      Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

      Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.


      Hitsit..kyl mä raskaana ollessa tunsin itteni naiseksi..jopa naiselliseksi naiseksi...;o)...

      • sama vastaus minulle;)) mutta ilman tota lisälausetta "sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta".
        Koska en ainakaan tietääkseni ole ollut raskaana, en voi suoraan verrata olotilaa siltä osin;))


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        sama vastaus minulle;)) mutta ilman tota lisälausetta "sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta".
        Koska en ainakaan tietääkseni ole ollut raskaana, en voi suoraan verrata olotilaa siltä osin;))

        kertoo ihmiluonteesta, jolle ihminen ihmiselle on tärkein..ei se sukupuoli...;o)...


      • Riehupetteri
        bar.sinistra kirjoitti:

        sama vastaus minulle;)) mutta ilman tota lisälausetta "sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta".
        Koska en ainakaan tietääkseni ole ollut raskaana, en voi suoraan verrata olotilaa siltä osin;))

        let mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juurikaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

        Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

        HUIJAUSTA.olen tasapainoinen jä lähes täydellinen omasta mielestäni :)


      • Riehupetteri kirjoitti:

        let mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juurikaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

        Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

        HUIJAUSTA.olen tasapainoinen jä lähes täydellinen omasta mielestäni :)

        tekstin perusteella voisit salaa pukeutua naiseksi jotta epäluulot häviäisivät, nii ja sit naisena tintata nakkarilla jotain kuonoon;)))


      • Riehupetteri
        bar.sinistra kirjoitti:

        tekstin perusteella voisit salaa pukeutua naiseksi jotta epäluulot häviäisivät, nii ja sit naisena tintata nakkarilla jotain kuonoon;)))

        pst kirjoita pienemmällä ettei mu salaharrastukset selvii
        kaikille :)


    • GreenBean

      kuulemma sellainen neutraali ;( Onko se siis mikään ;((

    • Cassis-Alma

      Jaha, että tämmönen tapaus olen ;o),,,



      Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

      Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

      Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

    • Vilma.

      bar.sinatra on mies
      muisQu on nainen
      riehupetteri on mies
      geenbean on nainen tai joku
      huomaatteko miten älykäs mä oon---vaikka en testannukkaan

      • GreenBean

        olisin mäkin osannut testaamattakin sanoa, että olen nainen tai joku :O)))
        Mutta mikäs sä itse olet, se ei selvinnyt?


      • Vilma.
        GreenBean kirjoitti:

        olisin mäkin osannut testaamattakin sanoa, että olen nainen tai joku :O)))
        Mutta mikäs sä itse olet, se ei selvinnyt?

        moon vilma--siis lady
        ja sää et olis kyllä osannut---älä mulle ala


      • GreenBean
        Vilma. kirjoitti:

        moon vilma--siis lady
        ja sää et olis kyllä osannut---älä mulle ala

        lady, enkä mä rupee tappelemaan, jupisen täällä ittekseni *olisinpas osannut, varmasti olisin* :))
        No, mikä sä olet, muu kuin lady, nainen, mies vai sekoituspussi ;))


      • 67+87
        GreenBean kirjoitti:

        lady, enkä mä rupee tappelemaan, jupisen täällä ittekseni *olisinpas osannut, varmasti olisin* :))
        No, mikä sä olet, muu kuin lady, nainen, mies vai sekoituspussi ;))

        vilma miesmäinen olio


      • Vilma. kirjoitti:

        moon vilma--siis lady
        ja sää et olis kyllä osannut---älä mulle ala

        ei tulis mieleenkään eppäillä etteikö vilma olis lady, nii enkä mää kyl uskalla edes mietii tota sukupualt, eiks ladyt o vähä niinku naisii, kait:o)


      • GreenBean
        67+87 kirjoitti:

        vilma miesmäinen olio

        tietoo vai pelkkää arvailua ;))


      • Vilma.
        67+87 kirjoitti:

        vilma miesmäinen olio

        höpötät...mä en leiki sun kaa


      • lady kakka
        bar.sinistra kirjoitti:

        ei tulis mieleenkään eppäillä etteikö vilma olis lady, nii enkä mää kyl uskalla edes mietii tota sukupualt, eiks ladyt o vähä niinku naisii, kait:o)

        ranssuja ne o


      • Vilma.
        bar.sinistra kirjoitti:

        ei tulis mieleenkään eppäillä etteikö vilma olis lady, nii enkä mää kyl uskalla edes mietii tota sukupualt, eiks ladyt o vähä niinku naisii, kait:o)

        tulis mieleenkään epäillä ettei bar.sinatra vai mikä se oli ole getleman
        oot sää ...oot


      • miksi ???
        lady kakka kirjoitti:

        ranssuja ne o

        Niin siihen tulee joku paskaaivo pilaamaan ketjun


      • ne ei hallitse
        miksi ??? kirjoitti:

        Niin siihen tulee joku paskaaivo pilaamaan ketjun

        huuhaan syvintä olemusta, ja jotain vaan pitää söhertää väliin. Niille tulee muuten paha mieli, ja menee yöunet jos eivät tuu huomatuksi, silleen se kait menee.


    • "SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN

      kuvauksesi
      Sinussa on paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.

      Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyytä. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä."

      jotta semmosta...

      mur

      • täytyy lopettaa toi punttien nostelu ni häviää ne maskuliiniset osat,))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        täytyy lopettaa toi punttien nostelu ni häviää ne maskuliiniset osat,))

        nostella puntteja,
        mun lihakset on hankittu raskaalla työllä :P

        mur


    • ..Tämä tieto on hyvä säilyttää ja laitan sen talteen X-failiin.
      Testin tulos ei yllättänyt, olisin hyvin hämmästynyt ja huolestunut, jos lopputulos olisi ollut jotain muuta...

      SINÄ OLET NAINEN
      Kuvauksesi
      Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

      Haluat liittyä naisten ryhmään ja hyvin selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

      Naisellisuuspisteesi: 10
      Miehekkyyspisteesi: -32

      • tieto on aina tärkeää, minäkin, pimeässä yrittäessäni kopeloida olettamaani naista, ja vastaan tuliski jotain sellaista jota nyt ei välttämättä haluais, ni sais aikaan keskisuuren paniikin ja vähintään kaksviikkoo kestävän trauman ;)9


      • bar.sinistra kirjoitti:

        tieto on aina tärkeää, minäkin, pimeässä yrittäessäni kopeloida olettamaani naista, ja vastaan tuliski jotain sellaista jota nyt ei välttämättä haluais, ni sais aikaan keskisuuren paniikin ja vähintään kaksviikkoo kestävän trauman ;)9

        ..huomasitko, että mun miehekkyyspisteet menivät pakkasen puolelle, siis minussa ei ole jätkä-aineksia pätkääkään, hieman huolestuttavaa ja pahoin pelkään, että mun katu-uskottavuus kärsii pahasti.
        *neitiosasto nyrpistää nenäänsä* =@))


      • puskakyllikki
        tosi..typy kirjoitti:

        ..huomasitko, että mun miehekkyyspisteet menivät pakkasen puolelle, siis minussa ei ole jätkä-aineksia pätkääkään, hieman huolestuttavaa ja pahoin pelkään, että mun katu-uskottavuus kärsii pahasti.
        *neitiosasto nyrpistää nenäänsä* =@))

        NYT LOPPU TURHAT TESTI PRKL.
        Kättä haaruksiin ja kokeilemaan onko siellä KYRPÄ vai VITTU
        sillä se selviäää.


      • puskakyllikki kirjoitti:

        NYT LOPPU TURHAT TESTI PRKL.
        Kättä haaruksiin ja kokeilemaan onko siellä KYRPÄ vai VITTU
        sillä se selviäää.

        Mitäs mulle huudat?
        Mene mölyämästä!


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..huomasitko, että mun miehekkyyspisteet menivät pakkasen puolelle, siis minussa ei ole jätkä-aineksia pätkääkään, hieman huolestuttavaa ja pahoin pelkään, että mun katu-uskottavuus kärsii pahasti.
        *neitiosasto nyrpistää nenäänsä* =@))

        ongelmatilanteis sä voit kevyesti sannoo , sillaitten naisellisesti, UiiiHHH, ja sit ottaa se korkokenkä ja pamauttaa sillä häirihtijää,,

        kyl ko noi pisteet on melkeen talvilämpötiloissa ni vain epäilevät Tuomaat eivät vielä usko ;))


      • puskakyllikki
        tosi..typy kirjoitti:

        Mitäs mulle huudat?
        Mene mölyämästä!

        en mä sulle... :)
        kunhan möläytin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe