Galleriasta

Uudistusten aikaan oli melkoinen kalapaliikki siitä kuka uskaltaa laittaa oikeat tiedot galleriaan ja sitä ennen kuka uskaltaa kirjautua omalla nimellä.Puhetta oli terävin sävyin, että hullu joka uskoo.
Mä ajattelin olla vähemmän hullu ja laitoin kotipaikakseni toisen, tosin ennen asunut ko paikassa, mutta nyt ottaa pattiin kun olen hämmentämässä väärällä paikkakunnalla asuvana toisia ihmisiä. Vierskirjaa nyt tässä eniten ajattelen.
Mistä mä saisin pois sen kotipaikan galleriasta kun ei tee mieli valehdella ja ei vaihtaakaan sitä paikkaa.
Mää oon mä ja mä asun tällä tontilla.

9

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

Sieltä jostain asetuksista, mitä sulla on ruksattuna näkyvillä. Tutki sieltä. En muista nyt tarkalleen ulkoa, mutta käy ne kaikki läpi sieltä.

• pirpzuzeiccu

Päivitä profiilia --> Käyttäjätiedot --> Ota ruksi pois sieltä "Kunta" kohdasta ja tallenna asetukset. Sitte ei enää pitäis näkyä.

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

Päivitä profiilia --> Käyttäjätiedot --> Ota ruksi pois sieltä "Kunta" kohdasta ja tallenna asetukset. Sitte ei enää pitäis näkyä.

tehdä mitään :(

• rekkautunut
        tintti.kotivintti kirjoitti:

galleriassa on kohta josta voi itse päättää, näkyykö nimi, ikä, paikkakunta.
        sieltä vaan poistaa merkinnän, niin ei näy.
        Mullakaan ole mitään paikkakuntaa näkyvissä.

• pirpzuzeiccu
        tintti.kotivintti kirjoitti:

näy mitään paikkakuntatietoa profiilissas, ei näkyny eilen, eikä näkyny nytkään. Vai onko sulla joku muu profiili, missä näkyy ja siihen kyselet tuota asiaa? Joka tapauksessa jos tarkoitatkin profiilias "oma etusivu", niin tottakai siinä näkyy ne paikkakuntatiedot sulle itselles, mutta sen alapuolella on linkki "oma julkinen profiili". Siitä kun klikkaat, niin näet sen profiilisi, mikä näkyy muille ja siinä ei todellakaan näy mitään paikkakuntaa, ei edes maakuntaa. :)

• GreenBean

galleriassa ensin Päivitä profiilia kohdan kautta, klikkaat Käyttäjätiedot kohtaa ja sieltä poistat merkinnän
      tarvittavasta kohdasta ja tallennat muutoksen.

• Katsotaan mitä tapahtui...kaikkeni tein. Höh, kaikkiin kysymyksiin ei näemmä tarvitse vastata ja läpi menee..

• nyt mä poistun taakse.
        Katsotaan päivittääkö koneen sulkeminen gallerian tiedot. Poika koputtaa jo olkapäähän...

• galleriasivullesi, ja ei siellä ainakaan enää näy mitään paikkakuntaa. Olethan huomioinut että "oma etusivu" näkyy VAIN sinulle, (siinä on nuo paikkakunta yms tiedot aina) ja "oma profiili" on se joka näkyy meille muille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2588
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1437
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1300
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      79
      1194
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1186
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      133
      1075
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1022
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      900
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      27
      871
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      800
    Aihe