"Viestin lähetys epäonnistui. Tarkista tiedot."

a.p.u.a

Mistä voi johtua, etten pysty kännykälläni lähettämään viestejä mihinkään numeroihin, vaan aina tulee kyseinen teksti näytölle. Tiedoissa ei voi olla vika, koska sama toistuu jokaisen kohdalla. Ongelma ilmaantui ihan yhtäkkiä, enkä ymmärrä mistä voisi olla kyse. Osaisiko kukaan neuvoa?

7

5059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mar065

Tarkista kännykästä viestiasetukset , löytyvät teksitiviesti valikosta josta valitaan asetukset ja sieltä viestikeskus. Operaattori kohtaisen viestikeskusnumeron saat selville operaattorin nettisivuilta joka pitää olla sama kännykässä.
      Toinen vaihtoehto on mennä laitemyyjän juttusille ja he voivat tarkistaa tämän saman.
      Kolmas vaihtoehto on se että lähetät viestiä sellaisen numeroon joka on väärin

• Tyhmät&osasto

Ongelman on pakko johtua jonkin elektroniikka-komponentin kärähtämisestä, koska laitoit kysymyksen ELEKTRONIIKKA-palstalle!

• mutta....

Viestikeskuksen numero on tarkistettu ja se on kunnossa. Asetuksia olen selaillut mutta mitään ongelmaa en keksi. ja ei voi olla mahdollista, että numero on väärin, koska sama toistuu jokaikisen vastanottajan kohdalla...
        laitemyyjän juttusille toki menen heti kun mahdollista, olen tällä hetkellä ulkomailla pidemmän aikaa.

• mar0+6
        mutta.... kirjoitti:

Viestikeskuksen numero on tarkistettu ja se on kunnossa. Asetuksia olen selaillut mutta mitään ongelmaa en keksi. ja ei voi olla mahdollista, että numero on väärin, koska sama toistuu jokaikisen vastanottajan kohdalla...
        laitemyyjän juttusille toki menen heti kun mahdollista, olen tällä hetkellä ulkomailla pidemmän aikaa.

Kannattaa ottaa yhteyttä omaa operaattoriin (Suomeen) , he varmaan osaavat auttaa nopeasti jos olet kerran ulkomailla pitempää.

• 358.

Olet todennäköisesti unohtanut suomen suuntanumeron ei toimi muuten.

• silläkään selity

En ole unohtanut, kyllä on suuntanumerotkin tarkistettu useampaan kertaan, ettei siitäkään voi johtua.

• hw-ammattilainen
        silläkään selity kirjoitti:

En ole unohtanut, kyllä on suuntanumerotkin tarkistettu useampaan kertaan, ettei siitäkään voi johtua.

1) Muisti täynnä -> poista joitakin viestejä.

2) Ohjelmabugi -> sammuta puhelin ja poista akku, odota 10 s, käynnistä uudelleen

3) Ohjelma korruptoitunut -> pyydä huoltoa uudelleenohjelmoimaan puhelin/lataa päivitetty ohjelma itse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe