.. säälittävien lätkän pronssimitalin juhlinnassa saisi sentään olla. Aivan kun lepakot olisivat voittaneet kultaa, mutta tuli vain kolmas sija ja sekin Ruotsin tekemällä omalla maalilla! Maailmassa on VAIN kaksi maata, jotka osaavat peltata naiskiekkoa, kaikki muut ovat vain saamattomia heittopusseja, joten itsensä nostaminen ja juhliminen voisi olla sentään kohtuuden rajoissa. Jalompien juomien sijaan, jotka kuuluvat voittajille lepakot voisivat latkia vain keskikaljaa. Lätkä on todellinen miesten laji ja ei edes sovi normaaleille naisille, joten sen pelaamisen voisi aivan hyvin lopettaa.
Pientä rajaa...
22
229
Vastaukset
- bodariakka
Nyt vaan tontteja vaatimaan koko joukkueelle.
- Punikki Iiro.
Lebakot voisivat harrastaa sählyä. Vain Kanada osaa pelata, tosin USA:n pelejä en nähnyt.
- lätkää
Ei voi verrata ammattilaisia ja harrastelijoita keskenään.
Suomen naiset voitti harrastelija joukoissa.
On syytä juhlia! - Hahahaaa.
lätkää kirjoitti:
Ei voi verrata ammattilaisia ja harrastelijoita keskenään.
Suomen naiset voitti harrastelija joukoissa.
On syytä juhlia!takoi yli 40 peukkua alaspäin. Lebakkoja vituttaa!
- 1vittuilija
" itsensä nostaminen ja juhliminen voisi olla sentään kohtuuden rajoissa "
Olen lueskellut tätä palstaa vain pari tuntia ja nikkisi huutaa erinomaisuuttaan tämän tuosta.
Millainen ihminen omistaa elämänsä tänne kirjoittamiseen?- Poistu!!
tarkoitus? Täällä on riidanhaastajia jo aivan tarpeeksi.
- 1vittuilija
Poistu!! kirjoitti:
tarkoitus? Täällä on riidanhaastajia jo aivan tarpeeksi.
Enhän minä riitaa haasta ja poistunkin yhtä nopeasti kuin tänne tulinkin, mutta kovasti vain ihmettelen mitä järkeä on istua koneella kehumassa itseään tuntemattomille varmaan vuosikausia (en välittänyt katsoa profiilia, kun arvaan sen muutenkin) ?
Toiseksi ihmettelen vielä enemmän, millainen ihminen lähtee jankkaamaan provoihin?
Niin ja skumppaa kukkia naisille, kunhan palaavat Suomeen! Onko siinä jotain pahaa? - Naurajasi.
Onko avaaja juhlinut täällä jotain kolmatta sijaa?
- Lahtari A
olemme samaa mieltä. Noinhan se on mitä kirjoitat.
- naisellisen naisen i
Ei naisten tarvitse tehdä kaikkea mitä miehetkin. Jääkiekko ja jalkapallo ja monet muut kuten nyrkkeily ja voimalajit ei sovi naiselle. Tasa-arvo feministien vouhotusta.
- Iirofani
Oleykos kokeillut nyrkkeilyä? Vai onko perseesi jo niin suuri ettet jaksa tahi osaa nousta kehään ? AAAAAAAAAAAAaaaHhHHhaHAHHa! PERSEULKA KEHISS
Leikkikehäänkö sinunkin mielesi tekee LUUSERI! Olet aivan vastaava vellipöksy, kuin Lordy ym. nettihiiret.
- w.eissman
ironmikess kirjoitti:
Leikkikehäänkö sinunkin mielesi tekee LUUSERI! Olet aivan vastaava vellipöksy, kuin Lordy ym. nettihiiret.
esiinnyt omalla nikilläsi välillä? hahah! pelkurihiiri.
- Aatteleppaite2.0
pärjäisi edes naisten joukkueessa,vaikka hentosi kokosi puolesta heihin kuuluisitkin.
- rautaoksidi
"Lätkä on todellinen miesten laji ja ei edes sovi normaaleille naisille, joten sen pelaamisen voisi aivan hyvin lopettaa. "
Keskusteluforumeille kirjoittaminen on ihmisten laji, eikä edes sovi tahallisille vajakeille kuten ironmikess, joten hän voisi sen aivan hyvin lopettaa. - öaelrjbhlftr
ja muiden haukkuminen jatkuu vaikka olen pannut tyypin syväkyykyyn.Olen onnistunut vähentään kirjoitteluas kun muistutan sua kehästäs hahah!
Sinäkö olet muka pannut minut syväkyykyyn. Hahah! Paina poju tyhmään kaaliisi, ettei siihen ole pystynyt kukaan finniturpa, jolla ei ole kanttia panna rumaa naamaansa esiin. Olen täysin suvereeni ja voittamaton täällä ja siksi sinäkin itket perässäni.
- cecickielieckeckcs
ironmikess kirjoitti:
Sinäkö olet muka pannut minut syväkyykyyn. Hahah! Paina poju tyhmään kaaliisi, ettei siihen ole pystynyt kukaan finniturpa, jolla ei ole kanttia panna rumaa naamaansa esiin. Olen täysin suvereeni ja voittamaton täällä ja siksi sinäkin itket perässäni.
Kehä kehä gongi.Taisit pyllis sulka peeeläässtyyää hähähä! Juokse poika,juoooksee pakoon keeehäää häääh
- Tarkka poika
Aikido-koikkelehtiminen on naisten laji.
- SumoPaini
Sumpaini taitas olla ruoastehiiren laji.Kunhan se sais perseensä ja sulkansa ylös äitin sohvalta.Voipihan sitä pakoilla sumossakin,ja kaatuila hallitusti hahah
- ei kommari ei kapita
Sellaisia lajeja, joissa voitosta kisaa vain kaksi maata. Sitä mieltä olen. Esim. jääpalloa ei sen vuoksi ole huolittu Olympialajiksi, vaikka on paljon vanhempi laji kuin jääkiekko naisilla. Jääpallossa on aina kaksi maata finaalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899