Nyt KEPUn pj-kisaan saatiin toinen oikein KEPUn näköinen ehdokas. Pätkä-Mauri himoitsee Vanhasen pallia.
Pekkarointi ja lahjuskähmyily eivät ainakaan vähenemään tule, jos Pätkä-Mauri tulee valituksi.
Pätkä-Mauri lähti pj-kisaan
3
78
Vastaukset
- Onanius
Metri-Mauri ei salli pilkkaa tupeesta ja lyhyydestään. Kun arvoisa herra ministeri tulee puhumaan johonkin tilaisuuteen, ministeriöstä tulee järjestäjille etukäteen pitkä lista aiheista, joista arvoisa herra ministeri ei halua puhuttavan. Näitä ovat mm. lyhyys ja kaljuus. Että tällainen herra sitä kepun johtajuutta tavoittelee.
- vai ?
Keksikkö ihan itse ?
- Onanius
vai ? kirjoitti:
Keksikkö ihan itse ?
Ei tarvinnut keksiä, sillä tästä on ihan omakohtaista kokemusta. Järjestimme tässä taannoin erästä kasvuyrityksiin liittyvää tilaisuutta ja elinkeinoministeri oli kutsutta puhumaan. TEM:istä tosiaan tuli tuollaista ohjeistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503771
- 573542
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1842855- 1012655
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 432543
- 232508
- 402411
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001