uusi paljastus!!!

erica

Luin jenkkilehden netti sivulta että Phoebekin kuolee!!! Ei ole kivaa...!!! Phoebe kuolee kun demoni tappaa sen, ihan samalla tavalla kuin Pruekin kuoli. Nyyh! Se tilalle tulee tyttöjen serkku Penny. Pennyä esittää kuulemma laulajatar Brandy. Sehän on musta, miten se voi olla niiden serkku??!!!!

16

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phoebe

      Mäkin luin sen jutun. mua ottaa päähän. miksi Phoeben pitää kuolla? Mielummin vaikka se Paige. Inhottavaa... Mä varmaan itsekn sitten kun se jakso näytetään täällä.

      • pheobe

        Ei se kuole mulla on jo 7 tuotantokauden jakso selostukset käsissä ja niissä kaikissa se on hengissä!!!!


    • Minä

      Eikös se kuitenkin ole jo seuraavassa jaksossa elossa? Eli ei se lopullisesti kuole? En tiedä!

      Minä

    • ....

      tota pieni biologian tunti: jos isä on valkoihoinen ja äiti tummaihoinen niin lapsi on tummaihoinen ja tämä toimii toisinkin päin isä tumma äiti vaalee lapsi tumma. Jos en oo vääräs

      • ...

        et valkoihoinen ja tummaihoinen voivat siis olla serkusia :)


    • Nuori..

      miks kaikkien pitää lähtee hyvistä sarjoista pois?!?!?! :(

      • *phoepe*

        Phoepe on siinä sarjassa viel seitsemännessäkin tuotanto kaudessa, johon sarja ehkä loppuu! et miettisin vähä aikaa ennen kuin käyn itkee sitä!
        ei se mihinkään kuole! ja vaik kuoliskii, nii saatte nauttii siitä viel ainakii 3 vuottaa!!!


      • lelli
        *phoepe* kirjoitti:

        Phoepe on siinä sarjassa viel seitsemännessäkin tuotanto kaudessa, johon sarja ehkä loppuu! et miettisin vähä aikaa ennen kuin käyn itkee sitä!
        ei se mihinkään kuole! ja vaik kuoliskii, nii saatte nauttii siitä viel ainakii 3 vuottaa!!!

        Mikä on phoepe? Eikö sen nimi ole Phoebe? Opettele kirjoittamaan. Sitä paitsi mäkin luin ton saman jutun netistä. Phoebe kuolee


    • Todellinen charmed-fanittaja

      Älkää te räkänokat tollasta menkö väittämään!
      Phoebe ei TODELLAKAAN kuole, sillä Siskoni on noidasta on tekeillä VASTA JENKEISSÄ
      7 tuotantokausi, jossa Phoebe on mukana. Alyssa Milano on "Seventeen" lehdelle ilmoittanut, että ellei hän potkuja saa, niin hän ei vapaaehtoisesti lähde! Revi siitä, Erica!!!

      • coral

        Phoebe kuulemma halusi itse pois sarjasta. Oli kuulemma tehnyt jo sarjaa omasta mielestään liian pitkään.


    • Piper Halliwell

      No en tiiä pitääkö se paikkaansa mutta toivottavasti ei. En oo varma mut mäkin oon ehkä lukenu sen jostain. No toivottavasti ei sentään Piper kuole (siis jos Phoebe kuolee) sillä sitten siinä sarjassa ei oo enää ketään hyvii...

    • Taku "Phoebe"

      En oikein usko...! Jos joku lähtee niin Paige, sehän eka ei meinannu tulle ees seittemännelle kaudelle!

      • Monica

        totta se on! Phoeben esittäjä Alyssä Milano haluaa keskittyä perheelämään eli tehdä lapsia, siksi hän jää pois.


      • charmer
        Monica kirjoitti:

        totta se on! Phoeben esittäjä Alyssä Milano haluaa keskittyä perheelämään eli tehdä lapsia, siksi hän jää pois.

        Kaikki netistä/seiskan tapaisista juorulehdistä luettu ei tod. ole totta.


      • Voi voi..
        charmer kirjoitti:

        Kaikki netistä/seiskan tapaisista juorulehdistä luettu ei tod. ole totta.

        Alyssa Mila on sanonu Tv GOide lehdelle että kaikilla on sopimus 8 vuodeks mutta lopettaa sarjan ehkä jo 7 tuotantokauden jälkeen..
        Joten ALYSSA EI LÄHDE SARJASTA älkää pelätkö!!

        ELI TE JOTKA SANOTTE ETTÄ ALYSSA LÄHTEE SARJASTA KUSETATTE!!


      • Patricia
        Voi voi.. kirjoitti:

        Alyssa Mila on sanonu Tv GOide lehdelle että kaikilla on sopimus 8 vuodeks mutta lopettaa sarjan ehkä jo 7 tuotantokauden jälkeen..
        Joten ALYSSA EI LÄHDE SARJASTA älkää pelätkö!!

        ELI TE JOTKA SANOTTE ETTÄ ALYSSA LÄHTEE SARJASTA KUSETATTE!!

        Tän topicin voi siis jo UNOHTAA koska tulos on todellakin - 0 koska toiset väittää sitä, toiset tätä! Uskokaa itte mihin haluutte ja jännittäkää sitten sitä delaakse Phoebe vai ei..! Ja se muuten on P.H.O.E.B.E eikä mikään stn Pheobe tai Phoepe tai Pheope tai whatever kuten netissä paljon näkyy! Että hyvää päivänjatkoa vaan kaikille.. :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe