Tylsät maajussit tänä vuonna!

Elämän kevät

Helkkari miten kankeaa jutustelua kaikkien maajussien treffeillä! Ainoastaan Tea ja Arto sai luonnollista deittailua aikaiseksi. Ohjelmassa on nyt huomio kiinnitetty liiaksi aktiviteetteihin (pokeri, viinien maistelu) ja näiden tilanteiden suunnitelmalliseen kuvaamiseen. Vaikka kuin pirusti jännittäisi, ei se sentään ihan noin kömpelöltä pitäisi näyttää.

Aikaisempina vuosina oli mielestäni selkeästi avoimempia ja kiinnostavampia persoonia enemmän kilpailuhenkeä. Itselleni epäselväksi myös jäi, miksi kymmenen maajussia sai kirjeitä ja vain viittä seurataan nyt jatkossa. Mitä näille lopuille tapahtui (yksi kuulemma löysi jo rakkauden) mutta ne muut neljä?

Tulee ihan eläkeläis fiilis tuota menoa katsellessa. Mukaan olisi ehdottomasti tarvittu lisää 25-35 v miehiä ja miksei muutama naismaajussikin lisää. Sellaisia ihmisiä jotka on valmiita antamaan itsestään jotain myös yleisölle. En haluaisi sanoa että maajussit ja kumppanikokelaat olisi tänä vuonna vanhoja tai tylsiä, mutta enpä juuri muutakaan sanottavaa keksi.

9

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhhoijjaaa

      sitähän se on täällä suomessa. Tuppisuu kansasta kun ei saa kun tuppisuu kansaa. Huonosti menee edelleen ohjelman ollessa jo TÄSSÄ vaiheessa!!! Huh huh.

    • nyt niin, että

      "Itselleni epäselväksi myös jäi, miksi kymmenen maajussia sai kirjeitä ja vain viittä seurataan nyt jatkossa."
      Olisikohan niin, että sinulla olisi nyt aihetta ihan tosissaan valitta kuluttajavalituslautakunnalle, sillä sinä et saa tästä ohjelmasta ollenkaan sitä, mitä sinä itse haluaisit saada. Ei viis vaivaista maajussia mitenkään voi vastata kymmentä riuskaa miestä, jos sellaisia haluat seurata tässä ohjelmassa. Ja laita sitten videolinkit todisteeksi kaikille korvausvaatimuksillesi. Tsemppiä, olen ihan oikeasti hengessä mukana.

      • suorempaa toimintaa

        ...siitä, ettei Suomessa löydetä TV-ohjelmiin kiinnostavia ihmisiä. Onhan täällä kiinnostavia ihmisiä vaikka kuinka paljon, mutta heitä ei saada televisioon!

        Toimisiko paremmin formaatti jossa tuotantoyhtiö vie suoraan maatilalle kymmenen naista? Erottuisi heti jyvät akanoista luonnollisen puuhastelun merkeissä, eikä tarvittaisi teennäisiä treffejä sellaisessa ympäristössä jossa pelkät kulissit aiheuttaa suorituspaineita. Myös sen oikean löytyminen olisi todennäköisempää, koska ei tarvisi muodostella epävarmoja ennakkokäsityksiä kirjeiden ja puhelinsoittojen perusteella.


      • sitten kovin
        suorempaa toimintaa kirjoitti:

        ...siitä, ettei Suomessa löydetä TV-ohjelmiin kiinnostavia ihmisiä. Onhan täällä kiinnostavia ihmisiä vaikka kuinka paljon, mutta heitä ei saada televisioon!

        Toimisiko paremmin formaatti jossa tuotantoyhtiö vie suoraan maatilalle kymmenen naista? Erottuisi heti jyvät akanoista luonnollisen puuhastelun merkeissä, eikä tarvittaisi teennäisiä treffejä sellaisessa ympäristössä jossa pelkät kulissit aiheuttaa suorituspaineita. Myös sen oikean löytyminen olisi todennäköisempää, koska ei tarvisi muodostella epävarmoja ennakkokäsityksiä kirjeiden ja puhelinsoittojen perusteella.

        paljon tarvetta järjestää ihmisiä yhteen, ihan niin että saataisiin takuuvarmasti myös tulosta aikaan? Toisin sanoen tarkoitatko todellista tulosvastuuta tässä parituksessakin, jos maajussi ei rakastu niin kohta rakastuu tai itkee ja rakastuu, eikö olekin somaa mutta saahan yleisö sitä mitä haluaa, vai mitenkä se nyt olikaan?


      • free styyli
        sitten kovin kirjoitti:

        paljon tarvetta järjestää ihmisiä yhteen, ihan niin että saataisiin takuuvarmasti myös tulosta aikaan? Toisin sanoen tarkoitatko todellista tulosvastuuta tässä parituksessakin, jos maajussi ei rakastu niin kohta rakastuu tai itkee ja rakastuu, eikö olekin somaa mutta saahan yleisö sitä mitä haluaa, vai mitenkä se nyt olikaan?

        Tulosvastuun termi ei sovi tähän yhteyteen alkuunkaan ja kuulostaa ehdottomalta ajatella jotain rakastumisen pakkoa.

        Kysymys on siitä, luottaako tuotantoyhtiö maajussien kykyihin valita ohjelmaan juuri itselleen sopivimmat, tai edes itseään kiinnostavat kumppaniehdokkaat.

        Jokainenhan meistä ulkopuolisen silmin näki, että monelle näistä maajusseista sopisi aivan eri tyyppinen mies/nainen kuin ohjelmassa nyt on mukana. Todisteena tästä se, ettei 80%:lla ole nähty tänä vuonna minkäänlaista kipinää. Kuka sen voisi edeltä päin tietää - no joo - mutta olisi käytettävissä taitavia ammatti-ihmisiä jotka pystyisi hiukan haarukoimaan toisilleen sopivia ehdokkaita.

        Ensi kerralla ohjelman taustatyöksi psykologiset testit ja niiden perusteella sopivimmat pariehdokkaat vapaamuotoisille treffeille. Jos maajussit tietäisivät millaisen naisen haluavat ja miten sen saavat, eivät he lähtisi sitä tv-ohjelmasta hakemaan. Ohjelman tehtävä on parhaalla mahdollisella tavalla auttaa parinmuodostusta, ei millään muotoa väkisin, vaan järjestelemällä toisilleen sopiville ihmisille oikeanlaisia tilaisuuksia tutustua. Sitähän varten sinne mennään. Jos homma näyttää siltä kuin yrittäisi ostaa Alkosta maitoa, voidaan miettiä mitä on tehtävissä valikoiman parantamiseksi.


      • 16
        suorempaa toimintaa kirjoitti:

        ...siitä, ettei Suomessa löydetä TV-ohjelmiin kiinnostavia ihmisiä. Onhan täällä kiinnostavia ihmisiä vaikka kuinka paljon, mutta heitä ei saada televisioon!

        Toimisiko paremmin formaatti jossa tuotantoyhtiö vie suoraan maatilalle kymmenen naista? Erottuisi heti jyvät akanoista luonnollisen puuhastelun merkeissä, eikä tarvittaisi teennäisiä treffejä sellaisessa ympäristössä jossa pelkät kulissit aiheuttaa suorituspaineita. Myös sen oikean löytyminen olisi todennäköisempää, koska ei tarvisi muodostella epävarmoja ennakkokäsityksiä kirjeiden ja puhelinsoittojen perusteella.

        Siinä on ideaa. Omissa nurkissa olisi luontevampaa. Kotiväellä vain teettäisi stressiä paikkojen kunnossapito ja ruuan laitto, ellei sitten apu tulisi ehdokkailta. Jussi itse pudottelisi yhden tai pari kerralla. Miten mahtaisi kulut mennä? Tuskin paljon kalliimpaa, kuin vuokrata vieraita paikkoja.
        Tuottajat miettimään.
        Ehdotan vielä nuorimman maajussin alimmaksi ikärajaksi 25 vuotta.


    • aivan ihanaa

      Tosi ihania ihmisiä ohjelmassa tällä kertaa, niin aitoja, ystävällisiä, toiset huomioonottavia, että ihan ihmetellä täytyy. Toivottavasti syntyisi ainakin yksi pari, jonka yhteiselo kestäisi.

    • oikeessa

      Niin tylsät maajussit ettei yhtään milenkiintoista persoonaa.

      • näi on

        Tämä kausi näkyy menevän silleen,että ainoastaan Juha löytää jotain pysyvämpää suhdetta.

        Jouni: Liian tylsä ja ehdoton.Ei morsiamet jaksa katella sitä.

        Tea: Väärä ihastuminen.Arto ei ollutkaan se prinssi armas..

        Mikko: Kiukutteleva pissis ei sovi maataloon.Asiallisempi ottikin Emmiltä toisen sulhon..

        Emmi: Valitsi väärät heti kättelyssä.Ei tainnut tulla mitään sen Tatunkaan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe