Arto ilmeisesti antanut jo moloa

Tealle,

joten aika tyhmää, että yleensä otti toisen äijän aisankannattajaksi. Ällötää se niiden kiimainen lepertely. Yöksis!

14

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fmjsikr

      peesataan, kaksi salatapaamistakin ollut. YH:t tunnetusti haluaa miestä ja heti.

    • -nainen 30+

      lopputekstejä miten tuossa käy. Sinänsä mielenkiintoista, kestääkö vahva ihastus. Jokainen aikuinen tietää, että aina se ei kestä.

      • JuuhVaan.

        Tosi kaksinaamaista ottaa tilalle matkaan mies joka ei tiedä että ei mitään mahiksia. Voisihan sitä sanoa että valitsin Arton, eikä hukata toisen aikaa..kai sillä toisella miehellä on parempaakin tekemistä jos vielä oma tilakin sekä 5 lasta..oli raukka tuomassa vielä työkaluja matkassa että pääsee töihin sitten Tean luona :/
        Onhan se kiva että on rakastunut, ja perhoset lentää vatsassa..mutta Tea on tietääkseni pitkästi yli 30v (35?) ja aika teinikikatusta on ollut tähän asti..Emmi 10v nuorempi ja paljon kypsemmän oloinen..


      • maikkis sanelee
        JuuhVaan. kirjoitti:

        Tosi kaksinaamaista ottaa tilalle matkaan mies joka ei tiedä että ei mitään mahiksia. Voisihan sitä sanoa että valitsin Arton, eikä hukata toisen aikaa..kai sillä toisella miehellä on parempaakin tekemistä jos vielä oma tilakin sekä 5 lasta..oli raukka tuomassa vielä työkaluja matkassa että pääsee töihin sitten Tean luona :/
        Onhan se kiva että on rakastunut, ja perhoset lentää vatsassa..mutta Tea on tietääkseni pitkästi yli 30v (35?) ja aika teinikikatusta on ollut tähän asti..Emmi 10v nuorempi ja paljon kypsemmän oloinen..

        Formaatti sanoo että farmille lähtee kaksi uunoa, näillä mennään...


      • kiellettyä hedelmää
        maikkis sanelee kirjoitti:

        Formaatti sanoo että farmille lähtee kaksi uunoa, näillä mennään...

        Sama tuli mieleen että annettu on jo ennen virallista ensitapaamista.


      • olisi jo ihan
        kiellettyä hedelmää kirjoitti:

        Sama tuli mieleen että annettu on jo ennen virallista ensitapaamista.

        epävirallisesti menty antamaan, ihan kauheeta. Mutta sehän on aivan selvä sääntörikkomus, onko asiaa annettu edes poliisin tutkittavaksi? Antaa saa vain virallisesti, kun siihen on ensin saatu lupa.


      • ghjhgfds
        olisi jo ihan kirjoitti:

        epävirallisesti menty antamaan, ihan kauheeta. Mutta sehän on aivan selvä sääntörikkomus, onko asiaa annettu edes poliisin tutkittavaksi? Antaa saa vain virallisesti, kun siihen on ensin saatu lupa.

        kyllä on molo vispannut jo ennen vanajanlinnaa..


      • Inkeri Vitsa
        ghjhgfds kirjoitti:

        kyllä on molo vispannut jo ennen vanajanlinnaa..

        nää miehet ollut tarkoitettu koeajoon? Eihän muuten voi tietää kumpi on parempi?


      • totta kai,
        Inkeri Vitsa kirjoitti:

        nää miehet ollut tarkoitettu koeajoon? Eihän muuten voi tietää kumpi on parempi?

        mutta lopullisen varmuuden paremmuudesta ja käyttövarmuudesta voi saada vasta selvittämällä miehen varallisuuden ja ainakin tärkeimpien käyttötilien saldot


      • tealla meneee lujaaa

        että artolla ja tealla kestää ihastus suhde mitä olen kuullut niitten juttelusta kun lukee maajussien sivulta ja sit katsoo treffi videoita joissa ne puhuu avoimesti tunteistaan.Se yllätti mua että olivat ennen kuvauksia nähneet toisensa silleen että tea rikko sääntöjä ohjelman aikana


      • i´m sailing
        totta kai, kirjoitti:

        mutta lopullisen varmuuden paremmuudesta ja käyttövarmuudesta voi saada vasta selvittämällä miehen varallisuuden ja ainakin tärkeimpien käyttötilien saldot

        Jukka johtaa Artoa 5-0. Siis mitä mukuloiden määrään tulee.Kaupparatsuna Artolla lienee morsian vähän jokaisessa maalikylässä.Kaupparatsuthan on kuin merimiehiä,heila joka satamassa.Jukka on mun suosikki.Pohojoisen mies.


    • ratsastamaan,

      mutta mies puhunee palturia. Jos ovat tavanneet jo ennen ohjelman tekoa, on taatusti jo ratsastanut, mutta ei ehkä Tean hevosella vaan... ;)

      • pattersson

        Artohan on ihan kokovartalomolo koko mies! Todella mulkvistin näköinen ja oloinen tiukkapipo.


      • *Nipsu*
        pattersson kirjoitti:

        Artohan on ihan kokovartalomolo koko mies! Todella mulkvistin näköinen ja oloinen tiukkapipo.

        Kiitos! Päivän parhaat naurut ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe