Miksikähän skandian sivuille ei pääse enää kirjautumaan ja katsomaan onko eläke "säästöistä" mitään jäljellä?
Taitaa olla aika heikko tilanne.....
Ei pääse kirjautumaan Skandiaan
4
508
Vastaukset
- Hyvin toimii ainakin
minulla...
- Eläkehuijaaja
Näinhän se kävi Wincapitallekin. Yhtenä päivänä ei vain löytynyt verkkosivuja eikä päässyt katsomaan miten "sijoitukset" menevät. Nyt ne ovat oikeudessa.
- Jörn W
Ehkäpä siellä takana valmistellaan kannansiirtoa Sammolle, kohta saat yllätyksenä uudet tunnukset postissa ;-)
Skandian poistuminen Suomesta on kai vain lyhyen ajan kysymys.- viljovain
eh eh
eikös aina huijarit vetoa ihmisten loputtomaan ahneuteen kuten wincapita
vakuutusyhtiöt ottaa aina kulut pois ja osan tuotoista eläkevakuutuksista
siksi todellinen tuotto voi olla negatiivinen
nyt laki muuttu ja voi sijoittaa verovapaasti muutenkin
tarkastelkaa asioita harkiten ja laskekaa vaihtoehdoille tuotto 20v ajalle
se on sääli ettei meillä ole tavalliselle pulliaiselle tehtyjä sijoitusinstrumentteja
varokaa kaikkia pankkiiriliikkeitä ja niiden tuotteita'riskit on asiakkalla ja provisiot tulee pankkiiriliikkeelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043