Miksikähän skandian sivuille ei pääse enää kirjautumaan ja katsomaan onko eläke "säästöistä" mitään jäljellä?
Taitaa olla aika heikko tilanne.....
Ei pääse kirjautumaan Skandiaan
4
510
Vastaukset
- Hyvin toimii ainakin
minulla...
- Eläkehuijaaja
Näinhän se kävi Wincapitallekin. Yhtenä päivänä ei vain löytynyt verkkosivuja eikä päässyt katsomaan miten "sijoitukset" menevät. Nyt ne ovat oikeudessa.
- Jörn W
Ehkäpä siellä takana valmistellaan kannansiirtoa Sammolle, kohta saat yllätyksenä uudet tunnukset postissa ;-)
Skandian poistuminen Suomesta on kai vain lyhyen ajan kysymys.- viljovain
eh eh
eikös aina huijarit vetoa ihmisten loputtomaan ahneuteen kuten wincapita
vakuutusyhtiöt ottaa aina kulut pois ja osan tuotoista eläkevakuutuksista
siksi todellinen tuotto voi olla negatiivinen
nyt laki muuttu ja voi sijoittaa verovapaasti muutenkin
tarkastelkaa asioita harkiten ja laskekaa vaihtoehdoille tuotto 20v ajalle
se on sääli ettei meillä ole tavalliselle pulliaiselle tehtyjä sijoitusinstrumentteja
varokaa kaikkia pankkiiriliikkeitä ja niiden tuotteita'riskit on asiakkalla ja provisiot tulee pankkiiriliikkeelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071342- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1101026Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981