Pilaako x-factor

Heyasd

Pilaako X-factor ohjelma monen lupaavan artistin ja ryhmän uran?
No kaikki riippuu pitkälti siitä kuinka paljon tuomarit haluavat itse päättä mitä artisti tai ryhmä tekee kun siihen on mahdollisuus. Eli näkevätkö he todella niissä potentiaalisissa tähdissä sitä X-factoria ja kuuntelevat myös artistia itseään myös.

Itseäni mietityttää ainakin näiden kahden kohtalo eniten?
The Rythm Rockers
http://www.katsomo.fi/?treeId=34416 (Xpisteellä)
perustelut tyypit vetää ihan hyvin ja vaikuttaa viel mukavilta persoonilta.
http://katsomo.fi/?treeId=34401 (Koelauluissa)

Elias Change
http://www.katsomo.fi/?treeId=34401
Vahvin voittaja ehdokas! Yksinkertaisesti ei sitä voi selittää on vaan hyvä

Uskon kuitenkin , että näille on enemmän hyötyä kuin haittaa osallistua X-factoriin.

5

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotis.

      Ryhmäesityksiä varten pitäisi mielestäni olla ihan oma skaba, ne eivät päässeet ainakaan tässä alkukarsintavaiheessa mitenkään oikeuksiinsa. Myös tuomaristo vaikutti suhteellisen leipääntyneeltä, mitä vahvisti myös Lindan reaktio joutuessaan niiden valmentajaksi.

      Mutta Elias Change! Ehdoton suosikkini, parasta mitä on nähty aikoihin ja tähän luen myös Idolsit. Myös Eliaksen persoona vaikutti riittävän kestävältä julkisiin koitoksiin. Ehkä tarvitsee jatkossa vähän ulkoista tuunausta, mutta sille alustalle voi rakentaa. Sääli, ettei kukaan kykyjä metsästävä ole häntä jo aiemmin bongannut Kaisaniemen metroasemalta...

      • Olen myyty

        Todella uskomaton jäbä! Täytyy sanoa, että jotkut koelaulajat on tehneet vaikutuksen, vaikkapa se pieni "hiirulaistyttö" alkujaksoissa ja muutama muukin. Mutta tämä Elias todella pysäytti, upea raspiääni ja symppiksen näköinen/oloinen tyyppi... mutta sitten vielä se joku asia, olkoot se sitten karisma tai tämä "x factor" mitä nyt on hoettu ohjelmassa... Elias vain yksinkertaisesti säteilee!


      • Ramiiro
        Olen myyty kirjoitti:

        Todella uskomaton jäbä! Täytyy sanoa, että jotkut koelaulajat on tehneet vaikutuksen, vaikkapa se pieni "hiirulaistyttö" alkujaksoissa ja muutama muukin. Mutta tämä Elias todella pysäytti, upea raspiääni ja symppiksen näköinen/oloinen tyyppi... mutta sitten vielä se joku asia, olkoot se sitten karisma tai tämä "x factor" mitä nyt on hoettu ohjelmassa... Elias vain yksinkertaisesti säteilee!

        Eliaksen säteily, jos siitä puhutaan, on aikas hailakkaa. Ääntä on, mutta riittääkö se voittoon, on jo toinen juttu. Peikkopoika säteilee parhaiten ja ääntä siltäkin löytyy. Liputan tässä vaiheessa siis Peterin voitosta.


    • KÄKÄKÄKÄKÄK

      X-Factor ei pilaa niiden uria, jotka ei pääse jatkoon.
      Vaan he pilaaavat niiden urat, jotka pääsevat jatkoon.

      • kompsiskamu

        niinhän on käynyt idolssissakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe