"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matt 5:17-)
Jeesus on uskollinen ja totuudellinen Jumalan Sana.
Jeesus Nasaretilaisen sanat
4
370
Vastaukset
- SalPietari2
Jeesus oli viisas tohvelisankari, jonka opeista kristitys tai "uskovaiset" eivät ymmärrä puoliakaan. Hän opetti miten ihminen on arvokas, mutta silti kaikissa uskonnoissa ihmistä syyllistetään joka luo hedelmällistä maaperää turhille sodille ja kurjuudelle.
- Kaikkea näkeekin...
Viestissäsi ei ole päätä eikä häntää - joten jääköön omaan arvoonsa...
- näin on
Minkälainen torvi pitää olla kutsuakseen Jeesusta tuhvelisankariksi?
Oikeassa kumminkin olet siinä kristinusko on valjastettu ihan muille asioille kuin mitä Jeesus opetti.
Miksi näin on? Tähän saat parhaan vastauksen Mormoneilta.
- on jees
Jeesuksen opetukset luetaan neljästä eri evankeliumista. Vaikea tajuta kokonaisuutta. Nyt on netissä tilattavissa Jeesuksen sanat yhtenäisenä kertomuksena ( ensimmäistä kertaa n. 2000 vuoteen). Jos Jeesuksen sanat oikeasti kiinnostavat kannattaa tutustua http://nasaretilainen.jes.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27826781
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472265- 1991586
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501508- 301248
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien301060- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84831Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82786