esteettinen hammashoito

mansessa

Onko kokemuksia esteettisestä hammashoidosta Tampereelta? Löytyykö täältä hyvää paikkaa? Vaihtoehtona hampailleni lienee laminaatit, hionta tai muovipaikat.

Olisin hyvin kiinnostunut Helsingin Siluetista ja Hymyklinikasta, jossa on innovatiivista ja vain esteettiseen hammashoitoon keskittynyttä. Olisi kiva jos tämän tyyppisiä hammaslääkäriasemia olisi Tampereellakin. Kokemuksia kenelläkään??!

14

7089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spazig

Tampeen Hammashoito Oy Suvantokadulla on hyvä. Erityisesti kannattaa kysyä Lehtorantaa. Kokemusta on.

• 44djndjd

Tampeen Hammashoito ei taida tehdä lainkaan esteettistä hoitoa (laminaatteja).

• Anonyymi
        44djndjd kirjoitti:

Tampeen Hammashoito ei taida tehdä lainkaan esteettistä hoitoa (laminaatteja).

Parketti se olla pitää.

• kauniit hampaat

jes, on kokemusta sekä itsellä että ystävillä, joille olen suositellut Hammaspiste Tampere ja siellä Yrjö Niemi. Mies on hurtti humoristi, näkee hyvin kokonaisuuden ja on ainakin minun tarpeisiini vastannut, jopa ylittänyt ne.
      Tuolissa istun yllättävän rentona (vaikkakin on kyseessä hammasläkäri...), otteet ovat sen verran jämäkät.
      lisää taitaa tietoa löytyä
      http://www.hammaspiste.info/hammaspiste/ihmiset/yrjo_niemi

• Anonyymi

Onko Yrjön itsensä mainos

• Posliinilaminaatti

Minulle tehtiin hampaiden valkaisu,purennan suoristus ja neljän etuhampaan posliinikuorihoito. Mitä ilmeisimmin niin sanotut posliinilaminaatit. Hampaani olivat kuluneet lyhyiksi nysiksi ja hammaslääkäri Satu Hannuksela jotenkin leikkasi ikeniä lisäksi, jotta hampaat saatiin näyttämään pidemmiltä. Olen tosi tyytyväinen ulkonäkööni nyt. Laminaatit maksoivat 600€ kappale. Kun kyselin hintoja muualta, tämä oli edullisimpia hintoja.

• Laminaattiposliini

Mikä toimipiste/hammaslääkäri tekee Tampereen parhaat laminaatit kruunut?

• Anonyymi

Olen kuullut, että helläkätinen ja tekee hyviä esteettisiä hoitoja tämä Hannuksela

• Anonyymi

Pitkällä täytäyksellä, tekarit yös ja alas kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Jeef, tekavit ylöf ja alaf eikä tartte tehrä ikinä mitää - niitähän ei tartte edef peftä.

• Anonyymi

Voihan ruveta käymään Hesassa, jos on aikaa. Matkojen hinta ei ainakaan ole ongelma busseilla jos niitä vuoroja löytyy korona aikana.

• Anonyymi

jos luonnostaan on paskat hampaat niin ne periytyy jälkeläisille 🤔

• Anonyymi

ei ne enää kultapaikkoja tee.

• Anonyymi

Älkää ainakaan vahingossakaan eksykö Kimmo Rauhalalle Tempodent Tampere. Korjailen jo neljättä vuotta sen tekemiä jälkiä. Hioi koko yläleuan hampaani aivan tapeiksi ja aivan liian läheltä hampaiden juuriydintä ja vieläpä jotenkin väärässä kulmassa niin, että nuo hänen teettämät keraamiset kruunut eivät istuneet ollenkaan hänen hiomien hammaspilareiden päällä. En myöskään päässyt kertaakaan näkemään hammasteknikkoa, joka teki nuo keraamiset kruunut joten en tiedä mistä lie hän ne edes tilasi. Todennäköisesti kiinasta koska olivat kuin eri suuhun veistetyt. Kruunut tippuivat jatkuvasti hampaista, ikenet vetäytyivät ja tulehtuivat ja muuttuivat osaksi elottoman valkoisiksi. Osa hampaiden juurista tulehtuivat myös koska olivat hiottu liian läheltä juuriydintä. Nyt krooninen iensairaus päällä, osa hampaista juurihoidettu ja tämä on vasta lopun alku. Sellainen hammashelvetti että jos joku olisi minua aikoinaan varottanut tästä hammaslääkäristä niin olisin ollut ikuisesti kiitollinen. Nyt tosiaan korjailen tätä tuhoa edelleenkin enkä edelleenkään tiedä koska tämä painajainen loppuu.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe