Turkuhalli

soshara

Te kaikki ihmiset jotka olette joskus käyneet Turkuhallissa! Voisitteko kertoa oman mielipiteenne hallista esim. miten helppoa sinne on mennä, eli kulkuyhteydet, opasteet, parkkipaikat. Mitä ajattelet hallin tiloista ja palveluista (hyvää/huonoa). Onko hallin sisällä liikkuminen selkeää ja helppoa. Jos olet jossain muulla paikkakunnalla käynyt jääkiekkohallilla oliko asiat siellä paremmin, jos oli niin mitkä asiat. Eli sana on täysin vapaa! Ja kokemuksien ei tarvitse liittyä vain jääkiekko otteluihin vaan muihinkin tapahtumiin joita siellä on järjesttety.

8

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne Halli

Halli on halli. Hyvät kulkuyhteydet ja opasteet kaupungilla ja sisääntuloväylillä. Monen turkulaisen mielestä turhan kaukana keskustasta (n.5km). Voi olla tulevaisuudessa hyväkin sijainti, mikäli kaupunkia kasvatetaan tuohon suuntaan.
      Parkkipaikkaa riittää. Vähän kallis pysäköinti mutta helposti voi pysäköidä lähellä olevien yritysten pihoille sekä läheisille vapaille alueille.
      Tilat asialliset jääkiekon peluuseen. Konserteissa valittavat joskus huonosta akustiikasta. Olisi saanut rakentaa isomman ja monikäyttöisemmän hallin mutta toimii näinkin. Ravintolapalvelut toimivat kohtuullisesti. Peli-iltojen väliaikaiset myyntikojut voisivat myydä nopeammin mutta joutuuhan sitä jonottamaan, jos väkeä on runsaammin.

Suomen oloissa hyvä halli. Tamperelaiset pitävät sitä parempana kuin Hjalliksen hallia (jossakin mielipidekyselyssä).

• ja huonoa

nm. 45 minuuttia kaljajonossa. Järjestysmiehet tylyjä. Itse halli hyvällä paikalla ja selkeä.

• Jankama

Olitko siis jääkiekkopelissä jonottamassa kaljaa 45 min ajan? Siinähän sitten vierähti melkein kaksi erää. Täytyy olla ihmisellä kauhee kaljanhimo. Kävitkö edes pissalla välillä?

• Pehtori
        Jankama kirjoitti:

Olitko siis jääkiekkopelissä jonottamassa kaljaa 45 min ajan? Siinähän sitten vierähti melkein kaksi erää. Täytyy olla ihmisellä kauhee kaljanhimo. Kävitkö edes pissalla välillä?

käyny Porin, Rauman, Hämeenlinnan,Lahden ja Helsingin kummassakin hallissa. Kyllä Turun halli mun mielestäni on paras, missä mä oon käyny.

• kysytään mielipi-
        Jankama kirjoitti:

dettä, jos ei saa sitä sanoa. Perustuu kokemuksiini, pyydän anteeksi etten vain vuolaasti kehunut !
        Uskotelkaa mitä haluatte, mutta mielipidettä ei kannata kysyä, jos ei kestä kuulla.

• soshara
        kysytään mielipi- kirjoitti:

dettä, jos ei saa sitä sanoa. Perustuu kokemuksiini, pyydän anteeksi etten vain vuolaasti kehunut !
        Uskotelkaa mitä haluatte, mutta mielipidettä ei kannata kysyä, jos ei kestä kuulla.

että mielipiteen kysyjä ei ole mitenkään kommentoinut mielipidettäsi, vaan joku muu.

• pitää kommentoida
        soshara kirjoitti:

että mielipiteen kysyjä ei ole mitenkään kommentoinut mielipidettäsi, vaan joku muu.

mielipidettä ? Oliko mielipide kenties väärä ? Edelleen halli on hyvä, toiminta sisällä surkeaa..sillon kun kävin. Tosin se oli viime kevättä..silloin oli totuttu palvelemaan n. 5000 katselijaa ja niistäkin iso osa vapaalippujunnuja. Yleisöryntäys taisi yllättää kaikki.

• Samma Mies
        pitää kommentoida kirjoitti:

mielipidettä ? Oliko mielipide kenties väärä ? Edelleen halli on hyvä, toiminta sisällä surkeaa..sillon kun kävin. Tosin se oli viime kevättä..silloin oli totuttu palvelemaan n. 5000 katselijaa ja niistäkin iso osa vapaalippujunnuja. Yleisöryntäys taisi yllättää kaikki.

Tossa kaljajonojutussahan ihmeteltiin ennen kaikkea sitä, että kuinka joku saa kulumaan aikaa siinä 45 minuuttia.
        Ajatellaan, että menee jonoon esimerkiksi ekalla erätauolla. Kuinkahan kauan on kestänyt siirtyminen sinne jonon hännille. Aikapaljon on porukkaa ehtinyt lapata edelle siinä. No. Sitten jonottaa sen tauon niin vähintään vasta kolmannen erän 5 min pelin jälkeen tää kaveri on saanut nostettua sen huurteisen huulilleen. Ja arvattavasti ei se siihen yhteen jäänyt. Sitten taas jonotusta.....

Järjestysmiehet tylyjä? Kerro vähän tarkemmin? Yleensä järkkärit nyt on mitä on. Jotain vapaaehtoistyöntekijöitä, jotka on käyneet aiheeseen liittyvän kurssin. Kai siihen koulutukseen liittyy opastusta, kuinka ihmisiä kannattaa käsitellä?

Mutta tota kaljanhimoa mä vieläkin ihmettelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7830
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4390
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4013
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3922
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      32
      3287
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3228
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2963
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2741
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe