OP mätkii kuluja

rohmupankki?

kun korot on alhalla? Takaajalle tuli ilmoitus velallisen maksun myöhästymisestä. Korkoa vain 1,40 e, kulut 36,00 euroa. Viime vuonna ilmoituskulut oli 16,00. Nousua siis 20,00e. Kohtuutonta minusta.
Mitä mahtaa olla muissa pankeissa?

13

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivisota sukupolvea

      Maksakaa ajoissa laskunne niin ei tule lisäkuluja. Kummaa tämä nyky nuori väki. Ennenvanhaan hoidettiin maksut kunnialla, eikä valitettu.

    • 16+6

      Hö... ei mulle ole tuollaisia tullut koskaan.

    • Velkakierre

      Velallinen on siis myöhästynyt maksuissaan jo viime vuonna ja nyt uudestaan. Takaajana alkaisin varautua siihen, että seuraavassa maksulapussa on koko laina kertasuorituksena. Sellainen tilanne voi hyvinkin pian olla edessä, kun velallinen ei hoida maksujaan vaikka korot ovat alhaalla.

    • samaa luokkaa

      kyllä pankille tuli varmaan suuremmat kulut kuin tuo 36 €,
      kun joutuu seuraan tilejä postittamaan kirjeitä yms.

      kuinkahan monta henkilöä on joutunut palkkaaman,
      "teidänlaisien" pienten ongelma-asiakkaiden takia.

    • ei koira

      haukkumispalsta eikä keskustelupalsta.

      • 28

        kun asiaa ei ymmärrä ja on kovat kirjoitushalut, se johtaa moittimiseen.

        mikä viesti ei ole olut asiaa,
        korvaus kohtuullinen, pankin vaivoista
        velallisella vaikeuksia, se johtaa usein pahempaan,
        velkalaskut pitää maksaa niin että ovat eräpäivänä velkojalla.


      • velaton
        28 kirjoitti:

        kun asiaa ei ymmärrä ja on kovat kirjoitushalut, se johtaa moittimiseen.

        mikä viesti ei ole olut asiaa,
        korvaus kohtuullinen, pankin vaivoista
        velallisella vaikeuksia, se johtaa usein pahempaan,
        velkalaskut pitää maksaa niin että ovat eräpäivänä velkojalla.

        puolustamaan pankkiaan. Selväähän se on, että kun korkoja ei tule, niin kulut on jostain kiskottava. Ja ketkäpä ovatkaan oivallisempia kohteita kuin velalliset. 120 prosentin korotus kuitenkin aika paljon.


      • örkki2
        velaton kirjoitti:

        puolustamaan pankkiaan. Selväähän se on, että kun korkoja ei tule, niin kulut on jostain kiskottava. Ja ketkäpä ovatkaan oivallisempia kohteita kuin velalliset. 120 prosentin korotus kuitenkin aika paljon.

        ossuuskassoilla on ahneus iskenyt lannapaskaan, kun ostivat pohjolan pörssiyhtiön. siinä on isäntämiehillä ihmettelemistä. Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.


      • bössi2
        örkki2 kirjoitti:

        ossuuskassoilla on ahneus iskenyt lannapaskaan, kun ostivat pohjolan pörssiyhtiön. siinä on isäntämiehillä ihmettelemistä. Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.

        Kyllä näin on että ossuuskassa järjestö on kaikkein härskein perimään kuluja ja korkoja kaikista varsinaisista pankeista............ mutt heloppo toimia, kun asiakkaat siellä missä ei ole muita pankkeja.........muaseuvulla----------------------


      • örkki10
        bössi2 kirjoitti:

        Kyllä näin on että ossuuskassa järjestö on kaikkein härskein perimään kuluja ja korkoja kaikista varsinaisista pankeista............ mutt heloppo toimia, kun asiakkaat siellä missä ei ole muita pankkeja.........muaseuvulla----------------------

        op-kotipankki veloittaa 3,5 ekee kuukaudessa "tlinhoitomaksua" vaikka saa kaikista nostaoista erikseen palkkion sekä tietty korot. mitenkäs ne pankit sanovat, että pikavipit ovat kalliita..............


      • TavisAsiakas
        örkki10 kirjoitti:

        op-kotipankki veloittaa 3,5 ekee kuukaudessa "tlinhoitomaksua" vaikka saa kaikista nostaoista erikseen palkkion sekä tietty korot. mitenkäs ne pankit sanovat, että pikavipit ovat kalliita..............

        Ei veloita :) Op bonukset hoitavat kaikki kulut :)


      • Opettajasi
        örkki2 kirjoitti:

        ossuuskassoilla on ahneus iskenyt lannapaskaan, kun ostivat pohjolan pörssiyhtiön. siinä on isäntämiehillä ihmettelemistä. Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.

        >Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.
        Eivät ole, vaan ihan täysin EU:n lainsäädännön mukaisia. Sen sijaan EU:n direktiiveissä on varta vasten kielletty pöljien ja imbesillien kirjoittelu internetin keskustelupalstoille. Tämä kannattaa huomioida.


      • täällä..

        täällä näitä ääliöitä riittää,mut kun on lusikalla annettu ni eihä sitä voi kauhalla vaatia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe