kun korot on alhalla? Takaajalle tuli ilmoitus velallisen maksun myöhästymisestä. Korkoa vain 1,40 e, kulut 36,00 euroa. Viime vuonna ilmoituskulut oli 16,00. Nousua siis 20,00e. Kohtuutonta minusta.
Mitä mahtaa olla muissa pankeissa?
OP mätkii kuluja
13
606
Vastaukset
- kivisota sukupolvea
Maksakaa ajoissa laskunne niin ei tule lisäkuluja. Kummaa tämä nyky nuori väki. Ennenvanhaan hoidettiin maksut kunnialla, eikä valitettu.
- 16+6
Hö... ei mulle ole tuollaisia tullut koskaan.
- Velkakierre
Velallinen on siis myöhästynyt maksuissaan jo viime vuonna ja nyt uudestaan. Takaajana alkaisin varautua siihen, että seuraavassa maksulapussa on koko laina kertasuorituksena. Sellainen tilanne voi hyvinkin pian olla edessä, kun velallinen ei hoida maksujaan vaikka korot ovat alhaalla.
- samaa luokkaa
kyllä pankille tuli varmaan suuremmat kulut kuin tuo 36 €,
kun joutuu seuraan tilejä postittamaan kirjeitä yms.
kuinkahan monta henkilöä on joutunut palkkaaman,
"teidänlaisien" pienten ongelma-asiakkaiden takia. - ei koira
haukkumispalsta eikä keskustelupalsta.
- 28
kun asiaa ei ymmärrä ja on kovat kirjoitushalut, se johtaa moittimiseen.
mikä viesti ei ole olut asiaa,
korvaus kohtuullinen, pankin vaivoista
velallisella vaikeuksia, se johtaa usein pahempaan,
velkalaskut pitää maksaa niin että ovat eräpäivänä velkojalla. - velaton
28 kirjoitti:
kun asiaa ei ymmärrä ja on kovat kirjoitushalut, se johtaa moittimiseen.
mikä viesti ei ole olut asiaa,
korvaus kohtuullinen, pankin vaivoista
velallisella vaikeuksia, se johtaa usein pahempaan,
velkalaskut pitää maksaa niin että ovat eräpäivänä velkojalla.puolustamaan pankkiaan. Selväähän se on, että kun korkoja ei tule, niin kulut on jostain kiskottava. Ja ketkäpä ovatkaan oivallisempia kohteita kuin velalliset. 120 prosentin korotus kuitenkin aika paljon.
- örkki2
velaton kirjoitti:
puolustamaan pankkiaan. Selväähän se on, että kun korkoja ei tule, niin kulut on jostain kiskottava. Ja ketkäpä ovatkaan oivallisempia kohteita kuin velalliset. 120 prosentin korotus kuitenkin aika paljon.
ossuuskassoilla on ahneus iskenyt lannapaskaan, kun ostivat pohjolan pörssiyhtiön. siinä on isäntämiehillä ihmettelemistä. Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.
- bössi2
örkki2 kirjoitti:
ossuuskassoilla on ahneus iskenyt lannapaskaan, kun ostivat pohjolan pörssiyhtiön. siinä on isäntämiehillä ihmettelemistä. Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.
Kyllä näin on että ossuuskassa järjestö on kaikkein härskein perimään kuluja ja korkoja kaikista varsinaisista pankeista............ mutt heloppo toimia, kun asiakkaat siellä missä ei ole muita pankkeja.........muaseuvulla----------------------
- örkki10
bössi2 kirjoitti:
Kyllä näin on että ossuuskassa järjestö on kaikkein härskein perimään kuluja ja korkoja kaikista varsinaisista pankeista............ mutt heloppo toimia, kun asiakkaat siellä missä ei ole muita pankkeja.........muaseuvulla----------------------
op-kotipankki veloittaa 3,5 ekee kuukaudessa "tlinhoitomaksua" vaikka saa kaikista nostaoista erikseen palkkion sekä tietty korot. mitenkäs ne pankit sanovat, että pikavipit ovat kalliita..............
- TavisAsiakas
örkki10 kirjoitti:
op-kotipankki veloittaa 3,5 ekee kuukaudessa "tlinhoitomaksua" vaikka saa kaikista nostaoista erikseen palkkion sekä tietty korot. mitenkäs ne pankit sanovat, että pikavipit ovat kalliita..............
Ei veloita :) Op bonukset hoitavat kaikki kulut :)
- Opettajasi
örkki2 kirjoitti:
ossuuskassoilla on ahneus iskenyt lannapaskaan, kun ostivat pohjolan pörssiyhtiön. siinä on isäntämiehillä ihmettelemistä. Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.
>Poonukset ovat täyttä huijausta ha taitavat olla eeuussa laittomiakin.
Eivät ole, vaan ihan täysin EU:n lainsäädännön mukaisia. Sen sijaan EU:n direktiiveissä on varta vasten kielletty pöljien ja imbesillien kirjoittelu internetin keskustelupalstoille. Tämä kannattaa huomioida. - täällä..
täällä näitä ääliöitä riittää,mut kun on lusikalla annettu ni eihä sitä voi kauhalla vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466